• kijken jullie ook HP op SBS6? :'D
    ik vind Ron zó schattig :'3


    -

    ik vind dat Ron mij moet gaan aanbidden :Y)


    Ghegeheghe en Harry moet mij aanbidden xD Maarja als je dat niet in je verhaal wil doen hoeft dat nie hoowr :P


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mmmmm ff denken xD Ikke ga lkkr veel om met Fred & George en verniel de halve school met hen :Y) En ik heb een hekel aan Dracootje aka Blondie :P Hij is zo arro >< Ow jah en Harry(H) vind mij sprcool xD Jah ben obsessed :Y) Moet je nog meer dingen weten? En kun je zeggen wanneer ie erop komt? Dan ga ik m zekers lezen!


    kee
    maar ben ff weg.

    Doegg <33


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Byebye xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)

    Ja ik ook (dance)
    xxx B(K)


    sexy tog:P


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    (...)

    Ghegeheghe en Harry moet mij aanbidden xD Maarja als je dat niet in je verhaal wil doen hoeft dat nie hoowr :P


    Ik zorg er gewoon voor dat Harry jou gaat aanbidden :Y)
    incl met zo'n tafeltje vol met foto's van jou


    -

    (...)

    Ik zorg er gewoon voor dat Harry jou gaat aanbidden :Y)
    incl met zo'n tafeltje vol met foto's van jou


    Jaaa das hip :Y) En nog met van die wierookkaarsjes erbij en dat gaat ie op zo'n kussentje neerknielen xD En ik ga Ron dwingen om jou te aanbidden :P


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)

    sexy tog:P


    Jah zeeeeer sexy >< :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)

    Jaaa das hip :Y) En nog met van die wierookkaarsjes erbij en dat gaat ie op zo'n kussentje neerknielen xD En ik ga Ron dwingen om jou te aanbidden :P


    Ron hoeft niet gedwongen te worden ;$ Hij aanbid mij nu al, maar dat weet hij zelf nog niet :Y)


    -

    (...)

    Ron hoeft niet gedwongen te worden ;$ Hij aanbid mij nu al, maar dat weet hij zelf nog niet :Y)


    Ghegeheghe oké :Y)Het zit diep in hem verscholen xD En hij vergeet Herms helemaal als ie jou ziet :P


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)

    Ghegeheghe oké :Y)Het zit diep in hem verscholen xD En hij vergeet Herms helemaal als ie jou ziet :P


    Echtwel :'D En ik wil met hem zoenen, niet die domme trien die zich Hermelien noemt :Y)


    -

    (...)

    Echtwel :'D En ik wil met hem zoenen, niet die domme trien die zich Hermelien noemt :Y)


    Ja, we sluiten dr gwn op in de bibliotheek :Y) Ghegehegehe (duivel) En Cho en Ginny moeten we ook uit de weg ruimen, of nee, laat ze. Dan kunnen ze zien hoe makkelijk ik ze versla :Y) [/ego] Vooral Cho, Ginny is nog wel coowl :P Trwns er is hier weer eens een gezellig topic geopend xD Jah t gaat de goede kant uit met Q. (yeah)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)

    Ja, we sluiten dr gwn op in de bibliotheek :Y) Ghegehegehe (duivel) En Cho en Ginny moeten we ook uit de weg ruimen, of nee, laat ze. Dan kunnen ze zien hoe makkelijk ik ze versla :Y) [/ego] Vooral Cho, Ginny is nog wel coowl :P Trwns er is hier weer eens een gezellig topic geopend xD Jah t gaat de goede kant uit met Q. (yeah)



    Cho is een trut. Gaat ze beetje met Harry zoenen terwijl ze zo verdrietig staart naar die foto van die ene jongen [/naam kwijt] Ginny is schattig :'D
    Jaa, ik open gewoon leuke topics (A)


    -

    (...)


    Cho is een trut. Gaat ze beetje met Harry zoenen terwijl ze zo verdrietig staart naar die foto van die ene jongen [/naam kwijt] Ginny is schattig :'D
    Jaa, ik open gewoon leuke topics (A)


    Ja ik had gwn zo'n gevoel dat ze alleen met Harry zoent om Carlo (dat is zijn naam xD) te vergeten. Ze maakt gwn misbruik van 'm! En dat mag niet (6) Ginny is coowl >< Ik lijk wel op haar qua karakter en met quizjes kom ik altijd op haar uit :P En jah je opent leuke topics (cool)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)

    Ja ik had gwn zo'n gevoel dat ze alleen met Harry zoent om Carlo (dat is zijn naam xD) te vergeten. Ze maakt gwn misbruik van 'm! En dat mag niet (6) Ginny is coowl >< Ik lijk wel op haar qua karakter en met quizjes kom ik altijd op haar uit :P En jah je opent leuke topics (cool)


    Ahja Carlo! :'D Toen hij doodging he, kreeg ik traantjes ;$ Jaa, dat stomme wijf kan anders niemand krijgen, dus moet ze maar misbruik maken. Maar jij bent cooler dan Ginny, dus krijg jij Harry :'D


    -

    Ja dat was erg (huil)(huil) En Dobby! Waarom Dobby?! (huil) Das gwn pure moord egt zo zielig :X En jah ik ben gwn coowler [/ego] Jaaaaah dus ik krijg Harry *is hyper* (yeah) En jij krijgt dan Ron, want jij ben coowler dan Herms :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle