• Velen onder jullie zijn het vast wel eens met me. Twilight is hier op Q een echte hype geworden. Liet hier 6 maanden geleden het woord 'Twilight' vallen, dan zouden velen niet weten wat het was. En oeeeh komt er nu toch wel geen film uit met die titel zeker ö hoe toevàllig! ><
    Hier op Q waren er maar een pààr mensen die afwisten van Twilight. Volgens mij was er tot voor kort maar één serie die gebaseerd was op Twilight en sinds die film er is, zie je bijna niets anders meer in the spotlight. Vreemd Vreemd als je het mij vraagt. Ik ben een grote fan van Twlight, maar niet omdat er een film van uit is, vooral omdat k er al een jaar een serie op Q van volg en omdat de boeken goed zijn. Ik vind het jammer dat iedereen er zo meteen opspringt vanaf er iets nieuws is. Het doet me denken aan The Jonas Brothers. Een paar maanden geleden was iedereen er hier nog zo vol van, maar sinds Twilight hoor je er hier bijna niets van. Volgens mij zijn veel mensen hier op Q gevoelig aan de Hype-Bacterie, en dat vind ik jammer.
    Dat is alles wat ik erover te melden heb, geloof ik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Moof

    er zijn er maar weinig die er een serie over maken.


    Lost in your eyes.

    Megan, de kinders hier zijn veelal meelopers. Wta had je dan gedacht dat er zou gebeuren?
    Ik blij dat ik een natuurlijke afkeer ontwikkelt heb tegen alles wat populair is.


    Bored.

    Nou meid, we houden van je.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik doe niemand na. En ik wist niks van Twilight af (De boeken) omdat het nog niet zo bekend was en het lag nergens in de winkels bij mij.
    Ik heb er ook een serie van. Maar niet over Edward of Bella, maar over Carlisle. En ik denk toch dat dat wat anders is. Want dat heeft niemand hier >.< En als ik een serie heb daarover, ben ik toch niet meteen meeloper? Ik doe nooit iemand na als ik dat onderwerp niks vind. Als ik het leuk vind, vind ik het leuk klaar.


    I live for the applause, you will die for it.

    Buuh als ze hier over Twilight bezig waren wist ik gewoon niet wat dat was. Oké, ik wil die film zien maar niet omdat iedereen hem hier op Q. heeft gezien, gewoon omdat ik op Jim al stukjes ervan heb gezien en het me een mooie && leuke film uitziet.
    En dit doet me niet alleen denken aan The Jonas Brothers maar ook aan Tokio Hotel.
    Believe me, bij mij is dit niet zo'n hype, ik maak er geneens Quizen over maar ik geef je wél gelijk.

    Ik heb Twilight een half jaar leren kennen door een vriendin, maar dat even terzijde.
    Ik heb een Twilight verhaal en die is beter dan de meeste Twilightverhalen, maar dat even terzijde.
    Ik ben overgevoelig aan de hype-bacterie en dat kan me niet zo veel schelen, maar dat even terzijde.
    En nu verlaat ik dit topic, maar dat even terzijde.

    (nerd)

    Het scheelt dat de helft het verhaal maar half begrijpt.. en het dan ook nog helemaal ontkracht xD. Maar idd.. meeloopheidrytus, dat is een veel voorkomende ziekte hier.


    Wie du mir, so ich dir.

    er zijn er maar weinig die er een serie over maken.


    Oeeh hunny believe me.Het stinkt hier van de Twilight series

    Ik kende twilight van de boeken. x']
    Maar idd, Q is nogal hyperig en veel mensen zijn nogal meeloper enzo.. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nou meid, we houden van je.

    Eh, dankje :]
    Betekend dat dan dat je het met me eens bent?
    :]


    Moof

    (...)

    Oeeh hunny believe me.Het stinkt hier van de Twilight series

    De mijne ruikt lekker.

    ik hou nog altijd van jb (H)
    twilight is coolll xD


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    er zijn er maar weinig die er een serie over maken.

    http://www.quizlet.nl/search.php?zoekwoord=twilight&zoek_soort=titel&a=submit&button=Zoeken


    Bored.

    (...)
    De mijne ruikt lekker.



    Ok dat wwas kinda droog. Wat ik bedoel is dat er hier opeens zoals Megan al zei héél veel series over worden gemaakt.

    (...)


    Ok dat wwas kinda droog. Wat ik bedoel is dat er hier opeens zoals Megan al zei héél veel series over worden gemaakt.

    I know, ik moest dat gewoon even zeggen. :Y)