• Hoezo, de meeste users hier doen aan vriendjespolitiek? Ja, ik heb het over jullie.
    Ik weet dat hier al meerdere topics over zijn gemaakt, maar ik heb er even een onderzoekje achteraan gegooid, om te kijken of het nu echt zo was.
    Uitkomst; Vriendjespolitiek.
    Waarom?
    Ik heb met een ander account, waar mijn naam nergens op staat, een aantal promotietopics gemaakt. Op geen van alle werden meer dan 6 reacties geplaatst. En ongeveer de helft kwam dan nog van mij af ook.
    Als ik een promotietopic maak met mijn eigen account (DarkPassion) wordt er binnen 10 minuten ongeveer 10 keer gereageert. Ja, zoiets zal het zijn.
    Nu is mijn vraag; Waarom reageren jullie wél op dit account en niet op het andere?
    En ga nu niet aan komen zetten met 'Jij bent bekend en dat andere account niet' want toen ik mod werd schoten de statistieken van mijn Quizzen ook omhoog.
    Waarom laten jullie de beste en onbekende Quizzen links liggen en maken jullie veelal slecht geschreven populaire verhalen? Dat terwijl beide accounts evenveel online zijn?
    Leg me dat eens uit, want ik snap het echt niet.
    Ik wil ook geen reacties als 'Dat doe ik niet.' want ik weet ook wel dat niet iedereen dat doet.
    Dank u.
    X.


    Bored.

    Hmm..
    Ik doe eigenlijk alleen de quizen van Eva. En ik reageer alleen op topics met vragen, dus niet met vragen van: wil je mijn quiz doen.
    Ik antwoord alleen op vragen waarop ik een zinnig antwoord weet.
    Hoop ik tenminste.


    rules don't stop me

    Dude,, I donno ,, Ik kijk nooit naar de user maar naar de titel XD
    Als de titel saai is klik ik ook niet ^^
    en en en .. Voor de rest: ZIE JE WEL DAT IK NIET KAN SGIRJVEN
    Jaa sorry ,Ik voelde mij even aangesproken op dat zinnetje: 'maken jullie veelal slecht geschreven populaire verhalen? '


    Crack a bottle

    ik doe meestal de onbekende quizen en die mij aantrekken :)

    is bij mij ook zo ik heb ook een ander account en daar wordt niet eens op gereageert als ik iets maak of wat dan ook.


    when words fail, music speaks.

    Mijn quizen worden echt never nooit gemaakt. -.-' Echt very shit. Ik maak gewoon Quizen die ik tegenkom. Ik ga niet af op popularietijd. [/ofzoXD]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dude,, I donno ,, Ik kijk nooit naar de user maar naar de titel XD
    Als de titel saai is klik ik ook niet en en en .. Voor de rest: ZIE JE WEL DAT IK NIET KAN SGIRJVEN(A)
    Jaa sorry ,Ik voelde mij even aangesproken op dat zinnetje: 'maken jullie veelal slecht geschreven populaire verhalen? '

    Whaha, het is niet tegen jou gericht ^^


    Bored.

    Ik heb geen idee. Ik reageer alleen als ik het leuwk of interessant vind om te antwoorden. Ik antwoord niet overal, maar toch veel >< Kennen of niet kennen ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik reageer niet op promotietopics, of ze nou van jou zijn of van iemand anders.
    maar ik vind dat je gelijk hebt.
    En ik zou geen idee hebben hoe dat komt.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    ik maak verhaal die me aanspreken..mij boeit het geen zak of ze nou van een 'popu'persoon zijn of van een 'onpopu' persoon! Ik kijk naar de verhalenlijn.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik eerlijk gezegd maak ook alleen die van mijn vrienden. Ik weet eigenlijk niet echt waarom. But heel in het begin toen ik op Q. zat maakte ik die hun quizzen en daarom blijf ik ook die van hen maken. Misschien komt het ook omdat zij ook die van mij maken sommigen toch tenminste. En bij dat van jou denk ik dat velen het doen omdat ze zich vasklampen aan het vooroordeel dat jij hun dan mss wel een ban of waarschuwing geeft en dat vind ik vette bullshit. Want een ranking zou niet van belang mogen zijn bij het lezen van een verhaal.

    Ik lees soms wel die topics en lees soms ook die series, maar als een verhaal me niet aanspreekt doe ik hem niet.
    Net zoals topics, het is maar net of ik erop wil reageren.

    Dat heb ik, als ik een promotietopic maak reageert niemand erop (huil) En bij andere zo'n 2 of zelfs meer pagina's -_-


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    Whaha, het is niet tegen jou gericht ^^

    Whoo ,,Ik vond van wel XD
    Maar je hebt best wel gelijk weetje^^
    En dan gaan ze zeuren over dat er popu users zijn ,maar like ,Kan ik er wat aan doen dat mensen mij kennen(A) Hun onthouden mij ik dwing ze niet ><


    Crack a bottle

    Ik reageer niet op promotietopics, of ze nou van jou zijn of van iemand anders.
    maar ik vind dat je gelijk hebt.
    En ik zou geen idee hebben hoe dat komt.


    Ik denk dat het komt omdat mensen óf hier heel populair zijn (positief of negatief) óf als je mod bent dat er dan veel mensen op topics reageren/quizen maken enz.


    rules don't stop me

    -snapt ineens waarom haar quizen zo vaak werden gemaakt tot ze geen mod meer was-


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.