• Nou, wij gingen voor de lol geesten oproepen. Tjha, beetje dom you know, maar we wilde het wel eens uitproberen. Nou het werkte, we kregen contact, we zaten in een donkere garage met z'n 5e met een kaarsje in het midden en een medalion. Nou het was allemaal al eng en spannend en toen begon een vriend raar te doen, er kwam schuim uit zijn mond en zijn ogen begonnen te draaien! We schrokken ons dood, ik had ergens gelezen dat als dat gebeurt met geesten oproepen dat je dan de hand van zo iemand in het water moet stoppen, dus ik ben als een gek water gaan halen en stopte zijn hand in dat bakje! Hij weer normaal, wist niet wat er gebeurt was (is geen grapje ofzo). Wij hadden allemaal eerst zo iets van ja dat doe je voor de grap, maar hij wist echt niks meer. Toen ging iemand een plan bedenken (nou geloof me, ik had er geen zin in), we zouden de geest oproepen die, die jongen bezeten had. Nou wij dus helemaal stil en in consentratie als ineens iemand op de deur klopt! Wij beginnen te gillen en stoten de kaars om, het doek vliegt in de fik en wij rennen allemaal weg. Die moeder blust gauw het vuur en bleek het uiteindelijk die vader dus te zijn T_T
    Maar het erge was dus wel dat die vader 3 kinderen aan het huilen had gemaakt omdat ze zo geschrokken waren. En ik zweer je ik dacht echt dat ik een hartaanval kreeg! En het doek stond dus ff in de fik, en heel hun huis rook naar brand!
    Ooit ook zo iets heftigs mee gemaakt?


    Tears are crashing out of my eyes

    :S
    Dit is eng...


    Live for something or die for nothing

    oke lekker slim het voor de lol te doen! jammer dat het goed is afgelopen, om om lullig te zijn alleeen ik denk eerlijk gezegt dat julie ze flink boos hebben gemaakt !!!

    en tip je heb geluk gehad het had ook anders uit kunnen lopen namelijk sterven!


    Some angels have no wings.

    (...)
    godd, wat is u probleem eigenlijk?
    Het is gewoon niet eerlijk als mensen met andermans gevoelens en energie kutten.. Doe het dan bij jezelf ipv bij een ander.


    Wie du mir, so ich dir.

    en trouwens, waar dee je het eigenlijk??

    een damm niet weer heel Q "ïk zie geesten" mensen relax gaa nou niet doen als of je geesten heb gezien of gewoon niet met dat sorrt dingen bezighouden je krijgt er alleen maar elende van!!


    Some angels have no wings.

    (...)Het is gewoon niet eerlijk als mensen met andermans gevoelens en energie kutten.. Doe het dan bij jezelf ipv bij een ander.

    Die jongen is er nu al lang over hoor, geloof me maar, ik ken hem --"


    We'll never be as young as we are tonight

    oke lekker slim het voor de lol te doen! jammer dat het goed is afgelopen, om om lullig te zijn alleeen ik denk eerlijk gezegt dat julie ze flink boos hebben gemaakt !!!



    en tip je heb geluk gehad het had ook anders uit kunnen lopen namelijk sterven!



    ik kwam een beetje lullig uit de hoek. alleen zoo bedoel ik het niet houd je gewoon niet met dat sroort dingen bezig.!!! en als jij niet wilt en je bf hun lekker laten doen maar jij niet je ziet wat er is van gekomen!


    Some angels have no wings.

    en trouwens, waar dee je het eigenlijk??

    een damm niet weer heel Q "ïk zie geesten" mensen relax gaa nou niet doen als of je geesten heb gezien of gewoon niet met dat sorrt dingen bezighouden je krijgt er alleen maar elende van!!

    We deden het in een huis van een jongen, in hun garage.
    Btw, ik zie geen geesten, en geloof er ook niet echt in. Okay dat er een hogere macht is ofzo, maar geesten... Neej! En chill, ik denk dat die jongen dat gewoon gefaked heeft, daar is hij wel ene type voor. Hij liegt wel vaker T_T


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Die jongen is er nu al lang over hoor, geloof me maar, ik ken hem --"
    .. Maar nog steeds is het niet eerlijk.


    Wie du mir, so ich dir.

    We deden het in een huis van een jongen, in hun garage.

    Btw, ik zie geen geesten, en geloof er ook niet echt in. Okay dat er een hogere macht is ofzo, maar geesten... Neej! En chill, ik denk dat die jongen dat gewoon gefaked heeft, daar is hij wel ene type voor. Hij liegt wel vaker T_T



    dammm mensen ik zoh echt boos woorden op dt joch! mensne ik ben uit gesprokenXD


    Some angels have no wings.

    (...).. Maar nog steeds is het niet eerlijk.

    idd, je zou het hem moeten vertellen.


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    idd, je zou het hem moeten vertellen.

    Hij herrinert het nog niet een waarschijnlijk, ik ook nog maar vaag


    We'll never be as young as we are tonight

    Slotje.
    Dit gaat uitlopen op een ruzie.


    Bored.