• Hee,

    Bill zegt wel dat hij geen Homo is, maar ik denk stiekem van wel. Word daar voor alsjeblieft niet boos op me. Want dat is mijn mening gewoon. Maar ik denk dus dat Bill wel Homo is. Want of hij liegt er over, omdat hij bang is om onze reactie en geen fans wil verliezen. Of hij weet het zelf nog niet en moet nog uit de kast komen... Misschien heeft hij al stiekem wel een vriendje... Want hij heeft wel over en tegen Andreas gezegt, dat hij het mooiste is wat hem ooit is overkomen. Misschien zijn hun wel een stel, maar dat hoeft natuurlijk niet per se zo te zijn. En tegenwoordig begint Bill trouwens ook steeds verwijfder te worden. Hij draagt nou ook al van die rode vrouwenjasjes die heel kort zijn. Dus waarbij je buik zichtbaar is. En dat dragen vaak vrouwen die sexy willen doen of denken te zijn. Maarja, Bill is gewoon sexy! x'D En hij probeert laatst ook een Scene kapsel te hebben, valt jullie dat ook op? Maar dat doet hij niet vaak... Jammer eigenlijk want het staat hem wel! En als jongen zwarte eyeliner enzo dragen, oké, dat is stoer vind ik! Maar hij draagt nu ook al blauwe eyeliner, bijna alleen maar tegenwoordig. Dat heeft hij ook verteld in een inerview, hij is helemaal over de zwarte eyeliner heen. Zegt hij dan hoor. En hij draagt paarse strings.x'3 Whahah! Maar goed... En er zijn trouwens nog veel meer dingen waar door hij tegenwoordig verwijfder is. En aan de ene kant zal ik het ook wel leuk vinden dat hij Gay is, want ik hou van Homo's! Maar aan de ene kant zal ik het ook weer vet erg vinden... Want dan zijn al mijn dromen over mij en Bill dus gewoon gebroken, één grote leugen! Dat is het sowieso al, maar je weet maar nooit. En als hij dan Gay is is er nul komma nul procnt hoop meer! En dat gelt niet alleen voor mij, maar elke Bill fan. Maar als hij daadwerkelijk Homo is wat ik dus denk, dan zal ik er zeker niet minder fan op worden. Denken jullie ook dat hij Homo is...? En stel me gerudt bitte, want ik heb best onrustige gedachten over dit onderwerp, ik zit er heel erg mee...


    <
    33 Xetha


    Scream for mercy!

    (...)

    Bestaan ze echt???
    Ik dacht enkel in South Park ö

    Haha , nee dat bestaat echt ;D
    Kijk maar op wikipedia xD.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)
    Doe niet zo.
    Ze vraagt of jullie vinden of hij homo is.En dan kom jij met zo'n reactie.Ze zegt tog niet dat ze het niet leuk vind ofzo.God.=='

    Ik denk trouwens ook dat hij homo is,alé,ik denk niet ik weet het zeker.:Y)


    ik doe nog altijd hoe ik dat wil oké?!


    I need you like a heart needs a beat

    En Bill en Andreas zou like te cute zijn =3


    Dat wel (H)

    Dus Als Bill Homo is, Laat Hem dan wel homo met Andreas zijn.. En laat ze heel gelukkig worden.. xD

    AMEN


    Tom and Georg could write a bad romance.

    (...)
    Het zou misschien moeilijk zijn jua, maar als je echt fan bent en gewoon van hun muziek houd maakt het toch niet veel uit.
    Maar toch blijf ik bij mijn mening, ik denk dat hij meteroseksueel is ;D
    't zou kunnen, hij heeft in ieder geval iets heel erg gay achtigs ^^


    Life is hard and then we die

    (...)

    Yeaah!! Lets sing the gay song...

    I wanna take you to the gaybar, I've got something to put in u, at the gay bar gay bar gay bar!!! [/nolife] xD


    Whahah, er is ook een liedje "It's OK 2 B Gay" xD
    [BenZelfTotallyGayxD]


    Scream for mercy!

    (...)

    ik doe nog altijd hoe ik dat wil oké?!
    Tis niet zo slim om ruzie te gaan maken in dit soort topics omdat ze dan direct gesloten worden.


    Life is hard and then we die

    (...)

    Yeaah!! Lets sing the gay song...

    I wanna take you to the gaybar, I've got something to put in u, at the gay bar gay bar gay bar!!! [/nolife] xD


    Whahah, er is ook een liedje "It's OK 2 B Gay" xD
    [BenZelfTotallyGayxD]


    Scream for mercy!

    (...)'t zou kunnen, hij heeft in ieder geval iets heel erg gay achtigs ^^

    Uhu, want kyk, Welke normale dude gaat Blauwe oogschaduw dragen en lipgloss opdoen? :O


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Uhu, want kyk, Welke normale dude gaat Blauwe oogschaduw dragen en lipgloss opdoen? :O
    LIPGLOSS? Mijn god, wil ie niet gewoon omgebouwd worden XD Dat gaat écht te ver


    Life is hard and then we die

    If Bill was gay.
    It'd be okay.
    I mean 'cuz hey! We like him an-y-way. C:


    we were young but we were blind.

    (...)

    ik doe nog altijd hoe ik dat wil oké?!

    Ja,maar je doet stom.


    I love cookies!As it is with chocolate!

    (...)LIPGLOSS? Mijn god, wil ie niet gewoon omgebouwd worden XD Dat gaat écht te ver


    Whahah wist je dat nog niet?! xD Chek maar een foto in mijn fb als je wil, daar is een foto waar het vet duidelijk is! Maar hoeft niet natuurlijk. En idd! Bill als transexueel!! xD :D


    <33


    Scream for mercy!

    (...)Tis niet zo slim om ruzie te gaan maken in dit soort topics omdat ze dan direct gesloten worden.


    Ik maak geen ruzie.
    Ik bedoel gewoon dat ik nog steeds het recht heb om mijn mening te zeggen


    I need you like a heart needs a beat

    zoang hy maar gelukkig is is het goed^^

    (...)
    Ja,maar je doet stom.

    Jij nu ook.
    En hou er nu mee op voor dat er ambras van komt oké?!


    I need you like a heart needs a beat