• Hoezo, de meeste users hier doen aan vriendjespolitiek? Ja, ik heb het over jullie.
    Ik weet dat hier al meerdere topics over zijn gemaakt, maar ik heb er even een onderzoekje achteraan gegooid, om te kijken of het nu echt zo was.
    Uitkomst; Vriendjespolitiek.
    Waarom?
    Ik heb met een ander account, waar mijn naam nergens op staat, een aantal promotietopics gemaakt. Op geen van alle werden meer dan 6 reacties geplaatst. En ongeveer de helft kwam dan nog van mij af ook.
    Als ik een promotietopic maak met mijn eigen account (DarkPassion) wordt er binnen 10 minuten ongeveer 10 keer gereageert. Ja, zoiets zal het zijn.
    Nu is mijn vraag; Waarom reageren jullie wél op dit account en niet op het andere?
    En ga nu niet aan komen zetten met 'Jij bent bekend en dat andere account niet' want toen ik mod werd schoten de statistieken van mijn Quizzen ook omhoog.
    Waarom laten jullie de beste en onbekende Quizzen links liggen en maken jullie veelal slecht geschreven populaire verhalen? Dat terwijl beide accounts evenveel online zijn?
    Leg me dat eens uit, want ik snap het echt niet.
    Ik wil ook geen reacties als 'Dat doe ik niet.' want ik weet ook wel dat niet iedereen dat doet.
    Dank u.
    X.


    Bored.

    Ik maak enkel Quizen die ikzelf leuk vind...


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Onbekene schrijvers zijn niet "cool" dus zijn hun verhalen ook niet "cool". Wat gewoon pure onzin is. Zoals er al gezegd is.
    Als je hier een beetje met de zogenaamd "popu" kinderen omgaat worden je series ook meer gemaakt. Omdat je ook "cool" bent.
    Mensen die dat zeggen zijn zelf niet coewl.
    Ik bedoel; ze keuren de quiz al van hoe de schrijver is.

    Ik lees die topics sowieso nooit, want ik heb nooit zin om nieuwe quizjes te doen.

    Maar miss komt het ook omdat ze nog niet weten hoe die persoon schrijft (goed of slecht, enz.) Ookal weet ik zelf ook dat er heel veel vriendjespolitiek is.


    Sweet dreams will come true.

    (...)Mensen die dat zeggen zijn zelf niet coewl.
    Ik bedoel; ze keuren de quiz al van hoe de schrijver is.

    Mensen die zeggen dat ze cool zijn bedoel je?


    Music is the new sex

    (...)
    Mensen die zeggen dat ze cool zijn bedoel je?
    mensen die zeggen dat die onbekende schrijvers niet coewl zijn.

    Eigenlijk kijk ik ook vaak bij 'Laatste Uitslag' en als daar een titel bij staat die me aanspreekt probeer ik die Quiz.Maakt niet uit van wie hij dan is x)


    The soul needs autumn.

    Ik maak eigenlijk niet zo vaak promo quizen (denk ik) maar als de titel en de omschrijving me aanspreken wel. Het maakt me eigelijk niet uit of het nu om een bijna nooit gedane quiz is of een van 100 x of meer gedaan. Maar ik maak wel vaak quizen van mensen die ik ken en die me dat vragen -> al vergeet ik dat dan soms :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik maak eigenlijk niet zo vaak promo quizen (denk ik) maar als de titel en de omschrijving me aanspreken wel. Het maakt me eigelijk niet uit of het nu om een bijna nooit gedane quiz is of een van 100 x of meer gedaan. Maar ik maak wel vaak quizen van mensen die ik ken en die me dat vragen -> al vergeet ik dat dan soms :X

    Whaha, dat vind ik nu eerlijk. ^^


    Bored.

    Ik maak bijna geen quizen, alleen stand-alones of normale quizen. Af en toe een proloogje, maar ik haak meestal gelijk weer af.


    Life is hard and then we die

    Ik maak bijna geen quizen, alleen stand-alones of normale quizen. Af en toe een proloogje, maar ik haak meestal gelijk weer af.

    Ik maak zelf geen enkele Quiz meer >< Ze lijken allemaal op elkaar en zijn vaak nog slecht geschreven ook, een uitzondering daar gelaten.


    Bored.

    Het is ook zo DarkPassion ..

    Jij bent bekend een mod enzoow..
    Ik daarintegen ben niet bekend en maken ze dan ook mijn quiz niet zo veel!
    Het is gewoon dat je bekend bent..


    I found myself in Wonderland.

    De users van Q zijn gewoon helemaal fucked up. Een grote boel vriendjespolitiek en asskissing. ><

    Vaak krijg ik berichtjes met 'Het volgende deel is er!' En dan vraag ik me af; welke quiz was dat ookalweer? Want ik herkende die user niet.
    Kortom: Ik kijk nieteens naar de users.


    -

    Ogod deze is geniaal,^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Like, voor my part zyn jullie 'bekend' en weet ik veel wat. Ik doe jou serie ook niet, Máriko :) Ik doe die van geen enkele mod trouwens (:
    Ik doe alleen serie's waarvan de titel me aanspreekt, waar ik zin in heb. En als ik een goed humeur heb doe ik gewoon élke serie die een goede verhaallyn heeft en gewoon normaal/mooi schryft. Voor de rest doe ik alleen serie's waarvan het gevraagd word of ik 'm wil doen. En dat word alleen maar door myn friends.. Dus tja..


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3