• In mijn hele school zijn deze twee bekent;
    Voor godsdienst; Alleen God weet het antwoord.
    Voor elk ander vak; Je tekent een boom en dan schrijf je; Achter deze boom staat het antwoord.
    Is handig voor als je een antwoord niet weet op een examen. Kennen jullie nog andere?



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Typfoutje)

    Een vriend van mij moest op een examen frans zijn woning enzoo beschrijven...
    De straat waarin hij woont noemt 'Slagmolenstraat' en weet je wat hij heeft opgeschreven als frans vertaling?? --> 'Rue Moulin de la KLETS!!!' xD


    OMG x)

    Voor cultuur moesten wij eens Vrouwe Justitia beschrijven (like, die met die weegschaal en dat zwaard, bij rechtzaken). Was er zo'n kereltje die dat niet wist schreef ie op : "Een vrouw met blond haar en blauwe ogen en ze heet waarschijnlijk Justitia"

    Ze had geen blond haar en ook geen blauwe ogen maar dat kereltje had wel nog 3/15


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb daarstraks op mijn examen godsdienst een levensvragen moeten opschrijven. 1 Bij mij ervan was; 'Wat was er het eerst, de kip of het ei?' :Y)

    van godsdienst heb ik is geschreven
    god mag het weten maar ik ben het vergete xD

    Ik heb daarstraks op mijn examen godsdienst een levensvragen moeten opschrijven. 1 Bij mij ervan was; 'Wat was er het eerst, de kip of het ei?' :Y)

    Mwahaha xd wij vndaag ook examen gods., levensvragen-categorieën-dinges gestudeert; dn vraagt ze het niet x.x xd

    Een jongen uit mijn klas schreef ooit:
    zie handboek.
    Die vond ik zooo goed xD
    <3

    hahahaha xD zoo geniaal:P
    een vriend van mij schreef bij grieks ooit: blz. 45, 2de kolom, 3de woordje.
    Zooo geniaal:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik zag een keer op een of andere site staan, zo'n vraag en antwoord;
    'Sally says blablabla is blablabla, why is Sally wrong? antwoord: Because she is a woman.'
    Hou niet van dat 'ik ben beter als man dan vrouw'-gedoe, maar vond dit toch wel heel grappig x']

    die is zoo hard dat die gewoon grappig is xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    godsdienst; God Mag het Weten, maar ik ben het vergeten ^^,


    We'll never be as young as we are tonight

    Wij moesten Karel de Grote schetsen in de kader van zijn tijd. En der was iemand die die vent echt had getekent en der een kadertje met '8e-9e eeuw' had rond gekrabbeld xD

    Hahaha, omg xD dan ben je echt gewoon zoo geniaal:P Ik heb ook wel een paar van die acties gehad dat ik echt maar wat onzin heb opgeschreven, maar meestal moeten andere mensen mij daaraan herinneren, omdat ik het meestal gewoon niet doorheb dat het écht dom was xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    God mag het weten maar ik ben het vergeten ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    God mag het weten maar ik ben het vergeten ><

    Een vriend van me heeft dat is gebruikt bij frans ^^
    Hij mocht het vertalen naar het Frans en 200 keer overschrijven :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    bij geschiedennis:
    de aarde is rond en columbus ontdekte amerika
    xD

    xx


    Winter is on my head, but eternal spring is in my heart

    Weet je het antwoord dan zelf niet? jij geeft deze les niet ik!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    wij hebben zo'n geschiedenis leraar en hij is zwaar tegen het communisme... en we hebben een leraar en die is zwaar communistisch (meneer Doggen)
    We hebben nu allemaal hoofdstukken over WO1 en WO2 gehad, en wat hij zij was dit.

    'Als je op het proefwerk de vraag krijgt: waarom kwamen er opstanden tegen het communisme? en je schrijft op: "het communisme is slecht, kijk maar naar meneer Doggen", krijg je van mij het volle aantal punten'


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    Hmm jah dat, iemadn van mij klas had daar: three times a week geschreven x'D
    OMG :O


    Our thoughts you can't decode...