• Wie komt er allemaal naar Werchter Boutique?
    En weet iemand iets over een Fanactie??
    (K)


    .-

    Awel we kunne allemaal zo vlaggetjes make in de flashiste ( wa een woord XD) kleuren en daar iets opzette ofzo.. Tis maar een idee hé


    It's all for you, my butterfly.

    Ik moet naar 13 juli
    want gisteren heb ik de helft gemist


    I recycle my thoughts.

    Ik ga ook same me hann en joyce:D

    Ik kom ooook! Met nog een vriendin (ze heeft ook quizlet) !! :D

    En ik word echt helemaal hyper met de gedachte! :D
    (Wie niet he)

    Is er nu al een goed idee voor een actie? Ik vind ook wel dat we zoiets met al de quizlet people moeten doen, das toch kei vet! Quizlet overheerst gewoon! We moeten wel iets doen, mr ik vind wel niet dat het té overdreven moet zijn, snap je? Maar ze moeten idd wel iets hebben van : wauw, ik wil nog eens in belgië optreden! (des te meer ze komen des te beter :D)

    Enfin, ik zit hier te zeveren, maar laat iemand iets weten?
    x


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ik kom ooook! Met nog een vriendin (ze heeft ook quizlet) !! :D

    En ik word echt helemaal hyper met de gedachte! :D
    (Wie niet he)

    Is er nu al een goed idee voor een actie? Ik vind ook wel dat we zoiets met al de quizlet people moeten doen, das toch kei vet! Quizlet overheerst gewoon! We moeten wel iets doen, mr ik vind wel niet dat het té overdreven moet zijn, snap je? Maar ze moeten idd wel iets hebben van : wauw, ik wil nog eens in belgië optreden! (des te meer ze komen des te beter :D)

    Enfin, ik zit hier te zeveren, maar laat iemand iets weten?
    x


    Groot gelijk, niet té overdreven maar WAUW ! :D XD WHAAAAWHAAAWHAAA!! nog maar 28 dagen ofzoo!! :D sgemaan snel alle :D x WHIII WORD SUPER :D x


    Tanya is de beste.

    Ik had iets in men gedachte met water, of confettie, maar zal spijtig niet lukken , water kunnen we niet meepakken en confetie is te veel opruim werk :O, mss moet iedereen een kartonne hartje maken met TH er op offzo ,, mijn ideeje zijn op :'( Xx.


    .-

    Oooh Confetie xD Zalig :P lijkt me wel fijn.. ma jaa idd te veel opruimwerk.. :) hmm.. ik weet ook niks.. ik ga is heeeeeeel hard beginnen na denken :D x


    Tanya is de beste.

    flashiste wa word daar eigelijk mee bedoeld?


    .-

    flashiste wa word daar eigelijk mee bedoeld?


    Awel flashi kleuren.. en daar de flashi-ste van :P De meest flashi xD Zoiets, nie? :P x


    Tanya is de beste.

    ik kom ik kom ik kom.


    You'd took my breath but I'll survive.

    off wel moete we terug me papier actie werke, maar da zou de 3de keer zijn :O


    .-

    off wel moete we terug me papier actie werke, maar da zou de 3de keer zijn :O


    Neaah :O da lijkt me echt nie fijn.. ik had 3 maart al iets van.. komaan.. Das wel fijn enz hé.. maar das zo niet meer "origineel".. Dat hebben we al 'zovaak' gehad :P x ..


    Tanya is de beste.

    ja da denk ik er eglijk ook vn ! ma ja ,, wa moete we anders doen? sommige fans gaan daar niks voor kope, dus moete we wel iets doen da iedereen in huis heeft liggen ! Waarom is dit zo moeilijk?


    .-

    WE DOEN 2 ACTIES! 1 met Blaadje, en ander Origineel , zodat we der toch 2 hebben ; voor als het andere Mislukt!


    .-

    Jha das mss wel waar...
    Pff.. ik heb er echt geen idee van wa we zouden kunnen doen.. maar wat ik me ook afvraag is: we kunnen hier nu wel een super mega fijne actie gaan vinden, maar wie gaat die doen? Buiten wij? :S.. En gingen ook de acties die "officieel" waren niet in de Joepie ofzoiets komen? :)x


    Tanya is de beste.