• Velen onder jullie zijn het vast wel eens met me. Twilight is hier op Q een echte hype geworden. Liet hier 6 maanden geleden het woord 'Twilight' vallen, dan zouden velen niet weten wat het was. En oeeeh komt er nu toch wel geen film uit met die titel zeker ö hoe toevàllig! ><
    Hier op Q waren er maar een pààr mensen die afwisten van Twilight. Volgens mij was er tot voor kort maar één serie die gebaseerd was op Twilight en sinds die film er is, zie je bijna niets anders meer in the spotlight. Vreemd Vreemd als je het mij vraagt. Ik ben een grote fan van Twlight, maar niet omdat er een film van uit is, vooral omdat k er al een jaar een serie op Q van volg en omdat de boeken goed zijn. Ik vind het jammer dat iedereen er zo meteen opspringt vanaf er iets nieuws is. Het doet me denken aan The Jonas Brothers. Een paar maanden geleden was iedereen er hier nog zo vol van, maar sinds Twilight hoor je er hier bijna niets van. Volgens mij zijn veel mensen hier op Q gevoelig aan de Hype-Bacterie, en dat vind ik jammer.
    Dat is alles wat ik erover te melden heb, geloof ik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Moof

    Like I said in dat andere topic: ik vind de film leuk en heb schijt aan degenen die mij daarom een meeloper vinden. En ja, ik had de film ook mooi gevonden als hij niet populair was.
    hm jah we noemen je geen meeloper omdat je de film hebt gezien. ik wil hem ook zien nadat ik het boek heb gelezen.


    Lost in your eyes.

    Like I said in dat andere topic: ik vind de film leuk en heb schijt aan degenen die mij daarom een meeloper vinden. En ja, ik had de film ook mooi gevonden als hij niet populair was.

    Ik ook. (:

    Like I said in dat andere topic: ik vind de film leuk en heb schijt aan degenen die mij daarom een meeloper vinden. En ja, ik had de film ook mooi gevonden als hij niet populair was.

    Ik vind je geen meeloper, ik vind het gewoon jammer dat de rest daardoor een beetje verwaarloost wordt.
    't is net als..
    Kijk:
    Een klein meisje krijgt voor kerstmis een pop.
    Na twee weken krijgt ze van tantelief een nieuwe pop. En het meisje laat haar oude pop gewoon liggen.
    Echt jammer dat dat gebeurd, weetje :S


    Moof

    Ik vind dat Twilight niets. Geef mij maar Niko het vliegende rendiertje. (cat)


    Oeh jhaa dat dingetje is cute ^-^

    hm weet er iemand waar je het boek 'nieuwe maan' kan kopen dat is het vervolg op twilight.


    Lost in your eyes.

    (...)
    Ik vind je geen meeloper, ik vind het gewoon jammer dat de rest daardoor een beetje verwaarloost wordt.
    't is net als..
    Kijk:
    Een klein meisje krijgt voor kerstmis een pop.
    Na twee weken krijgt ze van tantelief een nieuwe pop. En het meisje laat haar oude pop gewoon liggen.
    Echt jammer dat dat gebeurd, weetje :S

    Das waar :Y)
    Ik vind de film mooi omdat ik gek ben op vampierfilms, ik volg - sinds gisteren - Moonlight en heb Blade ook gezien. 2 delen maar but I'm getting close. + Underworld 1 en Evolution ^^
    Ik moet Interview With The Vampire nog zien >.<
    En ja, heb ook nog een vampierserie lopen, niet over Twilight.


    No growth of the heart is ever a waste

    hm weet er iemand waar je het boek 'nieuwe maan' kan kopen dat is het vervolg op twilight.


    In vele boekenwinkels, probeer hem te bestellen, en vraag dat ze hem aan de kant leggen, want die boeken verkopen als zoete** broodjes ^^

    ps: super mooi boek, een echte aanrader, Eclipse komt uit in April maar op Breaking Dawn zullen we nog moeten wachten.
    Eclipse wordt binnenkort verfilmd en komt uit in 2010 -snif-

    **Verbeterd x)


    Moof

    (...)

    In vele boekenwinkels, probeer hem te bestellen, en vraag dat ze hem aan de kant leggen, want die boeken verkopen als warme broodjes ^^

    hm ik heb gehoord dat er 3 april 2009 het derde boek in het nederlands uitkomt in het engels is hij al. die wil ik dus ook ^^


    Lost in your eyes.

    (...)

    In vele boekenwinkels, probeer hem te bestellen, en vraag dat ze hem aan de kant leggen, want die boeken verkopen als warme broodjes ^^


    [/gaat verbeteren] Het is: Ze verkopen als ^zoete broodjes. [/Sorry, ben een perfectionist]

    Hmppf. Eigenlijk word ik een klein beetje zot van al het gedoe er rond, maarja, maakt op zich niets. Het ergert me ook dat mensen hier dan zogezegde serie's gaan maken, die gewoon meestal letterlijk zijn overgenomen. En dan kunnen wij ze gaan verwijderen. --


    Tanya is de beste.

    (...)

    In vele boekenwinkels, probeer hem te bestellen, en vraag dat ze hem aan de kant leggen, want die boeken verkopen als warme broodjes ^^

    ps: super mooi boek, een echte aanrader, Eclipse komt uit in April maar op Breaking Dawn zullen we nog moeten wachten.
    Eclipse wordt binnenkort verfilmd en komt uit in 2010 -snif-
    Ja idd. Die zijn allemaal zó weg o.o Ik heb gehoord dat Eclipse eind 2009 kwam.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmppf. Eigenlijk word ik een klein beetje zot van al het gedoe er rond, maarja, maakt op zich niets. Het ergert me ook dat mensen hier dan zogezegde serie's gaan maken, die gewoon meestal letterlijk zijn overgenomen. En dan kunnen wij ze gaan verwijderen. --'
    ze kunnen dat toch zelf verwijderen?


    Lost in your eyes.

    (...) Ja idd. Die zijn allemaal zó weg o.o Ik heb gehoord dat Eclipse eind 2009 kwam.

    fak. waar is mijn moeder nu! (':


    Lost in your eyes.

    (...) ze kunnen dat toch zelf verwijderen?

    Ja, maar tegen als dat gebeurt, is het ook alweer een eeuw verder. Maargoed weetje, het feit opzich ergert me. Ze volgen de zogezegde hype en ze kunnen niet eens meer een eigen origineel idee verzinnen.


    Tanya is de beste.

    (...) Ja idd. Die zijn allemaal zó weg o.o Ik heb gehoord dat Eclipse eind 2009 kwam.


    Ik hoop dat je gelijk hebt ö


    Moof