• Velen onder jullie zijn het vast wel eens met me. Twilight is hier op Q een echte hype geworden. Liet hier 6 maanden geleden het woord 'Twilight' vallen, dan zouden velen niet weten wat het was. En oeeeh komt er nu toch wel geen film uit met die titel zeker ö hoe toevàllig! ><
    Hier op Q waren er maar een pààr mensen die afwisten van Twilight. Volgens mij was er tot voor kort maar één serie die gebaseerd was op Twilight en sinds die film er is, zie je bijna niets anders meer in the spotlight. Vreemd Vreemd als je het mij vraagt. Ik ben een grote fan van Twlight, maar niet omdat er een film van uit is, vooral omdat k er al een jaar een serie op Q van volg en omdat de boeken goed zijn. Ik vind het jammer dat iedereen er zo meteen opspringt vanaf er iets nieuws is. Het doet me denken aan The Jonas Brothers. Een paar maanden geleden was iedereen er hier nog zo vol van, maar sinds Twilight hoor je er hier bijna niets van. Volgens mij zijn veel mensen hier op Q gevoelig aan de Hype-Bacterie, en dat vind ik jammer.
    Dat is alles wat ik erover te melden heb, geloof ik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Moof

    Dat viel me laatst ook op & weetje ? Ik erger me daar dood aan, aan meelopers nzo. --' Een tijdje geleden was het JB, nu is het Twilight, wat gaat het volgende zijn?


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    http://www.quizlet.nl/search.php?zoekwoord=twilight&zoek_soort=titel&a=submit&button=Zoeken


    Oeeeh, die zit.
    FedUp, wat je zei over dat stinken, groot gelijk :')


    Moof

    (...)

    Oeeh hunny believe me.Het stinkt hier van de Twilight series

    hm dan zie ik ze toch ook niet echt. maar je hebt wel gelijk dat het een hype aan het worden is maar binnen een paar maanden is dat weer over dan is het weer iets anders ze gaan gewoon mee met de tijd. laat ze doen als jij weet dat dat meisje van wie die serie is twilight kent van de boeken is het goed. (': ik heb er ook een serie over maar ik weet niet of ik die voort ga doen. het is nogal moeilijk om het boek naar een serie te vertellen ofz. maar ik lees denk ik het liefst de boeken. en kben blij dat er meer delen zijn dan 1 (':


    Lost in your eyes.

    Dat viel me laatst ook op & weetje ? Ik erger me daar dood aan, aan meelopers nzo. --' Een tijdje geleden was het JB, nu is het Twilight, wat gaat het volgende zijn?

    Volgens mij, als ik me niet vergis, is het állemaal begonnen met Tokio Hotel? =='

    Ik heb Twilight een half jaar leren kennen door een vriendin, maar dat even terzijde.
    Ik heb een Twilight verhaal en die is beter dan de meeste Twilightverhalen, maar dat even terzijde.
    Ik ben overgevoelig aan de hype-bacterie en dat kan me niet zo veel schelen, maar dat even terzijde.
    En nu verlaat ik dit topic, maar dat even terzijde.

    (nerd)

    hou het maar gewoon even lekker aan de zijkant joll
    Dan kompt alles wel goed:Y)

    Like ,ik kende twilight hiervoor al?
    en als ze dat leuk vinden laat ze lekker.. Ik bedoel ,, idd sommigen kenden Twilight hiervoor nog niet ,maar daar kunnen hun tog ook niks aan doen?
    Ik bedoel ik gaa niet opeens seggen van: Ik ga even zoeken naar iets onbekends omdat daar denkik over een paar maanden een film over uitkomt ^^ Twilight is gewoon een prachtige film en jaa als mensen het daar over willen hebben?? Like,,laat ze.. En de meesten halen inspiratie uit films en liedjes ,maar nu dat tegelijk gebeurt is het opeens meelopergedrag? yea right ..


    Crack a bottle

    (...)
    http://www.quizlet.nl/search.php?zoekwoord=twilight&zoek_soort=titel&a=submit&button=Zoeken

    hm ik geef toe dat het er veel zijn maar dat zijn er ook meer van 1 serie toch?


    Lost in your eyes.

    (...)

    Oeeeh, die zit.
    FedUp, wat je zei over dat stinken, groot gelijk :')


    Buuh weet ik toch? [/ego speelt op]

    (...)
    hou het maar gewoon even lekker aan de zijkant joll
    Dan kompt alles wel goed:Y)

    Ja, dat denk ik ook Raaz (krul)

    en kben blij dat er meer delen zijn dan 1 (':[/grey]

    Ik ook, ik heb net -30 minuten geleden- New Moon uitgelezen, jammer genoeg zullen we voor Eclipse uitkomt, moeten wachten tot in April -jammer- ach ja..


    Moof

    (...)
    hm ik geef toe dat het er veel zijn maar dat zijn er ook meer van 1 serie toch?

    http://www.quizlet.nl/search.php?zoekwoord=twilight&zoek_soort=serie&a=submit&button=Zoeken


    Bored.

    Het scheelt dat de helft het verhaal maar half begrijpt.. en het dan ook nog helemaal ontkracht xD. Maar idd.. meeloopheidrytus, dat is een veel voorkomende ziekte hier.

    Ten eerste: ik ben het van alle kanten met je eens, maar dat hadden we in de bios al ontdekt:Y)
    Ten tweede is het verhaal zo ontkracht door de film en waarschijnlijk ook de meeste schrijvers, dat ik me er gewoon niet aan waag
    Dat het maar ff gezegt mag wurden...
    Maar dat terzijde :Y)

    Enne Tokio Hotel komt dalijk toch weer terug -_- Als ze uit Amerika of whatever komen en nieuwe troep gaan maken.
    En BTW het kan ook zijn dat Twilight gewoon een goede film is. :S Kinderen denken meteen aan meelopers, het kan ook gewoon een goede film zijn. Harry Potter vind ook veel mensen goed. Pirates Of the Carribean, Spiderman of die bekende dingen.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    Volgens mij, als ik me niet vergis, is het állemaal begonnen met Tokio Hotel? =='


    Ja, tuurlijk is het allemaal met TH begonnen. : ) Ik zeg toch een tijdje geleden JB .


    Listen to what we're not saying..