• Velen onder jullie zijn het vast wel eens met me. Twilight is hier op Q een echte hype geworden. Liet hier 6 maanden geleden het woord 'Twilight' vallen, dan zouden velen niet weten wat het was. En oeeeh komt er nu toch wel geen film uit met die titel zeker ö hoe toevàllig! ><
    Hier op Q waren er maar een pààr mensen die afwisten van Twilight. Volgens mij was er tot voor kort maar één serie die gebaseerd was op Twilight en sinds die film er is, zie je bijna niets anders meer in the spotlight. Vreemd Vreemd als je het mij vraagt. Ik ben een grote fan van Twlight, maar niet omdat er een film van uit is, vooral omdat k er al een jaar een serie op Q van volg en omdat de boeken goed zijn. Ik vind het jammer dat iedereen er zo meteen opspringt vanaf er iets nieuws is. Het doet me denken aan The Jonas Brothers. Een paar maanden geleden was iedereen er hier nog zo vol van, maar sinds Twilight hoor je er hier bijna niets van. Volgens mij zijn veel mensen hier op Q gevoelig aan de Hype-Bacterie, en dat vind ik jammer.
    Dat is alles wat ik erover te melden heb, geloof ik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Moof

    En de meesten halen inspiratie uit films en liedjes ,maar nu dat tegelijk gebeurt is het opeens meelopergedrag?

    Daar heb je gelijk in. Maar ik het het ook niet over "Meelopers" Ik heb het over Hype-gevoelige mensen, geen meelopers :Y)


    Moof

    omg ik ga snel mijn serie wegdoen want ik ben niet origineel genoeg.


    Lost in your eyes.

    Ik heb de film gezien en vind het heel mooi maar daarom ben ik toch nog geen meeloper?


    I'll need a little more luck than a little bit.

    (...)
    Ten eerste: ik ben het van alle kanten met je eens, maar dat hadden we in de bios al ontdekt:Y)
    Ten tweede is het verhaal zo ontkracht door de film en waarschijnlijk ook de meeste schrijvers, dat ik me er gewoon niet aan waag
    Dat het maar ff gezegt mag wurden...
    Maar dat terzijde :Y)

    Ten derde; bijna al die Twilightverhalen zijn suckend.
    Maar dat ga ik ook even aan de rechterkant laten.

    Kinderen denken meteen aan meelopers, het kan ook gewoon een goede film zijn. Harry Potter vind ook veel mensen goed. Pirates Of the Carribean, Spiderman of die bekende dingen.


    Daar heb je gelijk in, maar Twilight springt er volgens mij toch wel een beetje uit. Maar dat is mijn mening natuurlijk :]


    Moof

    yeey een serie minder ^^


    Lost in your eyes.

    Buuh nu gaat volgens mij héél Q. denken dat ze meelopers zijn door dit terwijl dit er eigenlijk niet echt over meelopers gaat.

    Ik heb de film gezien en vind het heel mooi maar daarom ben ik toch nog geen meeloper?


    Nee, helemaal niet, ik vind het ook een prachtige film. Maar het valt wel op hé, hier op Q? Er is opeens veel te doen rond Twilight, en dat viel me gewoon op. Ik wil toch helemaal niet zeggen dat je een meeloper bent, meisje. Want als dat zo was dan was ik ook een meeloper, want ik vind het ook een erg mooie flm (;


    Moof

    yeey een serie minder ^^
    Dude wat doe je nouuuhouu. =[


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    Daar heb je gelijk in. Maar ik het het ook niet over "Meelopers" Ik heb het over Hype-gevoelige mensen, geen meelopers :Y)

    maar de rest begint meteeen over meelopers ><


    Crack a bottle

    (...) Dude wat doe je nouuuhouu. =[

    hm het was moeilijk en ik had maar 1 deel en dat deel kwam uit het boek juist de inleiding en ik heb niet echt veel zin in een twilight serie want ik kan dus echt niet schrijven.


    Lost in your eyes.

    Buuh nu gaat volgens mij héél Q. denken dat ze meelopers zijn door dit terwijl dit er eigenlijk niet echt over meelopers gaat.

    Daar ben ik ook bang voor :S
    De volgende keer dat me iets op valt, hou ik m'n bek maar dicht ><
    Twilight is een erg mooie film en de boeken zijn prachtig, daar niet van. Ik vind het gewoon JAMMER dat er zoveel aandacht aan wordt besteed en dat de rest..nouja, een beetje vergeten word :S


    Moof

    Like I said in dat andere topic: ik vind de film leuk en heb schijt aan degenen die mij daarom een meeloper vinden. En ja, ik had de film ook mooi gevonden als hij niet populair was.


    No growth of the heart is ever a waste

    i so agree tbh. nu zie je ineens overal twilight enzo. als die film er niet was geweest wist nog de helft van Q niet wat het was. maarja :']

    Ik vind dat Twilight niets. Geef mij maar Niko het vliegende rendiertje. (cat)


    I recycle my thoughts.