• In mijn hele school zijn deze twee bekent;
    Voor godsdienst; Alleen God weet het antwoord.
    Voor elk ander vak; Je tekent een boom en dan schrijf je; Achter deze boom staat het antwoord.
    Is handig voor als je een antwoord niet weet op een examen. Kennen jullie nog andere?



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Typfoutje)

    Wel voor Engels moest ik mijn familie eens beschrijven:
    My Family is:A bunch of wankers
    en bij frans moest ik Ik geloof vertalen en natuurlijk wist ik het niet: Je believe
    Of op aardrijkskunde:
    Wat is basisindustrie: Mvr. Dat weet u best, enkel een kwestie van nadenken


    Omg x]

    Op mijn examen Godsdienst heb ik zonet op de halft van de vragen 'God weet het antwoord. Vraag het hem eens, ik ben er zeker van dat hij je het zal vertellen.'

    Wij moesten Karel de Grote schetsen in de kader van zijn tijd. En der was iemand die die vent echt had getekent en der een kadertje met '8e-9e eeuw' had rond gekrabbeld xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik schrijf meestal, antwoord zie handboek fzo : )


    Listen to what we're not saying..

    Hahaha. x'D
    Die van God is droog.

    omg; als je dat zo leest staat er dus hele grappige tussen XD
    het enige wat nu in me op komt was bij Duits.
    De vertaling van het woord 'het gat, het kleine dorpje' &wat antwoord ik? 'Heteren' Ja dat ken je waarschijnlijk niet; maar dat is dus klein, boeren dorpje waar ik woon. b]A[/b


    it's cool to know nothing.

    Op mijn examen Godsdienst heb ik zonet op de halft van de vragen 'God weet het antwoord. Vraag het hem eens, ik ben er zeker van dat hij je het zal vertellen.'


    k weet zeker dat hij geen vraag kan bedenken waar hij het antwoord niet op weet, (A)
    dus, hij kán niet almachtig zijn, want hij kan niet alles :P

    ik heb op het einde van mijn exaam Nederlands geschreven, Mijn Beste vak is Nederlands, dat had je niet gedenkt he! xD
    Of met Godsdienst: God mag het weten maar ik ben het vergeten (A)


    Your Butt is Mine!

    Vorig jaar moest ik op een test, de verschillende maanstanden schrijven (volle maan enzo.)
    Ik vond er eentje niet dus ik dacht, laat ik maar wat opschrijven,
    Schrijf ik, 'Lege maan." na die volle maan :')


    One man's fun is another's hell.

    ik heb op het einde van mijn exaam Nederlands geschreven, Mijn Beste vak is Nederlands, dat had je niet gedenkt he! xD
    Of met Godsdienst: God mag het weten maar ik ben het vergeten (A)

    'Had je niet gedenkt he?'
    Whahahaha xD


    One man's fun is another's hell.

    Vorig jaar moest ik op een test, de verschillende maanstanden schrijven (volle maan enzo.)
    Ik vond er eentje niet dus ik dacht, laat ik maar wat opschrijven,
    Schrijf ik, 'Lege maan." na die volle maan :')

    Lege maan xD
    doe mij denken aan Volle Melk xD halfVolle Melk xD En Geen Melk xD ^^
    Maigere melk is het zeker?^^ xD ik vind Geen melk Leuker ^^x


    Your Butt is Mine!

    whaha ik weet nog dat mijn vriendin een x de vertalen van het stokbrood moest doen in het Frans,schreef je le stokpain op XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    whaha ik weet nog dat mijn vriendin een x de vertalen van het stokbrood moest doen in het Frans,schreef je le stokpain op XD

    Zo droog dat het grappig is :')


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Zo droog dat het grappig is :')

    echt wel,wij lachen toen ook dubbel
    en er was nog eens iets bij frans ik weet niet hoe dat komt maar iedereen kent die reclame wel van; zo voor je zelf, ganier
    nou wij hadden dus,zorg voor je zelf, calvé XD

    slaat totaal niet aan maar toen lachen we dr echt dubbel om


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    LOL x'D
    Ik had vandaag Biologie en ik moest Bestuiving verklaren.
    Als een mannenjesbloem en een vrouwtjesbloem elkaar graag zien gaan ze trouwen en geeft het mannetje stofjes aan het vrouwtje en zo komen der kleine dingen die bloemen moeten vooorstellen

    hadden ik en mijn beste vriend afgesproken.
    hij schreef; Als 2 bloemen elkaar graag zien gaan ze trouwen, later blijkt dat de man er genoeg van heeft en gaat in het leger, tijdens een missie duikt hij onder, wordt leraar Biologie en geeft ons zo een examen... en dat is bestuiving


    death to the one at the end of the serenade.