• wat doe je ?

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje
    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo
    wat vind je hiervan ?

    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?

    4.Wat ben jij?
    -Hetro
    -Gay/lesbi
    -Bi

    wat doe je ?
    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje *denkt, waar gaat dit topic over..-.-*

    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo *vindt nog steeds onzinnig*

    wat vind je hiervan ?

    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is? Nee. Want je bent noooit helemaal homo of lesbisch.. dat is bullshit.
    4.Wat ben jij? Dit doet ertoe omdat...?


    Wie du mir, so ich dir.

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje
    Dat is cute om te zienxD Ik denk dat ik ff kijk:p en dan doorlopen^^

    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo
    Geen idee ik beoordeel niet gelijk.

    wat vind je hiervan ?



    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?
    Jhaa tuurlijk waarom niet?

    4: Ik denk hetero maar soms denk ik dat ik bi ben. Vraag me niet waaromxD


    Special Love <3

    wat doe je ?
    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje *denkt, waar gaat dit topic over..-.-*

    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo *vindt nog steeds onzinnig*

    wat vind je hiervan ?

    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is? Nee. Want je bent noooit helemaal homo of lesbisch.. dat is bullshit.
    4.Wat ben jij? Dit doet ertoe omdat...?

    als je het niks vind,
    waarom reageer je er dan op

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje
    Niets, want ik ben dat gewoon om te zien, een vriendin van mij is lesbisch. en ze heeft een vriendin ^^, dus ik zie da wel eens als ze kussen.
    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo
    wat vind je hiervan ?
    Meisjes zullen rapper elkaar een knuffel geven dan jongens elkaar zouden knuffelen. dus Meisjes hebben meer lichaamelijk contact met elkaar.
    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?
    Waarom niet.?
    4.Wat ben jij?
    Hetro


    Your Butt is Mine!

    1. Dan ga ik kijken en zeg ik keihard ''AAAAAWH WAT LIEEEFFF =OO''

    2. Ja, dat vindk een beetje bullsh*t idd :'3

    3. Ik vind dat de meeste mensen tussen die leeftijd tegenwoordig heel erg meelopen met de bi-hype .___.

    4. Hetero ^^


    I don't need words to feel those lips.

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje.Kijken of ze bij elkaar passen x3 Verder gewoon heel normaal doen, er is niks raars aan. ^^ (:

    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo
    Dit heb ik altijd al raar gevonden. Het is een soort 'gemaakte' gedachten door de mens. Beetje hetzelfde als: 'Meisjes horen met poppen te spelen, en jongens met auto's' Het slaat allemaal nergens op. Ik vind dat jongens elkaar gerust op een verjaardag mogen kussen, op of andere gelegenheden. Niks mis mee.
    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?
    Ja, zeker wel. Het is een gevoel waarmee je geboren wordt.
    4.Wat ben jij?
    Lesbisch.
    xx <3

    (...)
    als je het niks vind,
    waarom reageer je er dan op
    Omdat het mij iriteeerd hoe idioot erover gedaan word en dat het eigenlijk weer gewoon een hype is. Kom op zeg dat zijn ook maar mensen en nee ze zijn niet schattig of lief dat je extra even kijkt.. 'Het zijn GEWOON mensen'

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje

    Ik kijk wel even, maar loop dan weer verder.

    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo

    Vind ik erg :S
    Ik vind hun dan niet meteen homo ofzo, maar daar denken anderen al meteen heel anders over en dat is stom -.-


    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?

    Hangt van persoon tot persoon af :P

    4.Wat ben jij?

    Ik denk Hetro


    Let the Night embrace you

    1. Dat is zoiets waar ik al niet meer van opkijk. :')

    2. Dat is wel vaak het geval, ja. :')

    3. Ja, why not?

    4. Bi.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje

    Voorbij lopen! ö

    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo

    wat vind je hiervan ?

    Ik vind het niet homo, juist schattig! :x

    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?

    Juaah, maar het kan veranderen want je zit dan in de puberteit! ö

    4.Wat ben jij?


    bi


    You'll never dream alone. <3

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje

    Ik zou het erg leuk vinde && dapper dat ze het durven tonen op straat want veel mensen vindn dat vies enzoo >,<

    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo
    wat vind je hiervan ?


    Njhaa meisjes, BF's ofsoo tsjhaa die lopn hand in hand maar jongens die zijn ruiger n ik denk dat ze daarom denken dat ze dan homo zijn. Meisjes gaan meer met lichaamscontact om enzoo^-^


    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?

    Hangt af van persoon tot persoon.

    4.Wat ben jij?

    -Hetro i think ^-^

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje
    Vaak nogal nasty, naar mijn mening. Leuk voor ze enzo, maar ik zie da toch liever niet:S

    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo
    Ja, dat wordt snel gezegd ja. Maar geef toe; hetero jongens lopen niet hand in hand xD. Dus ik ben het met de stelling eens, hoewel ik zelf ook rare ideeen krijg als het om meisjes gaat.

    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?
    Bij serieuze hartkloppingen, niet geil worden van andere geslacht ect. wel ja:P


    4.Wat ben jij?

    -Hetro inclusief boyfriend;)


    I want my bloody cheese now!^^

    1. Je ziet een jongen een andere jongen zoen, of een meisje een meisje
    Nou, ik heb sowieso liever niet dat mensen in mijn bijzijn zoenen? Like - doe dat lekker ergens anders, en als het like, op straat is, besteed ik er geen aandacht aan omdat het mijn zaken niet zijn? [hetero of niet hetero, maakt me niks uit..]
    2. Meisjes lopen vaak hand in hand. Maar als jongens dat doen zijn ze al meteen homo
    Dat is bullshit, én waar. Ik bedoel, jongens zijn 'stoerder' en houden meestal minder van knuffelen enzo, tenzij het met bedoelingen is. Als twee jongens hand in hand lopen, dan zijn het meestal jongens met nogal vrouwelijke trekjes, en ja sorry, maar daar zoek ik toch wat achter.
    3. Kan iemand op zijn 13-15 jaar al wel weten dat ie homo of lesbisch is?
    Ligt er helemaal aan hoe ver je bent met je puberteit. Sommigen zijn op hun 14de zo goed als uitgepubert, dan zou je het best kunnen weten. [daar bedoel ik mee, je bent wel zo geboren, maar, in de puberteit, ga je er toch meer overna denken. En meestal wordt je in/na de puberteit pas écht verliefd. Dan kom je er meestal ook achter hoe diep die gevoelens nu zitten.]
    4.Wat ben jij?
    -Hetro
    -Gay/lesbi
    -Bi
    -Een kip [/ik weet het niet en het kan me niks schelen ook]


    Mew <3

    (...)Omdat het mij iriteeerd hoe idioot erover gedaan word en dat het eigenlijk weer gewoon een hype is. Kom op zeg dat zijn ook maar mensen en nee ze zijn niet schattig of lief dat je extra even kijkt.. 'Het zijn GEWOON mensen'

    x.

    Wel u zeg da dan, en dat mensen het schattig vinden is tog ook niks mis me, een jongen en een meisje kunne tog ook schattig samen zijn?

    1: Even verbaasd omkijken.
    2: Op zich best logisch dat dat gevonden wordt in onze cultuur; meisjes omhelzen elkaar hier ook vaak terwijl jongens dat niet doen. Zoiets ziet niet in hun aard. Bij bijv. islamitische culturen is het wel anders.
    3: Ja, 13 is op zich best vroeg maar zo rond hun 12e levensjaar beginnen bij de meeste mensen dingen als verliefdheid op te komen. Ik heb het minder op de mensen die de indruk willen wekken dat ze bi zijn alleen om een of andere trend te volgen. Maar ja, waarom moet ik me daar druk over maken, ze komen uiteindelijk zichzelf wel tegen :']
    4: Hetero.


    No growth of the heart is ever a waste