• kijken jullie ook HP op SBS6? :'D
    ik vind Ron zó schattig :'3


    -

    (...)
    mijn vriendinnen zeiden dat ze maar tot 6 gingen filmen en dat zeven Nooit verfilmt zal worden omdat harry in 6 al dood zal gaan in de film!

    xX


    Okee waar hebben jou vriendinnen dat vandaan zeg ? >< Ze hebben juist allang aangekondigt dat ze deel 7 in twee delen zullen verfilmen, zodat ze alles uit het boek duidelijk erin kunnen doen.

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb ze nog elke avond gekeken, Draco wordt steeds knapper ^_^
    DracoAddiction

    Ron is schattig! <3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    (...)

    Okee waar hebben jou vriendinnen dat vandaan zeg ? >< Ze hebben juist allang aangekondigt dat ze deel 7 in twee delen zullen verfilmen, zodat ze alles uit het boek duidelijk erin kunnen doen.

    xxx B(K)

    jaah dat vondt ik ook maarjah die zijn zo koppig als iets!--'maar goed.^^ Ik verheug me er ook op!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    jaah dat vondt ik ook maarjah die zijn zo koppig als iets!--'maar goed.^^ Ik verheug me er ook op!:D

    xX


    Haha okee, naja deel 7 komt er echt wel hoorw >< Wat denken jouw vriendinnen wel niet? xD No offense tegen ze hoor, maar ze zouden het alleen al maken om het geld dat ze ermee kunnen verdienen, dusja >< En er is ook al aangekondigd dat ze in feb. beginnen met filmen van deel 7 :Y) En ik verheug me er ook op! :P

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    BENIKWEER <3


    Belinda&Jac <3

    Mijn Ron & Harry Lieverds ^^


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    IK GA EEN HP SERIE MAKEN xD
    denkik xD


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    (...)

    Haha okee, naja deel 7 komt er echt wel hoorw >< Wat denken jouw vriendinnen wel niet? xD No offense tegen ze hoor, maar ze zouden het alleen al maken om het geld dat ze ermee kunnen verdienen, dusja >< En er is ook al aangekondigd dat ze in feb. beginnen met filmen van deel 7 :Y) En ik verheug me er ook op! :P

    xxx B(K)


    Yes!:D ik kan niet wachten tot hij op dvd uit komt!!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hij komt in 2 delen zelfs. [ 7 ]

    Omdat alles erin moet ;)


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Hij komt in 2 delen zelfs. [ 7 ]

    Omdat alles erin moet ;)


    hip!^^

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Klopt ^^


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    jaa, ik heb ze allemaal gezien :D
    en Ron is inderdaad schattig (A)


    Fallen angels never die..

    BENIKWEER <3


    Belinda&Jac <3

    Mijn Ron & Harry Lieverds ^^


    Hallo :Y) *zwaait* Gaat het al goed met je serie? Ik had trwns nog een idee, er moet ook een HP band in voorkomen en Ron mag dan op de muziek gaan balletdansen :Y) Haha :P Ikke heb trnws ook een leuk plaatje daarvan.

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Kijk dees:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=85765
    Die is lol :Y)
    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle