• Hoezo, de meeste users hier doen aan vriendjespolitiek? Ja, ik heb het over jullie.
    Ik weet dat hier al meerdere topics over zijn gemaakt, maar ik heb er even een onderzoekje achteraan gegooid, om te kijken of het nu echt zo was.
    Uitkomst; Vriendjespolitiek.
    Waarom?
    Ik heb met een ander account, waar mijn naam nergens op staat, een aantal promotietopics gemaakt. Op geen van alle werden meer dan 6 reacties geplaatst. En ongeveer de helft kwam dan nog van mij af ook.
    Als ik een promotietopic maak met mijn eigen account (DarkPassion) wordt er binnen 10 minuten ongeveer 10 keer gereageert. Ja, zoiets zal het zijn.
    Nu is mijn vraag; Waarom reageren jullie wél op dit account en niet op het andere?
    En ga nu niet aan komen zetten met 'Jij bent bekend en dat andere account niet' want toen ik mod werd schoten de statistieken van mijn Quizzen ook omhoog.
    Waarom laten jullie de beste en onbekende Quizzen links liggen en maken jullie veelal slecht geschreven populaire verhalen? Dat terwijl beide accounts evenveel online zijn?
    Leg me dat eens uit, want ik snap het echt niet.
    Ik wil ook geen reacties als 'Dat doe ik niet.' want ik weet ook wel dat niet iedereen dat doet.
    Dank u.
    X.


    Bored.

    Mensen het is gewoon zo:

    bijvoorbeeld Fighter en Paperplanes.
    die mensen hebben veel vrienden. en het is zo man ontkennen helpt niet ;3
    wel de vrienden van die mensen gaan op het topic en zien iets staan bv :
    mijn mama doet raar. ja die mensen denken van wat een stom topic, MAAR als ze zien dat die van Fighter of Paperplanes is gaan ze der wel op reageren, wan dat zijn hun vriendjes. op andere topics die een even domme naam hebben, reageren ze niet want dat zijn geen topics van mensen die ze kennen. er word gewoon meer op topics gereageerd van bekende mensen dan van mensen die ze niet kennen. en dit is geen Aanval op Fighter en Paperplanes ! het waren gewoon voorbeeelden die in mij opkwamen xp en ik hoop dat dat het antwoord op jouw vraag is want ik begreep hem eig. niet goed =3


    x.


    All was well.

    De mijne worden echt bijna nooit gemaakt. Wat ik best wel iritant vind, omdat degene die ze wel maken ze mooi vinden :3


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Ik maak meestal net niet-populaire quizzen, en laat de populaire links liggen ^^'
    er zijn crazy peepz like me, die dat doen, ik ben het bewijs. :Y)

    Whaaa! Ik ben niet enigs in mijn soort!
    Ik heb een natuurlijke afkeer ontwikkeld tegen alles wat populair is.


    Bored.

    Mensen het is gewoon zo:

    bijvoorbeeld Fighter en Paperplanes.
    die mensen hebben veel vrienden. en het is zo man ontkennen helpt niet ;3
    wel de vrienden van die mensen gaan op het topic en zien iets staan bv :
    mijn mama doet raar. ja die mensen denken van wat een stom topic, MAAR als ze zien dat die van Fighter of Paperplanes is gaan ze der wel op reageren, wan dat zijn hun vriendjes. op andere topics die een even domme naam hebben, reageren ze niet want dat zijn geen topics van mensen die ze kennen. er word gewoon meer op topics gereageerd van bekende mensen dan van mensen die ze niet kennen. en dit is geen Aanval op Fighter en Paperplanes ! het waren gewoon voorbeeelden die in mij opkwamen xp en ik hoop dat dat het antwoord op jouw vraag is want ik begreep hem eig. niet goed =3


    x.


    knowwhatyoumean.


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Ik doe de quiz van BillxSexyy,die is niet so bekend,denk ik.^-^


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    ik vind het zonde!
    dat ze álle goede quizen links laten liggen, en inruilen voor slecht ABN geschreven verhalen. n-n' ik snap ze niet. ik doe niet toevallig een quiz, omdat iemand mod is. ik doe geen quiz omdat de schrijfster ontzettend populair is. Née, ik zoek zelf mijn quizjes. ik kijk in een Topic, of klik gewoon wat rond. als ik er dan 1 heb gedaan, ik vind hem mooi dan doe ik hem verder. zo niet, tja. Lang leven het rode kruisje of het terug knopje. :'D
    ik snap het ook eigelijk niet.
    <3

    Ik maak meestal net niet-populaire quizzen, en laat de populaire links liggen ^^'

    er zijn crazy peepz like me, die dat doen, ik ben het bewijs.


    Whaaa! Ik ben niet enigs in mijn soort!

    Ik heb een natuurlijke afkeer ontwikkeld tegen alles wat populair is.


    Ik snap jullie. Het is niet dat ik een afkeer heb maar populaire quizzen zijn altijd van populaire meiden die veel vrienden hebben of veel macht en dan moet je even een wit voetje halen. Terwijl er zoveel mooie verhalen zijn die niet of weinig worden gelezen omdat die user niet bekend genoeg zijn ofzo.. Ik vind hget echt heel zonde!


    One of the Duo Of Evilness

    nieuwe mensen krijgen ook veel minder mensjes die hun kwissen maken!!
    dit is mn nieuwe accout en mn vorige was ook populairder
    maar het kan er ook aan liggen dat Tokio Hotel niet in mn nieuwe kwissen voorkomt!xD


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    (...)
    Whoo ,,Ik vond van wel XD
    Maar je hebt best wel gelijk weetje^^
    En dan gaan ze zeuren over dat er popu users zijn ,maar like ,Kan ik er wat aan doen dat mensen mij kennen(A) Hun onthouden mij ik dwing ze niet ><


    je bent gewoon hardstikke lief!!

    ok...over dit topic...
    waarschijnlijk om een wit voetje bij je te halen...vind het ook echt onnozel maar ja...zo zijn mensen nou eenmaal...ik lees eigenlijk elk verhaal waarvan de titel en de verhaallijn me aanspreekt...nou ja...ik maak zo'n 20 a 30 (volgens mij zelfs meer^^) seriesxD(A)en reageer ook vaak op promotietopics, populair of niet...de mijne worden eigenlijk wel redelijk gemaakt...maar ja...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik doe gwn quizzen die ik leuk vind.
    Maar de mijne worden door aleen men vrienden gemaakt,meer niet>.< das zo hatelijk.
    En ja ik zie vaak bij "laatste uitslag" vooral de heel bekende quizzen.En dan ook stuk of 5 keer per dag.

    En topics die overvol zijn,zijn ook me die van de populaire users,terwijl veeeeeeeeeel andere met 10 reacties al blij zijn.
    Aarg!!

    ik vond t echt goed dat je dat onderzoek gedaan had.

    ik denk niet dat ik hier nou zo razend populair ben.

    oook totaal geen behoefte aan.

    aldenk ik wel.
    dat bijvoorbeeld de quizzen / fotos van "populaire"mensen vaker gemaakt, of op gereageerd worden.

    omdat die populaire mensen simpel weg meer opvallen

    iemand met 5000 posts, valt meer op dan iemand met 150 ofzo, wordt meer gezien
    dus zullen ze die vaker aan klikken enzo.


    ik hoop dat ik duidelijk ben x]


    i need you like a heart needs a beat.

    pff.. misschien omdat mensen vinden dat je beter schrijft? dat ze die ander niet kennen? dus liever de 'jouwe' lezen? goh..
    logisch dat de gemiddelde user graag goed contact met een mod wil hebben. adôh.


    shine on.

    ik vind gewoon geen leuke quizlets... er zijn er zo veel! :D