• Nou sorry hoor, maar wat gaat iedereen nou lopen zeiken over quizlet. Quizlet is al een half jaar kut, en niet meer zo als het eerst was. Het spijt me zeer, maar om nu in topics zo te gaan zeiken, daar bereik je niks mee hoor. En om op de mods te gaan zeiken, hun doen ook alleen maar wat ze moeten doen. Dus als je het zo kut vind op quizlet, ga dan gewoon weg. En ga dan niet eerst zo zeik topic maken.
    Jeetje, hoevaak het woord 'zeik' =D.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Topic nr. 4845548785849?
    Je hebt wel gelijk, hoor.

    Topic nr. 4845548785849?
    Je hebt wel gelijk, hoor.

    Droogheid >>


    I found myself in Wonderland.

    Je hebt mss wel gelijk.
    Maar dit is al het zoveelste topic hier over.


    I need you like a heart needs a beat

    Zoals de 2 andere al zeiden.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik zou eens een topic moeten maken met hoeveel van dit soort topics er zijn en alle linkjes erin zetten.
    Maar nee, kost me tijd, moeite en mijn goeie humeur.


    No growth of the heart is ever a waste

    Echt? Ohw. Hihi, ik zit nu net 10 min op Q. en zag bij active topics alleen maar van die zeik topics staan, doe anders maar slotje ofzo.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik zou eens een topic moeten maken met hoeveel van dit soort topics er zijn en alle linkjes erin zetten.
    Maar nee, kost me tijd, moeite en mijn goeie humeur.

    Nog meer droogheid ><


    I found myself in Wonderland.

    Echt? Ohw. Hihi, ik zit nu net 10 min op Q. en zag bij active topics alleen maar van die zeik topics staan, doe anders maar slotje ofzo.

    Is beter, anders blijven mensen er maar over doorhameren en zitten er straks nog meer users met een kloppende slagader in hun kop op 't forum.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Is beter, anders blijven mensen er maar over doorhameren en zitten er straks nog meer users met een kloppende slagader in hun kop op 't forum.

    Hah. - ziet het helemaal voor zich -

    je hebt gelijk en topic gaat die ruzie en al dieej brol errond niet oplossen en iedereen Verergerd het maar met zo Topics te maken :O want dan geeft de ene zen menig en dan begint de andere der over te zeiken ..


    Your Butt is Mine!

    je hebt gelijk en topic gaat die ruzie en al dieej brol errond niet oplossen en iedereen Verergerd het maar met zo Topics te maken :O want dan geeft de ene zen menig en dan begint de andere der over te zeiken ..

    En zo hebben we weer ruzzie. :Y)

    (...)
    Is beter, anders blijven mensen er maar over doorhameren en zitten er straks nog meer users met een kloppende slagader in hun kop op 't forum.


    Slotje,, wilt u nog meer mevrouw? Nee oke, *gaat slotje doen*