• kijken jullie ook HP op SBS6? :'D
    ik vind Ron zó schattig :'3


    -

    Wat dagt je van Plotter, Rotter, Snotter, Knotter, Poter, Pitter, Peuter, Patter, Pooter, Petter en blablabla Sorry ben hyper xD

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dirk is een hotdog op pootjes.


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Ikke wille helpen en rolletje willen in uwe übercoowle verhaal (baby)(baby) Kijkt met puppyogen (A)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dirk is een hotdog op pootjes.


    Wahahahaaha xD Zal er leuk uitzien :P


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    O nee wagt hij ziet er al zo uit ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ikke wille helpen en rolletje willen in uwe übercoowle verhaal (baby)(baby) Kijkt met puppyogen (A)


    je mag van mij best n rolletje xD zeg t maar xD

    OWJA. de verhalen zijn gebasseerd op de boeken :P

    [ Harry Putter en de rots der Dommelingen ofzo. ]


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    O nee wagt hij ziet er al zo uit ^^


    ik heb t wel over n echte hotdog :P


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    HOI, ik was me ff aant opmaken. x'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hhaha dan eet ik m op xD Alhoewel k denk niet dat ie lkkr zal zijn :Y) Jah en ik mag een rolletje! Ga je trouwens alles door de ogen van Harry doen ofnie? Door een ander personage?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Wat heb je nog over voor rol dan kies ik daar uit? xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hhaha dan eet ik m op xD Alhoewel k denk niet dat ie lkkr zal zijn :Y) Jah en ik mag een rolletje! Ga je trouwens alles door de ogen van Harry doen ofnie? Door een ander personage?


    Uit harrys ogen ja xD

    Jaa, zeg maar wat:P tis toch al nonsens genoeg :P


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Mmmmm ff denken xD Ikke ga lkkr veel om met Fred & George en verniel de halve school met hen :Y) En ik heb een hekel aan Dracootje aka Blondie :P Hij is zo arro >< Ow jah en Harry(H) vind mij sprcool xD Jah ben obsessed :Y) Moet je nog meer dingen weten? En kun je zeggen wanneer ie erop komt? Dan ga ik m zekers lezen!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    heb nie gekeke keek naar het glazehuis
    maar vanavond ga ik wel kijke
    ik heb ze tog allemaal op dvd(dance)

    xx


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    heb nie gekeke keek naar het glazehuis
    maar vanavond ga ik wel kijke
    ik heb ze tog allemaal op dvd(dance)

    xx


    Ja ik ook (dance)
    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik vind dat Ron mij moet gaan aanbidden :Y)


    -