• Heyy.
    Nou, even een vraagje. x}
    Waar erger jij je rot aan?
    Ik erger me rot als mensen zeggen dat ze fan zijn van een bepaalde artiest en ze van die artiest dan maar één of twee liedjes kennen. -_-'
    En jij? ;}
    x

    (...)
    Ik begrijp je volkomen :Y)

    Thank YOU!

    Asskissers en geen eigen mening hebben


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)
    Thank YOU!

    You're welcome ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Als mensen in de bios zitten, en een paar mensen de hele tijd aan het babbelen zijn!!! Daar krijg ik het wel van, heb ik vrijdag voor gehad met mijn vriendinnen.
    En voor de rest aan discriminatie en zo en meelopers niet echt maar wel een beetje, ik bedoel het is hun keuze


    Live life limitless.

    (...)
    You're welcome ^^

    Dat doet me zo denken aan Dora xD

    En om even ontoppic te blijven


    ik erger me ook aan mensen die een toppiv openen waarin staat dat ze geen series meer maken omdat ze te onorigineel zijn, en omdat ze er geen zin en tijd voor hebben.

    Like, waarom maken ze daar een toppic van? ik heb echt geen zin om zo'n toppics te lezen das zo'n tijdsverlies --'

    Gekreun 's nachts x'd

    Mensen die beweren dat iemand anorexia heeft terwijl dat niet zo is en ze zich beter met hun eigen leven moeten bemoeien : )


    I recycle my thoughts.

    Dat er zoveel topic's aangemaakt worden over dat we hier op Q allemaal Ass kissers zijn en dat we geen Amen mogen zeggen omdat we dan toch weer lekker geen eigen mening hebben. Bah


    Music is the new sex

    Ow nog even iets

    Aan mensen die anderen constand afkraken en uitlachen, nouja zo komt het toch over

    Dus mensen als

    Liessol.
    = DarkDestiny (ofz)

    Gekreun 's nachts x'd

    Hier ga ik maar even geen verdere reactie op geven. ;}

    Ow nog even iets

    Aan mensen die anderen constand afkraken en uitlachen, nouja zo komt het toch over

    Dus mensen als

    Liessol.
    = DarkDestiny (ofz)


    Zet mij er dan gelijk bij,
    aangezien ik en Lisa dezelfde mening delen!
    ik zweer dit is zielig.
    Je weet dat we gelijk hebben!

    Ik erger me aan het kind wat ik heb geciteerd


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)
    Hier ga ik maar even geen verdere reactie op geven. ;}

    Je zwijgt beter ja (:

    (...)
    Je zwijgt beter ja (:

    Moet jij net zeggen. ;D

    (...)

    Zet mij er dan gelijk bij,
    aangezien ik en Lisa dezelfde mening delen!
    ik zweer dit is zielig.
    Je weet dat we gelijk hebben!

    Ik erger me aan het kind wat ik heb geciteerd

    Jah jullie hebben dezelfde mening maar niemand anders mag jullie mening ook hebben want dan zijn het plots meelopers

    en ik meende het niet dat ik me rot erger aan je vriendin, er is nu tenminste eens chaos op Quizlet

    ik erger me aan haters .
    zo bv die de Jonas Brothers of Tokio Hotel nie graag hebbe.
    ik vind da zo belachelijk hoe sommige doen. Vooral op school bij de TH fans en op Youtube bij JB videos bij TH heb ik het nog nie gezien maar er zijn er zeker. Ik vind da zo dom, als ze het haten, wrm bekijken ze de clip dan??

    en soms aan mijn ouders xD


    TheNightThingsPrincess