• wat doe je ?

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje
    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo
    wat vind je hiervan ?

    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?

    4.Wat ben jij?
    -Hetro
    -Gay/lesbi
    -Bi

    1. of voorbij lopen of ff kijken ofzo...

    2. vaag maarja jongens zijn ook "stoerder"

    3. nee wel vriendin die BI is maar verder nie

    4. ik ben als het goed is hetro:P


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    1.

    meisje met meisje heb ik minder moeite mee dan jongen met jongen. weetniet waarom maar jongen met jongen lijkt zo onnatuurlijk ;$ niet dat ik er iets tegen heb dat ze homo zijn hoor!

    2.

    dat vind ik eigenlijk half waar :Y)

    3.

    hangt er vanaf hoe ver diegene is in ontwikkeling, laten we het zo zeggen. als iemand van 14 al volwassen gedraagt en alles dan kan ie dat wss wel weten dan.

    4.

    hetero


    -

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje
    Gewoon doorlopen, niets abnormaal dan?
    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo
    Ofcourse not, laat ze ook even genieten. xd
    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?
    Yes, ofcourse!
    4.Wat ben jij?
    -Bi

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje
    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo
    Wat vind je hiervan?

    1. Daar is helemaal niets mis mee ^^!
    2. Ik vind met een meisje hand in hand lopen eigenlijk al raar, ik bedoel dat het helemaal niets voor mij is. En jongens hand in hand lopen? Dat gaan zelfs de beste maatjes nooit doen, denk ik...

    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?
    Dat weet ik eigenlijk niet, maar je zit dan nog vollop in de puberteit en moet jezelf nog helemaal ontdekken. En dan ga je op dat vlak experimenteren. Misschien ben je dan inderdaad al zeker, maar dat kan ook ineens volledig omkeren of zo.

    4.Wat ben jij?
    Hetro... maar helemaal geen problemen met gay of bi peepz ^^!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    1.
    Die mogen voor mijn part nog sex hebben op de straatstenen.
    2.
    Dat vind ik dus bullshit al zie ik niet echt rap jongens dat doen.
    3.
    Hangt ervan af wat voor personen ze zijn.
    4.
    Hetero.

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje
    Ik vind het lief...
    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo
    wat vind je hiervan ?
    belachelijk...dat mag heus wel...ze kunnen ook gewoon vrienden zijn...ik loop ook heel vaak met vriendinnen arm in arm en elke pauze wordt er als afscheid geknuffeld...
    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?
    ja, denk het wel...
    4.Wat ben jij?
    hetro of bi...maar denk eerder hetro


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    1. Door lopen

    2. Njahh.. ligt eraan

    3. Ja hoor

    4. Hetro.. hoop ik x'D


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    1. Door lopen

    2. Njahh.. ligt eraan

    3. Ja hoor

    4. Hetro.. hoop ik x'D

    zou ge het zo erg vinden als ge geen hetro waart? x'D

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje
    gwn effe kyke,, vind da best wel sgattig en tegelyk stoer da ze hun liefde zo open durve tonen...
    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo
    Belachelijk!! Trouwens, als ze iets tege homo's of lesbo's hebbe, dan zyn t gwn losers
    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?
    Ja tuurlijk kan ie dat al,, as jij, als meisje dan, je NOOIT aangetrokken voelt tot een jonge, maar wel tot een meisje,, dan ben je tog wel overduidelijk Lesbisch of bi...
    4.Wat ben jij?
    Bi

    1. Schattig! Ik vind koppeltjes op straat sowieso sschattig, van wat voor aard ook. En als het twee jongens of twee meisjes zijn, ben ik trots in hun plaats, omdat ze boven al die stomme commentaar van anderen staan!

    2. Daar vind ik wel dat je gelijk hebt. Zelfs ik ga dat al snel denken dan, maar alleen veronderstellen hoor, ga ik niet meteen zeggen dat het zo is. Maar als jongens hand in hand lopen, komt het inderdaad veel meer over alsof ze iets hebben dat twee meisjes.

    3. Denk ik wel hoor. Ook op je 12e kun je denk ik al serieuze crushes krijgen, dus kun je wel ontdekken op welk geslacht je valt.

    4. Hetero. Allez ik ben toch nog nooit op een meisje gevallen xD Wie weet blijk ik toch ooit bi te zijn, dat weet je nooit he :P Maar totnutoe, boys only.
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    1 ik vind het wel schattig dat ze het dan gewoon doen en niet erg vinden dat anderen het zien.

    2 vind ik niet je kan ook hele goede vrienden zijn, ik bedoel in belgië geeft iedereen als begroeting een zoen op de wang vet normaal dus waarom hier niet?

    3 ja tuurlijk, als je echt liefde voelt en voelt dat je nooit aangetrokken word dooor jongens of meisjes weet je toch al wat je bent?

    4 ik weet het niet ik ben echt nog nooit verlieft geweest


    the garden where an angel lives

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje
    Niets, behalve een ahw geluidje maken :3 Maar niet zodat ze het horen x'D

    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo
    Ja maar tis wel vaak zo dan he x'D Meisjes zijn gewoon wat lichamelijker met elkaar

    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?
    Jahoor, alles kan.

    4.Wat ben jij?
    Ik val op een persoonlijkheid.

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje

    doet me niet zow veel.. maar emo boys zoendend is zo cute!! [kben geen emo fzo, maar dat is gwoon übercute ><]

    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo

    tja.. jongens zijn tog meer op zichzelf dat is algemeen bekend, tuurlijk hebben ze ook vreinden maarjahh.. je weet wel wat ik bedoel ><
    wat vind je hiervan ?



    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?

    dat was laatst mijn vraag op een topic^^

    kijk op je 15e denk ik wel dat je eragter kan komen.. maar op je 13e tjaaa.. srry maar ik vind het wel héél vroeg..

    4.Wat ben jij?

    nog nooit verliefd geweest ;]
    dus... naja kdenk hetero en anders bi


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje
    doorlopen, zijn ook maar mensen

    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo
    waar, als jongens hand in hand lopen zijn het homo's als meisje dat doen kunnen het nog gewoon vriendinnen zijn

    wat vind je hiervan ?



    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?
    ja

    4.Wat ben jij?

    -Hetro

    1. als het meisjes zijn, glimlachen. Jongens foto's trekken!! dat moment ga ik niet missen!! ='D

    2. Hun probleem xD

    3. Moeten zij weten, ik bemoei me er niet mee.

    4. Bi


    death to the one at the end of the serenade.