• kijken jullie ook HP op SBS6? :'D
    ik vind Ron zó schattig :'3


    -

    Ja dat was erg (huil)(huil) En Dobby! Waarom Dobby?! (huil) Das gwn pure moord egt zo zielig :X En jah ik ben gwn coowler [/ego] Jaaaaah dus ik krijg Harry *is hyper* (yeah) En jij krijgt dan Ron, want jij ben coowler dan Herms :Y)


    Gaat Dobby dood? Ö Ik lees die boeken namelijk niet, zijn me te dik x'd Feestje! Ik krijg Ron en jij Harry en dan gaan we met zn allen wonen in een huisje :'D Whieeee (yeah)


    -

    Ik lees de boeken wel :Y) Jah ze zijn best dik, maar omdat ze zo spannend zijn, heb ik ze zo uitgelezen xD Ik ga dus maar niks meer zeggen over wie er allemaal doodgaat, maar geloof me deel 7 is werkelijk een slagtveld :$ Best erg >< Dobby gaat in deel 7 dood dat kan ik dan wel zeggen aangezien ik dat al heb verklapt :X Jah en dan wonen we met zijn allen samen en het is verboden voor Cho en Herms (6)>< In ieder geval voor Cho (6)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    BENIKWEER <3


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Hallo (doeg)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Welcome back :'D

    Oehh, wil de film nu echt zien! Ben benieuwd :'D Jaa, dan hebben we zo'n bordje voor in de tuin staan met hun foto erop en dan een kruis Ö


    -

    :'] Dus unwanted [Oemg. i don't know your name ö ] krijgt ron in het verhaal

    en Heartbeat [dontknowyourname x3] wil met harry die pas 3 jaar is xD?


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Welcome back :'D

    Oehh, wil de film nu echt zien! Ben benieuwd :'D Jaa, dan hebben we zo'n bordje voor in de tuin staan met hun foto erop en dan een kruis Ö


    Ja (duivel) En als ze toch proberen binnen te komen, hebben we overal anti-Cho en anti-Hermelien vallen neergezet (duivel) Ghegheghe


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Zullen we michiel dr ook indoen xD

    dn krijgt die hermelien xD?

    vind ie niks, maar dn moetie niet zo irri doen.




    YEAH NIEUW IDDEE :

    Hermelien weegt 110 kilo en gaat dan achter michiel aanrennen in bikini o.o


    Toch maar niet xD word michiel kwaad xD


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    my name is Jacqueline :Y) maar je mag ook Jac zeggen want jacqueline is zo lang en moeilijk x'd

    Jaa, ik krijg Ron :'D en die is gewoon 16 in de film (a)


    -

    my name is Jacqueline :Y) maar je mag ook Jac zeggen want jacqueline is zo lang en moeilijk x'd

    Jaa, ik krijg Ron :'D en die is gewoon 16 in de film (a)


    Kee :):)


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    michiel moet niet zeuren :Y) laten we dat maar gewoon doen :'D


    -

    Gheghegeh sexy Hermelien >< :Y) Ow en sexy Harry van 3 jaar oud hahaaha :Y) Hoe kan hij drie jaar zijn als Ron al ouder is dan? En btw ik heet Belinda.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gheghegeh sexy Hermelien >< :Y) Ow en sexy Harry van 3 jaar oud hahaaha :Y) Hoe kan hij drie jaar zijn als Ron al ouder is dan? En btw ik heet Belinda.


    Okeoke, voor jou is Harry joun leeftijd. Anders ben je pedo Ö


    -

    Gheghegeh sexy Hermelien >< :Y) Ow en sexy Harry van 3 jaar oud hahaaha :Y) Hoe kan hij drie jaar zijn als Ron al ouder is dan? En btw ik heet Belinda.


    omdat harry een hoogbegaafd brilletje op heeft en perki scheel is xD

    Okee :)


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    dudes, zo typen word irritant :'D stuur me maar pb ofso dan geef ik je mn msn wel :Y)


    -