• Heyy.
    Nou, even een vraagje. x}
    Waar erger jij je rot aan?
    Ik erger me rot als mensen zeggen dat ze fan zijn van een bepaalde artiest en ze van die artiest dan maar één of twee liedjes kennen. -_-'
    En jij? ;}
    x

    Ow nog even iets

    Aan mensen die anderen constand afkraken en uitlachen, nouja zo komt het toch over

    Dus mensen als

    Liessol.
    = DarkDestiny (ofz)

    Ik erger me aan peuters.
    Zoals jij.

    aan sommige mensen die op quizlet zitten :Y)


    -

    Nounounou, het is bijna Kerstmis. Als iedereen zo'n hekel aan elkaar heeft, schrijven ze dat maar in hun dagboek en vertellen ze het aan hun teddybeer. :Y)
    Dit topic is duidelijk niet bedoeld om ruzies uit te lokken.


    I clicked my heels and wished for you.

    Als mensen in de bios zitten, en een paar mensen de hele tijd aan het babbelen zijn!!! Daar krijg ik het wel van, heb ik vrijdag voor gehad met mijn vriendinnen.
    En voor de rest aan discriminatie en zo en meelopers niet echt maar wel een beetje, ik bedoel het is hun keuze


    totaal mee akkoord!! bij mij was het eens dat die meisjes voor ons heel de tijd bezig waren met hun gsm .


    TheNightThingsPrincess

    Nounounou, het is bijna Kerstmis. Als iedereen zo'n hekel aan elkaar heeft, schrijven ze dat maar in hun dagboek en vertellen ze het aan hun teddybeer. :Y)
    Dit topic is duidelijk niet bedoeld om ruzies uit te lokken.

    Gelijk heb je! :}

    (...)
    Dat was onze eerste intensie helemaal niet.
    Als je nou eerst aan ons had gevraagd wat er er mee bedoelden in plaats van zo'n drama te maken, was dit er in de eerste plaats niet eens geweest.
    Want jij weet het o zo goed.
    Niet dus.
    En nu meende je het ineens niet?
    Het volgende wat ik ga zeggen meen ik wél:
    Ik vindt je een achterbaks hoerig wijf die verdomme geen enkel goed argument voor haar grafmening kan geven en daarnaast mag ik je gewoon niet.


    Verspil je woorden niet, dalijk hebje ene forumban te pakken,
    precies de reden waarom ik me inhoud,
    alhoewel, ik kan wel zonder het forum ><

    Zeg dan recht in ons gezicht wat je vind, of ben je daar te zielig voor?
    Mijn topic is gesloten omdat ik confronteer, en daar kunnen de meeste hier op Q niet tegen, dat word moeilijk voor ze! Jy bent 1 van die asskissende meelopende wemo kindjes. Dit is mijn mening, wil je argumenten erbij? Mensen lopen in het ene topic te zeggen amen [/of iets wat erop liojkt] en in het topic dat het tegenovergestelde inhoud zeggen ze precies hetzelfde ik word er gewoon helemaal ziek van, get a life!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)
    Het volgende wat ik ga zeggen meen ik wél:
    Ik vindt je een achterbaks hoerig wijf die verdomme geen enkel goed argument voor haar grafmening kan geven en daarnaast mag ik je gewoon niet.

    Hahahaha x'D
    En dan zo'n signature! 'Make love, Not war! '
    Sorry, maar nou zet je jezelf een beetje voor schut.


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    Dat was onze eerste intensie helemaal niet.
    Als je nou eerst aan ons had gevraagd wat er er mee bedoelden in plaats van zo'n drama te maken, was dit er in de eerste plaats niet eens geweest.
    Want jij weet het o zo goed.
    Niet dus.
    En nu meende je het ineens niet?
    Het volgende wat ik ga zeggen meen ik wél:
    Ik vindt je een achterbaks hoerig wijf die verdomme geen enkel goed argument voor haar grafmening kan geven en daarnaast mag ik je gewoon niet.


    Ik heb men mening genoeg geargumenteerd in andere toppics --'
    en ik heb nu eenmaal een hekel aan mensen die hun mening meteen veragemeenen en zeggen dat iedereen hetzelfde is

    Get it? (wrs niet é --')

    Aan hakken
    populaire kinderen
    roze en R&B sterren xD


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Moet jij net zeggen. ;D

    Ik zeg niks meer ^^
    x

    (...)

    Ik heb men mening genoeg geargumenteerd in andere toppics --'
    en ik heb nu eenmaal een hekel aan mensen die hun mening meteen veragemeenen en zeggen dat iedereen hetzelfde is

    Get it? (wrs niet é --')


    En nou moet jy eens goed luisteren domme meelopende wannabe wemo, je kent ons niet, je weet niet wat hier achter zit, dus hou snel je bek en geef anders ene GOEDE reden, waaron je zo achterlijk doet.
    Ik heb een hekel aan je, nu al ja! Grafwijf


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Liegen...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    dat ik nu ziek ben!
    en dat in de vakantie -_-''
    en fakers, huppels en al die shit ^^


    Dead but delicious

    (...)

    En nou moet jy eens goed luisteren domme meelopende wannabe wemo, je kent ons niet, je weet niet wat hier achter zit, dus hou snel je bek en geef anders ene GOEDE reden, waaron je zo achterlijk doet.
    Ik heb een hekel aan je, nu al ja! Grafwijf


    Waarom nou weer grafwijf? Zeg dan bosmongool! xD


    Your make-up is terrible

    Weet jij het verschil tussen oorlog en ruzie?
    Of ben je nu echt zo dom?
    Nâh, het antwoord is ja. (:

    Nou, volgens mij is er al een aardige oorlog aan het beginnen hier op quizlet, gewoon ontstaan door de kleinste dingetjes. Het enige wat ik wil bereiken is dat er niet 2 fronten gaan ontstaan op Q die elkaar alleen maar uitschelden en na een tijdje al niet eens meer beseffen waarom ze eigenlijk een hekel aan elkaar hebben.
    En als je denkt dat ik dom ben, heb je het goed mis. :Y)

    Ok, nu weer terug naar het oorspronkelijke onderwerp van dit topic.


    I clicked my heels and wished for you.