• Hoezo, de meeste users hier doen aan vriendjespolitiek? Ja, ik heb het over jullie.
    Ik weet dat hier al meerdere topics over zijn gemaakt, maar ik heb er even een onderzoekje achteraan gegooid, om te kijken of het nu echt zo was.
    Uitkomst; Vriendjespolitiek.
    Waarom?
    Ik heb met een ander account, waar mijn naam nergens op staat, een aantal promotietopics gemaakt. Op geen van alle werden meer dan 6 reacties geplaatst. En ongeveer de helft kwam dan nog van mij af ook.
    Als ik een promotietopic maak met mijn eigen account (DarkPassion) wordt er binnen 10 minuten ongeveer 10 keer gereageert. Ja, zoiets zal het zijn.
    Nu is mijn vraag; Waarom reageren jullie wél op dit account en niet op het andere?
    En ga nu niet aan komen zetten met 'Jij bent bekend en dat andere account niet' want toen ik mod werd schoten de statistieken van mijn Quizzen ook omhoog.
    Waarom laten jullie de beste en onbekende Quizzen links liggen en maken jullie veelal slecht geschreven populaire verhalen? Dat terwijl beide accounts evenveel online zijn?
    Leg me dat eens uit, want ik snap het echt niet.
    Ik wil ook geen reacties als 'Dat doe ik niet.' want ik weet ook wel dat niet iedereen dat doet.
    Dank u.
    X.


    Bored.

    Weetje wat ik ook door heb. Toen ik de naam Paranoid nog had reageerde redelijk veel mensen op mijn topics (Oke niet echt veel XD)
    En sins ik mijn naam en profielfoto heb verander reageert niemand meer op mijn topics.
    Mensen gaan echt alleen op dingen af als ze diegene kennen -_-


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    Dan zal jij een uitzondering zijn ^^

    (: ja mss.^^
    Ik maak bv.: ook quizen die maar 7 keer ofzo gemaakt worden.
    Ma ge hebt wel slijmers hier op Q. die vriendjes willen worden met mod's om zo 'populair' te worden en in hoop dat ze niet zo snel een ban krijgen ofzo..


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Ja, en ik erger me er zo aan. De beste Quizzen zijn de onbekende ><

    Dat is helaas waar. *zucht*
    Ik kom zulke mooie quizzen tegen met prachtige schrijfstijl en als je naar het aantal x kijkt dat ze gemaakt zijn denk je: Zonde, deze had best meer publiciteit mogen hebben.
    Maar ja, denk niet dat er veel aan te doen valt...


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou als ik eerlijk moet zijn.. Als ik bijvoorbeeld een promotietopic maak wordt hij wel vaak geopent, maar een reactie krijg ik (meestal) niet.

    Mag ik dan ook eerlijk zijn? Misschien komt dat doordat jij een iets onbekendere mod bent en zo vaak van naam verandert?
    Sla me niet!


    Bored.

    ik kijk naar de titel niet naar de user...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Weetje wat ik ook door heb. Toen ik de naam Paranoid nog had reageerde redelijk veel mensen op mijn topics (Oke niet echt veel XD)
    En sins ik mijn naam en profielfoto heb verander reageert niemand meer op mijn topics.
    Mensen gaan echt alleen op dingen af als ze diegene kennen -_-
    Heb ik ook, maar boeiend als mensen me negeren. Dan zijn ze kennelijk niet goed als vriend :]

    (...)
    Mag ik dan ook eerlijk zijn? Misschien komt dat doordat jij een iets onbekendere mod bent en zo vaak van naam verandert?
    Sla me niet!

    Dat kan kloppen, ja. :')


    I recycle my thoughts.

    Gewoon, naamsbekendheid. Waarom denk je dat bedrijven miljoenen uitgeven om op het pakkie van een sporter te staan of op zo'n muur waar interview voor worden gedaan. Als je een boek van een bekende schrijver zit liggen koop je dat eerder dan van een onbekend iemand. Rowling kan een verschrikkelijk crappy boek schrijven en er nog miljoenen mee verdienen. Geen idee waarom, mensen zitten denk ik gewoon zo in elkaar. Hoe primitief eigenlijk: je ziet iets wat je herkent en denkt meteen dat het goed is. kinda hondjes van Pavlov syndroom o_ô


    BAM!

    Ik klik alleen bij topics die mij het interessants lijken!
    Ik kijk nooit naar de mensjes die de topics schrijven!
    En ik doe al zo veel quizen en als ik er een tegen kom bv. bij nieuwste quizen, dan klik ik op een quiz die mij aanspreekt of een toffe die in de spotlights staan.
    Soms als ik profielen aan het bekijken ben heb ik ook wel zin om zo'n quizje te maken.. Maar eigenlijk kijk ik NOOIT naar wie het schrijft of ontworpen heeft..
    Maar je hebt wel gelijk er zijn er veel die dat doen, en dat vind ik eigenlijk wel een soort van discriminatie! >,<
    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    (...)Heb ik ook, maar boeiend als mensen me negeren. Dan zijn ze kennelijk niet goed als vriend :]
    [/Licht schijnt op APinkBow] Aaaaaameeeen. xd Sorry had ik ff zin in


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) [/Licht schijnt op APinkBow] Aaaaaameeeen. xd Sorry had ik ff zin in
    *maakt buiging* dank u dank u :]

    Gewoon, naamsbekendheid. Waarom denk je dat bedrijven miljoenen uitgeven om op het pakkie van een sporter te staan of op zo'n muur waar interview voor worden gedaan. Als je een boek van een bekende schrijver zit liggen koop je dat eerder dan van een onbekend iemand. Rowling kan een verschrikkelijk crappy boek schrijven en er nog miljoenen mee verdienen. Geen idee waarom, mensen zitten denk ik gewoon zo in elkaar. Hoe primitief eigenlijk: je ziet iets wat je herkent en denkt meteen dat het goed is. kinda hondjes van Pavlov syndroom o_ô

    Whaha, maar gelijk heb je.


    Bored.

    Je hebt gelijk, maar ik reageer nooit op promotietopicsxD
    En ik reageer in het algemeen niet op veel topics, of het nu van 'bekende' quizletters zijn of niet.. maakt mij niet uit. Als het mij niet aanspreekt reageer ik gewoon niet!^^


    Get outta my head!

    Ik denk dat de meeste misschien die onbekende schrijvers niet kennen , wat logisch is want anders zijn ze niet onbekend.


    The soul needs autumn.

    Onbekene schrijvers zijn niet "cool" dus zijn hun verhalen ook niet "cool". Wat gewoon pure onzin is. Zoals er al gezegd is.
    Als je hier een beetje met de zogenaamd "popu" kinderen omgaat worden je series ook meer gemaakt. Omdat je ook "cool" bent.


    Music is the new sex