• wat doe je ?

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje
    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo
    wat vind je hiervan ?

    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?

    4.Wat ben jij?
    -Hetro
    -Gay/lesbi
    -Bi

    1.
    gwn voorbij lopn zekr :p

    2.
    ik vin dat ook een beetje waar kweeni als je da van meisjes ziet is da glik normaler dan da je da van jongens ziet :p



    3.
    ja waarom niet



    4.
    hetero


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    1. Ik laat ze gewoon. Maakt niet uit of het jongens of meisjes zijn. En andrs misschien even kijken, maar ik heb er geen problemen mee.

    2. Dat kan, maar meisjes zijn daar toch anders in.

    3. Ja tuurlijk kan dat!

    4. Ik denk dat ik hetro ben, maar ik weet dat niet helemaal zeker. Het kan ook dus zijn dat ik Bi ben.


    bla bla bla

    1. ik zou gillen: Wat KAWAII maar das zoon standaart reactie van mij :$

    2. niet waar, dat vind ik zo'n vooroordeel, kunnen ook gewoon vrienden zijn hoor.

    3. op je 12e begin je met serieuze relaties dus ik denk wel dat je als je bijv. 14 bent kunt weten op welk(e) geslachten je valt.

    4. Bi en happily in love(H)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    1. eh.. niks? misschien even kijken
    2. Jongens willen dit zelf helemaal niet, tenzij ze homo zijn. Ze voelen zich dan helemaal niet op hun gemak. Ik heb niets tegen homo's, maar zou dus wel denken dat een jongen homo is als ie t doet, maarja dat zou ik niet tegen anderen zeggen ofzo hoor.
    3. Ja, ik in ieder geval wel.
    4. hetero
    Het valt me btw op dat sinds het 'in' is bi te zijn, iedereen ineens bi is, ik zeg niet dat iedereen liegt maar als bi zou ik me toch wel beledigd voelen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    1. eh.. niks? misschien even kijken
    2. Jongens willen dit zelf helemaal niet, tenzij ze homo zijn. Ze voelen zich dan helemaal niet op hun gemak. Ik heb niets tegen homo's, maar zou dus wel denken dat een jongen homo is als ie t doet, maarja dat zou ik niet tegen anderen zeggen ofzo hoor.
    3. Ja, ik in ieder geval wel.
    4. hetero
    Het valt me btw op dat sinds het 'in' is bi te zijn, iedereen ineens bi is, ik zeg niet dat iedereen liegt maar als bi zou ik me toch wel beledigd voelen.


    Ik snap niet dat je je dan beledigd voelt. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ben maar ik snap dat laatste niet zo.


    bla bla bla

    (...)

    Ik snap niet dat je je dan beledigd voelt. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ben maar ik snap dat laatste niet zo.

    Ik zou het vervelend vinden dat iedereen doet alsof t cool is om bi te zijn, terwijl t voor mensen die t echt zijn vaak heel moeilijk is daarvoor uit te komen. Als iedereen ineens spontaan bi wordt terwijl ze dat eigenlijk niet zijn, wordt je dan denk ik ook niet meer zo serieus genomen als je ervoor uitkomt dat je t echt bent.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    1. ik zou eerlijk gezegt heel effe kijken en dan doorstappen. xD ik ben hellemaal niet tegen zo mensen ; maar ik vind het tog even wenen.

    2. gelijk ik naar jongens kijk die hand in hand lopen.. :S

    3. Ik denk wanneer die persoon al zo goed als volwassen is ; dan wel jah..
    maar 13 iq net iets te vroeg denk ik..

    4. leve BOYS (H) [hetro!]


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)
    Ik zou het vervelend vinden dat iedereen doet alsof t cool is om bi te zijn, terwijl t voor mensen die t echt zijn vaak heel moeilijk is daarvoor uit te komen. Als iedereen ineens spontaan bi wordt terwijl ze dat eigenlijk niet zijn, wordt je dan denk ik ook niet meer zo serieus genomen als je ervoor uitkomt dat je t echt bent.


    Oh nu snap ik je. Misschien zitten hier wel veel mensen op die Bi zijn. Ik weet het niet, maar dat is jou mening en die mag je hebben, hoor n.n


    bla bla bla

    (...)
    Ik zou het vervelend vinden dat iedereen doet alsof t cool is om bi te zijn, terwijl t voor mensen die t echt zijn vaak heel moeilijk is daarvoor uit te komen. Als iedereen ineens spontaan bi wordt terwijl ze dat eigenlijk niet zijn, wordt je dan denk ik ook niet meer zo serieus genomen als je ervoor uitkomt dat je t echt bent.

    Je hebt wel gelijk, maar like.. Ik zou me niet beledigd voelen eigenlijk.
    Ik denk ook niet echt dat er mensen zijn die het opzettelijk faken. Like, ik heb wel ééns gevoelens gehad voor een meisje, maar heb daar toen eigenlijk nooit met iemand een woord over gesproken. Toen ik hier zag dat iedereen er zo openlijk over praatte heb ik het toen aan een paar mensen vertelt.
    Het is denk ik niet zozeer dat er nu ineens heel veel mensen biseksueel zijn, maar meer dat mensen er nu gewoon makkelijker voor uit kunnen komen.


    Mew <3

    1. Ik zou m'n ogen d'r niet van af kunnen houden. 'k Vind dat echt altijd zo schattig he 8D
    2. Ik vind dat niet homo, jongens mogen dat ook doen voor mijn part, dan laten ze meteen ook eens hun gevoelige kant zien, wat niet veel gebeurd.
    3. Ja, dat denk ik wel ja.
    4. Bi


    Moof

    wat doe je ?



    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje.

    Niets, maar als ze kijken even glimlachen ofzo.

    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo

    wat vind je hiervan ?

    Best dom, eerlijk gezegd. Maar meisjes zijn wat lichamelijker met elkaar, dus ergens is het best logisch.



    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?
    Ja, natuurlijk kan dat.



    4.Wat ben jij?
    Bi


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wat doe je ?


    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje

    maakt niets uit... denk ik ik zou er niet zo op letten.. heb er ook niks tegen

    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo

    tsja,, jongens doen dat niet zo snel als meisjes...daarom valt het meer op
    wat vind je hiervan ?
    ik vind het niet erg en let er eigenlijk niet op!
    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?
    jah, ik ken iemand die het al heel lang weet en hij is nu nog maar 14
    4.Wat ben jij?
    Hetero....


    Als je maar een ananas hebt..

    1. Soms vind ik het sexxy , maar niet bij oude mensen xD

    2. Dat vind ik ook eigenlijk homo. Meisjes zijn gewoon close ik en mijn vriendin lopen ook elke dag hand in hand en soms vragen ze ook of ik lesbisch ben xD

    3. why not !! tuurlyk gaat dt

    4. Heteroooo ,


    Because Nobody Love's

    1. wow dat zie ik dan ook voor het eerst in het echt
    2. ehh wanneer zie je dan al meisjes in elkaars handjes lopen?:|
    3. vast wel
    4. kDenk hetero, in elk geval geen lesbi want ik vind een jongen op mn school echt superrleuk, al is ie al bezet en weet ie t waarschijnlijk alxD

    1. Turnsmeon. :x
    2. Jongens worden in deze dagen toch al veel te snel bestempeld met homo. Zwaar kut, want homo's moet je respecteren.
    3. Ja hoor. =D
    4. Bi.


    We're smashing prices!