• Heyy.
    Nou, even een vraagje. x}
    Waar erger jij je rot aan?
    Ik erger me rot als mensen zeggen dat ze fan zijn van een bepaalde artiest en ze van die artiest dan maar één of twee liedjes kennen. -_-'
    En jij? ;}
    x

    nou.. ik erger me aan mensen die zich anders voordoen dan ze zijn als er andere mensen bij zijn. (x
    xx


    Hallelujah Amen _O_

    - Irritante mensen ,
    - Slechte haar dagen ,
    - Pesters ,
    - Geldloos-heid , [/Ben niet gierig!]
    - Vincent Meestal dan.[/Broer]
    - Van die mensen die zichzelf ''Emo'' Of ''Scene'' Noemen, Of ''Gothic'' Kan ook natuurlijk ,
    - Wannabe's dus ...

    Met sommige puntjes ben ik het ook eens. ;}

    Mensen die zelf alles mogen, en als jij hun op hun feiten wijst boos worden.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Aan het feit dat ik vandaag nog niet 1 keer buiten ben geweest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kinders op Q die een zeiktopic openen, ookal hebben ze gelijk, we snappen het allemaal wel. -.-


    blame the bully.

    Aan het feit dat ik vandaag nog niet 1 keer buiten ben geweest.

    Haha, nou ik ook nog niet.
    Dadelijk ga ik pas buiten. x}

    Mensen die denken dat ze beter zijn dan andere, omdat ze slimmer, ouder, sterker, ander geslachten ,... zijn /hebben.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    1)-Aan mn zus di de ganse tijd aant zinge is langs mijn kop en aan het zage is ovr saaiie momentjs uid dr school.. En ohja,, ze kan echt ni op houde me 'Fuck You' te zegge.. xD omg!! daar kan k dus egt stress vn krijge!!ö xD en dies Ouder als mij heà!! xD
    2)-Meelopers
    3)-Huppelkutje
    xx.
    -Liisa

    aan mijn lieve meeloper:Y)


    I am an idiot, I move.

    - pesten
    - mensen die anderen niet accepteren zoals ze zijn
    - arrogantie
    - meelopers
    - fakers
    - als mensen me gaan irriteren of nadoen ofzo
    - of als mensen me 's ochtends als ik nog maar net wakker ben de oren van het hoofd kletsen, daar heeft mijn broertje een handje van, daarom sta ik ook een uur voor mijn broertje op...
    - en nog wel een aantal zaken...
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    - Aan mensen die expres gaan flirten met de jongen waar ik op ben, om mij jaloers te maken
    - Aan mensen die probéren mij jaloers te maken
    - Computer die elke keer uitvalt ><
    - Vet haar hebben


    a figment of your imagination

    Mensen die Hello Kitty spullen hebben en hun haar teasen en dan zeggen dat ze scene zijn alleen vanwegen HK en hun haar >.<

    Mensen die Hello Kitty spullen hebben en hun haar teasen en dan zeggen dat ze scene zijn alleen vanwegen HK en hun haar >.<


    dat is idd heel erg irritant


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eigenlijk heel veel. Aan meelopers, sletjes die denken dat ze alles zijn, jongens die de hele tijd aan het plagen zijn, of spotten met kanker, mensen die denken dat ze me kunnen commanderen, enzovoort.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    mensen die doen alsof ze je vriendin zijn maar jé gewoon gebruiken om populair te worden , en je dan dumpen v_v XD


    From one side to another you're thrown by your fate.