• Hee,

    Bill zegt wel dat hij geen Homo is, maar ik denk stiekem van wel. Word daar voor alsjeblieft niet boos op me. Want dat is mijn mening gewoon. Maar ik denk dus dat Bill wel Homo is. Want of hij liegt er over, omdat hij bang is om onze reactie en geen fans wil verliezen. Of hij weet het zelf nog niet en moet nog uit de kast komen... Misschien heeft hij al stiekem wel een vriendje... Want hij heeft wel over en tegen Andreas gezegt, dat hij het mooiste is wat hem ooit is overkomen. Misschien zijn hun wel een stel, maar dat hoeft natuurlijk niet per se zo te zijn. En tegenwoordig begint Bill trouwens ook steeds verwijfder te worden. Hij draagt nou ook al van die rode vrouwenjasjes die heel kort zijn. Dus waarbij je buik zichtbaar is. En dat dragen vaak vrouwen die sexy willen doen of denken te zijn. Maarja, Bill is gewoon sexy! x'D En hij probeert laatst ook een Scene kapsel te hebben, valt jullie dat ook op? Maar dat doet hij niet vaak... Jammer eigenlijk want het staat hem wel! En als jongen zwarte eyeliner enzo dragen, oké, dat is stoer vind ik! Maar hij draagt nu ook al blauwe eyeliner, bijna alleen maar tegenwoordig. Dat heeft hij ook verteld in een inerview, hij is helemaal over de zwarte eyeliner heen. Zegt hij dan hoor. En hij draagt paarse strings.x'3 Whahah! Maar goed... En er zijn trouwens nog veel meer dingen waar door hij tegenwoordig verwijfder is. En aan de ene kant zal ik het ook wel leuk vinden dat hij Gay is, want ik hou van Homo's! Maar aan de ene kant zal ik het ook weer vet erg vinden... Want dan zijn al mijn dromen over mij en Bill dus gewoon gebroken, één grote leugen! Dat is het sowieso al, maar je weet maar nooit. En als hij dan Gay is is er nul komma nul procnt hoop meer! En dat gelt niet alleen voor mij, maar elke Bill fan. Maar als hij daadwerkelijk Homo is wat ik dus denk, dan zal ik er zeker niet minder fan op worden. Denken jullie ook dat hij Homo is...? En stel me gerudt bitte, want ik heb best onrustige gedachten over dit onderwerp, ik zit er heel erg mee...


    <
    33 Xetha


    Scream for mercy!

    Thaa xD


    Bill is gewoon als -denkt na over voorbeeld-

    Brian Molko[PLACEBO!!!]

    Naja , die vent is ook zo GAY [LEESS BII]

    maar heeft nu wel een vrouw en kindjes (hoera)

    Er is hoop xD


    Kuss


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Bill is ook gewoon homo.
    hij moet het gewoon vertellen. Want het boeit me toch niet.
    krijgen zal je hem toch niet x]
    En trouwens, BLAUWE EYELINER? O.O
    wat mis ik? oO
    ik zit de laatste tijd niet meer o internet. kan iemand me bijlullen? x]


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    OMFG
    u bent zielig

    ik denk ni da bill gay is

    en als hij het is MENSEN MAAK ER GEEN DRAMA OVER

    en soo hij draagt blauw en heeft een scene kapsel
    je gaat van een emo jongen toch ook ni zeggen da hij gay is als hij make up draagt

    trouwens tis nog altijd bill's leven en ik vind da iedereen der buiten moet blijven
    persoonlijk ben ik ook een bill fan
    maar ik snap ni da jullie hier zo'n drama over maken.

    en da van die strings das wrs weer zo een mooie roddel da jullie hebben opgepikt op het internet
    GVD snappen jullie dan ni da ze hem gwn zwart willen maken en dat proberen ze al zo lang

    en steeds trappen jullie der in . sorry maar der is maar 1 iemand da weet wa hij is en da is hem zelf

    soooo BIG DEAL

    laat hem hij heeft toch oowk recht op een prive leven DUS laat hem gwn met rust

    grtz ellie

    maar ffomdat ik wil zeiken (A)
    iedereen loopt altijd te zeiken als iemand Bill homo noemt, maar wat doen jullie zelf?


    ik ben het met je eens.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)

    ik ben het met je eens.



    Eindelijk eens iemand die het met me eens is.. (A)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    maar ffomdat ik wil zeiken (A)
    iedereen loopt altijd te zeiken als iemand Bill homo noemt, maar wat doen jullie zelf?


    Inderdaad jullie zijn boos als iemand zegt dat hij homo is, maar jullie doen het zelf!!
    Denk daar eens over na!!


    Let me be me...

    (...)

    Inderdaad jullie zijn boos als iemand zegt dat hij homo is, maar jullie doen het zelf!!
    Denk daar eens over na!!



    Voor de duidelijkheid, als iemand anders dat zegt word ik helemaal niet boos... Anders zal ik het zelf natuurlijk ook niet zeggen. Ooit over na gedacht?


    xx


    Scream for mercy!

    (...)


    Voor de duidelijkheid, als iemand anders dat zegt word ik helemaal niet boos... Anders zal ik het zelf natuurlijk ook niet zeggen. Ooit over na gedacht?


    xx


    er zijn er anderen!!


    Let me be me...

    wat boeit het ook
    als die gast jongens leuk vind laat hem lekker
    en als hij dat is gaat hij er echt niet vooruit komen, ze zouden zoveel fans verliezen alleen om die reden

    p.s: volgens mij heeft gewoon een relatie met Andreas xD [/fantasie]

    Weetje schat, daar was ik allang achter XD


    Life is hard and then we die

    En Bill en Andreas zou like te cute zijn =3


    Life is hard and then we die

    wat boeit het ook
    als die gast jongens leuk vind laat hem lekker
    en als hij dat is gaat hij er echt niet vooruit komen, ze zouden zoveel fans verliezen alleen om die reden

    p.s: volgens mij heeft gewoon een relatie met Andreas xD [/fantasie]



    Idd! hij heeft gewoon een relatie met Andreas! xD (Fantasie slaat weer toe! (A))


    xx


    Scream for mercy!

    ZIEJEWEL, KEB HT ALTIJD AL GEZEGD DAT HT NE HOMO IS


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Niet is mooier dan liefe voor dezelfde sekse.
    Laat Bill verwijfd zijn,
    Laat Bill Gay zijn
    Laat Bill paarse string dragen (Yaah!!! Please laat hem XD)
    En ja, niemand van ons krijgt Bill ooit.
    Want wij houden allemaal van Bill Kaulitz van Tokio Hotel, de übergeile zanger die we maar een paar keer zagen op concerten.
    Bill krijgt wel iemand uit zijn kringen snappie, en dus niet van de fans.
    Amen (A)
    En mijn grootste droomù is dat iemand van de jonegns gay is want gays zijn schattig, lief en hebben hete seks
    Danku(A) xD


    death to the one at the end of the serenade.

    En Bill en Andreas zou like te cute zijn =3

    Wisten wij al he? :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.