• Hoezo, de meeste users hier doen aan vriendjespolitiek? Ja, ik heb het over jullie.
    Ik weet dat hier al meerdere topics over zijn gemaakt, maar ik heb er even een onderzoekje achteraan gegooid, om te kijken of het nu echt zo was.
    Uitkomst; Vriendjespolitiek.
    Waarom?
    Ik heb met een ander account, waar mijn naam nergens op staat, een aantal promotietopics gemaakt. Op geen van alle werden meer dan 6 reacties geplaatst. En ongeveer de helft kwam dan nog van mij af ook.
    Als ik een promotietopic maak met mijn eigen account (DarkPassion) wordt er binnen 10 minuten ongeveer 10 keer gereageert. Ja, zoiets zal het zijn.
    Nu is mijn vraag; Waarom reageren jullie wél op dit account en niet op het andere?
    En ga nu niet aan komen zetten met 'Jij bent bekend en dat andere account niet' want toen ik mod werd schoten de statistieken van mijn Quizzen ook omhoog.
    Waarom laten jullie de beste en onbekende Quizzen links liggen en maken jullie veelal slecht geschreven populaire verhalen? Dat terwijl beide accounts evenveel online zijn?
    Leg me dat eens uit, want ik snap het echt niet.
    Ik wil ook geen reacties als 'Dat doe ik niet.' want ik weet ook wel dat niet iedereen dat doet.
    Dank u.
    X.


    Bored.

    Ik doe meestal de quizzen die me aanspreken en mooi geschreven zijn


    a figment of your imagination

    Ik maak eigenlijk niet zo vaak promo quizen (denk ik) maar als de titel en de omschrijving me aanspreken wel. Het maakt me eigelijk niet uit of het nu om een bijna nooit gedane quiz is of een van 100 x of meer gedaan. Maar ik maak wel vaak quizen van mensen die ik ken en die me dat vragen -> al vergeet ik dat dan soms :X


    Hetzelfde ^^
    Ik maak alleen quizen die mij aanspreken alsk ze zie langsvliegen,, als het dan per toeval is van iemand dat ik ken ,, tja toeval,, maar zo heb ik wel een paar goeie quizen gevonden ..

    Ik reageer alleen als ik zin heb, of als dat echt nodig is ofzo.
    & ik volg maar 1 serie, en dan nog de quizzen van mijn zus. :]


    None but ourselves can free our minds.

    omdat ik eigenlijk alleen verhalen lees als ik me verveel.. en als ik vind dat iemand die goed kan schrijven [/oa jij.] dan een promotietopic opent, het nieuwe verhaal wil lezen..

    ik maak de quizen van me vrienden en als ik nog een serie zoek over een bepaalde onder werp typ ik die in in dat zoek ding, en dhan kom ik daar terecht
    en ja dat Vriendjes politiek word ik scheitziek van -.-

    Ik doe er niet aan
    en maak er al helemaal geen part van uit
    (dat klinkt tog wel redelijk nederlands tog:P?)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik reageer als ik zin heb of als ik het verhaal me erg aanspreekt. maar idd je hebt gelijk ik kijk ook wel is naar de naam dus ik doe ook aan vriendjespolitiek. daar draai ik niet om heen maar ik denk dat de meesten dat ook wel hebben want hoe goed mensen ook sijn soms ken je se niet of spreekt de titel je gewoonweg niet aan en dus open je het topic niet.


    We can only learn to love by loving.

    Ik vraag me dus ook echt af..
    Eerst was ik hier heel nieuw en werd er niks van mij gemaakt.. nu wel [en daar ben ik écht blij mee] Maar ik denk ook dat het door mijn usernaam komt dat ik mensen aantrek.. want mijn TC wordt tig keer meer gelezen dan mijn andere verhalen, en anders schrijf ik toch echt niet!

    Conclusie: Het komt denk ik door het hele plaatje. Usernaam, leuke titel, leuk geschreven.

    Een vriendin van mij schrijft geweldig.. maar haar naam trekt niet echt aan.. Als ze de spotlight niet had gebruikt, zou haar verhaal nog steeds niet gelezen worden.. en dat vind ik sneu..


    TWINcest


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ik vraag me dus ook echt af..
    Eerst was ik hier heel nieuw en werd er niks van mij gemaakt.. nu wel [en daar ben ik écht blij mee] Maar ik denk ook dat het door mijn usernaam komt dat ik mensen aantrek.. want mijn TC wordt tig keer meer gelezen dan mijn andere verhalen, en anders schrijf ik toch echt niet!

    Conclusie: Het komt denk ik door het hele plaatje. Usernaam, leuke titel, leuk geschreven.

    Een vriendin van mij schrijft geweldig.. maar haar naam trekt niet echt aan.. Als ze de spotlight niet had gebruikt, zou haar verhaal nog steeds niet gelezen worden.. en dat vind ik sneu..


    TWINcest

    Dat niet alleen. Er zyn hier nu zóveel users met serie's. Dan kan je niet verwachten dat die allemaal gedaan worden. Daarom gaan mensen meestal op de wat bekendere af. Want van die onbekende weten ze niks af. In het begin werd myn serie 'Het dochtertje van Tom Kaulitz' vet vaak gemaakt, maar nu? Niet dus >,< En in 't begin was hy in 1 dag al meer dan 200x gedaan.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Dat niet alleen. Er zyn hier nu zóveel users met serie's. Dan kan je niet verwachten dat die allemaal gedaan worden. Daarom gaan mensen meestal op de wat bekendere af. Want van die onbekende weten ze niks af. In het begin werd myn serie 'Het dochtertje van Tom Kaulitz' vet vaak gemaakt, maar nu? Niet dus >,< En in 't begin was hy in 1 dag al meer dan 200x gedaan.


    dat is ook bij mijn mishandeld door tom. in het eerste half uur had ik al 150 lezers fsue.


    We can only learn to love by loving.

    Ik reageer op alle topics :'3
    boeit me eigenlijk niet van wie het topic is :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    Ik reageer op alle topics :'3
    boeit me eigenlijk niet van wie het topic is :Y)

    Precies. Ik reageer ook op veel topics en kijk meestal nooit naar de user die het topic geopent heeft : )


    I recycle my thoughts.

    Volgens mij wéten mensen hoe jij kan schrijven, maar dan die andere account van je, daarvan weten de mensen niét hoe je schrijft... volgens mij is het zoiets.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Goed onderzocht(Y)
    Maar voor de rest, dat had ik ook al eens eerder ontdekt. Like; de meest slechtste series werden gemaakt, alleen omdat die gene populair was. Nee, voel je niet meteen aangesproken, voor de mensen die zich meteen aangesproken voelen, maar de hele goede series worden dus écht weinig gemaakt. Ö
    Nu maak ik geen series meer, alleen als een vriendin van me wilt weten of haar verhaal goed is. Voor de rest kom ik niet verder dan deel 2, of ik ben het verhaal al vergeten. En even over de topics: Ik kijk eigenlijk eerlijk gezegt haast nooit bij actieve topics. Ik ga meestal naar de subforums die mij echt interesseren, ofzo? En dan, eerlijk gezegd, bekijk ik altijd de meest nieuwe topics. :'D
    x.


    ok

    Ik reageer op topics die me aanspreken als het echt zo een domme topic is, lees ik het maar antwoord er meestal niet op en op quizen ik volg niet echt een serie, 1 maar, ben te druk bezig met mijn eigen serie.
    & ik heb ook nog ander account met een vriendin en ik wou iets vragen op het forum maar niet met dit account en ja idd, niemand of 2 mensen max. reageerde. Ik vind het wel echt erg dat dat met bekendheid te maken heeft,dus als een bekende persoon dezelfde vraag stelde dan die van een onbekende persoon, maar echt juist dezelfde, dan zou die bekende persoon meer reacties krijgen, ik vind dat echt niet kunnen.. maarja. wat doe je eraan ?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Yeps, misschien is dat ook de reden waarom mensen van Q af gaan? Omdat hun quizen niet vaak worden gedaan? Hoewel ik dat een (...) reden vind! Maar, sommige mensjes voelen zich dan eenzaam of seu. Ik vind t trouwens ook jammer dat mijn series niet werden gemaakt, dus ik heb al mijn series verwijdert. Maar nu ik kijk hierboven dan zie ik dat mensen alleeen maar (opeens) juist van andere peepsjes maken. Nou kijk maar bij mijn account. Ik heb net een nieuwe serie gemaakt


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room