• Wie komt er allemaal naar Werchter Boutique?
    En weet iemand iets over een Fanactie??
    (K)


    .-

    iedereen is nu aan denken voor die fanactie maar
    zouden we nie afspreken om ergens te staan zodat iedereen van quizlet bij elkaar is voor de fanactie ofz anders zouden we elkaar zkr niet vinden !!

    <333


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    ik ga ook wil ook wel een actie doen lijkt me wel vet :D

    IK GA! IK GA! IIIIIIIIIIIIIIIIIH AAAAAAAAAAAAA xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    iedereen is nu aan denken voor die fanactie maar
    zouden we nie afspreken om ergens te staan zodat iedereen van quizlet bij elkaar is voor de fanactie ofz anders zouden we elkaar zkr niet vinden !!

    <333



    Jhaa.. en ook.. als we hier een super geweldige fanactie vinden en niemand doet em buiten wij is het ook maar een beetje zielig dus het moet groots worden xD :D


    Tanya is de beste.

    Ma da ga ons wel lukke! ,, pff ik ben kwee ni hoe ziek ,, dus ik heb tijd genoeg om na te denken!


    .-

    Ma da ga ons wel lukke! ,, pff ik ben kwee ni hoe ziek ,, dus ik heb tijd genoeg om na te denken!


    Ocharme, word ma snel beter ^^


    It's all for you, my butterfly.

    Ik kom ook ^^
    Kheb geen idee voor een fanactie (A)

    ik ga oowk:D alleen hebk nog geen vervoer:(


    Today was a fairytale.

    ik ga oowk:D alleen hebk nog geen vervoer:(

    Met de bus , die zijn toch gratis ?


    It's all for you, my butterfly.

    Gratis de Bus ??,, en uhu ik word wel snel beter,, na al die pillekes :O,, ma der is mss een kleine kans dak terug ziek ga zijn op WB,, en dan kom ik waaarschijnlijk niet! xD -_-


    .-

    Ik dacht da de bus gratis is, ma kan zijn dak et fout heb XD
    Als ik ziek zou zijn zou ik toch gaan, keb al geld aan da ticket uitgegeven. Behalve als ik op sterve lig XD


    It's all for you, my butterfly.

    Ja ma zo voel ik mij xD gistere bijna ne hele dag in mijn bed gestoke :O naja ,, tege dan zal da wel betere ^^ omg :O ng 29 dage ^^


    .-

    Echt zo erg, ocharme:S
    Echt is et nog maar zo kort. Jeeeejj feesjeh^^
    Das eigelijk wel raar eb die wel nog is gezien ma da is zo lang gelede.. Nog 29 dagen !!! Aftellen XD


    It's all for you, my butterfly.

    Ghehe ik heb mijn tiket al vn 22 februarie besteld ,, en ik ben het 3 Maart gaan afhale xD ,, dus ik ben al 141 dage ant aftelle xD


    .-

    DE TIJD DRINGT,, We moete egt met een originele Actie op de proppe komen ! ,, laat aub ,, uu gedachte op vrijeloop en zet het hier! ,, want als we geen actie vinden , doen we niets voor TH, en da zou ik persoonlijk verschrikkelijk vinde!


    .-