• Heyy.
    Nou, even een vraagje. x}
    Waar erger jij je rot aan?
    Ik erger me rot als mensen zeggen dat ze fan zijn van een bepaalde artiest en ze van die artiest dan maar één of twee liedjes kennen. -_-'
    En jij? ;}
    x

    aan myn broers
    allebei ADHD en dilectie
    die zijn nie te doen

    Aan meelopers..


    Your Butt is Mine!

    Als mensen chagrijnnig tegen mij gaan doen, en dan vooral als ik niet de oorzaak ben van het chagrijnnig worden

    Dan maken ze mij ook chagrijnnig en ga ik ze terug afsnauwen :'3

    Ohja, en ook aan wemo's die zichzelf ''emo prinses'' of ''clubkid'' noemen :'3


    I don't need words to feel those lips.

    aan mensen die net doen alsof ze geen aandacht willen maar duidelijk wel om aandacht vragen.... en dan extra zielig doen.. vreslijk...

    fakers!!


    You'll never dream alone. <3

    Ik heb haat aan quizzen die niet in orde zijn ofzo.(:
    Snap je wat ik bedoel?Zo van die smiley's en jij:tekst en zo,dat is echt lastig,vind ik!

    x.


    Shut up and smile bby.x3

    Ik erger me rot als mensen zeggen dat ze fan zijn van een bepaalde artiest en ze van die artiest dan maar één of twee liedjes kennen. -_-'
    ;}


    idd echt dat doe ik ook.... alleen moeten ze dan wel echt zo 'te kopen' mee lopen van ik ben fan...blablabla....

    Uhm... mensen die anderen buitensluiten, mensen die ego lopen te doen.

    Veel.

    (...)

    idd echt dat doe ik ook.... alleen moeten ze dan wel echt zo 'te kopen' mee lopen van ik ben fan...blablabla....

    Die personen bij wie ik me daaraan erger doen dat dus echt. Hatelijk. >_<

    nou.. ik erger me aan mensen die zich anders voordoen dan ze zijn als er andere mensen bij zijn. (x
    xx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nou.. ik erger me aan mensen die zich anders voordoen dan ze zijn als er andere mensen bij zijn. (x
    xx

    Met jou kan ik spreken poeperd. :Y)
    x

    nou.. ik erger me aan mensen die zich anders voordoen dan ze zijn als er andere mensen bij zijn. (x
    xx


    idd!!

    - Irritante mensen ,
    - Slechte haar dagen ,
    - Pesters ,
    - Geldloos-heid , [/Ben niet gierig!]
    - Vincent Meestal dan.[/Broer]
    - Van die mensen die zichzelf ''Emo'' Of ''Scene'' Noemen, Of ''Gothic'' Kan ook natuurlijk ,
    - Wannabe's dus ...

    Meelopers,Fakers,Onrecht,Discriminatie en last but not least : zeikende lui die denken dat ze alles zijn ;l


    We can only learn to love by loving.