• Heyy.
    Nou, even een vraagje. x}
    Waar erger jij je rot aan?
    Ik erger me rot als mensen zeggen dat ze fan zijn van een bepaalde artiest en ze van die artiest dan maar één of twee liedjes kennen. -_-'
    En jij? ;}
    x

    Me broertje!;O Hij is zo'n heilig boontjex_x Ik erger me er echt kappot aan!
    En aan mensen die zeggen dat ze alles kunnen enzo, opscheppers, fakers, huppels, blablabla..


    Underdog, just look at the mess you made.

    hee veel
    -neppers
    -wemo's
    -jongs uit me klas
    -vliegtiugen[opstuigen]
    -wakkerwoorden
    -BARBIE'S
    (A)(A)xx damned

    Kinders op Q die een zeiktopic openen, ookal hebben ze gelijk, we snappen het allemaal wel. -.-


    Mooi. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Mensen die zeggen dat ik ze na aap, maar dan wel ineens met een t-shirt aankomen zetten wat ik al lang had +]


    Mew <3

    of vroeg opstaan...vreselijk!!

    IOk erger me aan heel wat dingen.
    Ik zou nu mijn broers kunnen zeggen maar daar erger ik me zeker niet rot aan, ik kan me soms ergeren aan ze, maar er zijn veel ergere dingen in de wereld.

    Hoevaak kan je 'erger' in 1 zin gebruiken? o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Op de tafel tikken. Hoewel ik zelf ook een zenuwtic heb: met mijn been trillen. Verder aan discriminatie, corruptie en mensen die weigeren hun mening bij te stellen of die zo damn koppig zijn dat ik ze niet kan overtuigen. Oja, hypocrieten.


    History is not hatred.

    *Mijn dislectie, ik heb massaz veel moeten met spellen enzo --"
    *Mijn domheid want sinds ik in bso zit is het allen nog maar erger geworden xD
    *Tim --"
    *wannebe'sss


    We'll never be as young as we are tonight

    - MSN-taal (iCk, sGat etc.)
    - Arrogantie
    - Van die vreselijke tutjes met pareloorbellen en massa's make-up.

    hihi, volgens mij beledig ik een heleboel mensen nu ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    huppelkutjes
    mense die je niet kan pesten(het klinkt een beetje stom maar die kindjes zijn altijd so schijnheilig dat ik me daar dood aan erger
    mijn broers->maar dat is normaal
    mensen die denken dat ze heel grappig zijn maar dat dus egt niet zijn
    en nog wel wat dinge die ik menu niet zo snal kan bedenken:D


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    aan zeikerds die iets tegen mij en Ana hebben XD maar ja, Haters make us famous (:


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    fakers-meelopers- mensen die precies t zlefde doen als jou maar t ontkenne -.-


    *heeft ervaring --'*

    xx marisha


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Aan dikke nekken arogante zakken en huppelkutten xD


    live your own life

    Quizletters die over alles wat ze irriteerd een toppic openen en dan zitten zeuren dat quizlet saai is en als er later iemand een toppic opent van iets leuks dat hij/zij heeft meegemaakt zit degene die Quizlet saai vind te zeiken van

    Yeah right interessant? NOT

    Als iemand deze frustratie begrijpt xD

    Quizletters die over alles wat ze irriteerd een toppic openen en dan zitten zeuren dat quizlet saai is en als er later iemand een toppic opent van iets leuks dat hij/zij heeft meegemaakt zit degene die Quizlet saai vind te zeiken van

    Yeah right interessant? NOT

    Als iemand deze frustratie begrijpt xD

    Ik begrijp je volkomen :Y)


    I clicked my heels and wished for you.