• Wie komt er allemaal naar Werchter Boutique?
    En weet iemand iets over een Fanactie??
    (K)


    .-

    Das de bedoeling da iedereen mij van quizlet herkent, dus al ge daar zo een lint ziet da ben ik XD


    It's all for you, my butterfly.

    Hihi :D Stel u voor :D sta ik daar te wachten op TH en dan komt daar zo iets roos boven de mensemassa piepen xD


    Tanya is de beste.

    Ghehe,, ik heb wel een probleem ik heb geen roos lindje xD,, mag da ook een andere kleur zijn?


    .-

    hoiii

    gaan we dat nu allemaal doen met een roze lintje en de naam bij quizlet erop ??

    xxx
    <33


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    Ghehe,, ik heb wel een probleem ik heb geen roos lindje xD,, mag da ook een andere kleur zijn?
    Ik heb da ook ni XD
    Ma ik ga da zoeken.
    En andere kleur is ook goed, als het maar opvalt ^^
    Maar ik ga toch voor roos. Dus als iemand da dan ziet, da ben ik XD


    It's all for you, my butterfly.

    en da plannen zijn weer veranderd, de ballonnen met GEH en een paper met "PikkeVel!" maar dan int duits, op ,, omhoog steken bij monsoon ^^


    .-

    En doen we ook zoiets dat alle quizletmensen elkaar kunnen herkennen? Zo die papieren voor tokio hotel en nog iets anders mss, en dan zo bv alle quizletmensen doen rode lippestift op fzo (ik zeg maar een dom vb :D) dan weten we toch wie van op quizlet is? Of is dat nu heel dom wat ik zeg ? :P
    x


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    en da plannen zijn weer veranderd, de ballonnen met GEH en een paper met "PikkeVel!" maar dan int duits, op ,, omhoog steken bij monsoon ^^


    Jeej, ik vind het cht een goed idee van die ballonen^^ maar ik snap niet of we die nu moeten opblazen of niet?


    It's all for you, my butterfly.

    We nemen allemaal en onopgeblaze ballon mee^^ en alcool stift ^^ tijdens zornik of net voor de TH'ers opkomen ,, blazen we ze op en schrijven er op,, Voor de quizlet mense : uhu die lippestift lijkt me leuk ,, maar er zijn er veel die da ook al gwn op doen , zonder vn quizlet te zijn!,, hmm^^ idee?


    .-

    We nemen allemaal en onopgeblaze ballon mee^^ en alcool stift ^^ tijdens zornik of net voor de TH'ers opkomen ,, blazen we ze op en schrijven er op,, Voor de quizlet mense : uhu die lippestift lijkt me leuk ,, maar er zijn er veel die da ook al gwn op doen , zonder vn quizlet te zijn!,, hmm^^ idee?


    Ah nu begijp ik het, dank je ^^

    Mijn lintjes in het fluro roos XD


    It's all for you, my butterfly.

    Ghehe xD ik een lintje in het ligt Roos,, Dus als iemand een ligt roos lindje ziet , strom dan maar naar mij en zeg Wii SweetyXx xD,, ghehe da gaat er mss iet over ^^ Ma dan wete da ik da ben!


    .-

    Dan zal ik over heel de wei roepen, waaahhh SweetyXx en met mijn lintje zwaaien XD


    It's all for you, my butterfly.

    Ghehe ,, Zeker doen xD Aja der word 1 pakje ballone voorzien ^^ door mij xD ^^ ,, maar gelieve zelf allemaal een mee te neme,, want eigelijk is da pakje ballonne allemaal voor mij xD ,, nee nnee,, das voor de mense die vergete zijn en toch wille meedoen!


    .-

    Mag da elke kleur die ge maar wilt ijn , of moet da een kluer zijn?
    Anders ga ik op zoek naar Fluo roos, ik heb er echt iet mee XD


    It's all for you, my butterfly.

    IK GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA








    NIET :(


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.