• Velen onder jullie zijn het vast wel eens met me. Twilight is hier op Q een echte hype geworden. Liet hier 6 maanden geleden het woord 'Twilight' vallen, dan zouden velen niet weten wat het was. En oeeeh komt er nu toch wel geen film uit met die titel zeker ö hoe toevàllig! ><
    Hier op Q waren er maar een pààr mensen die afwisten van Twilight. Volgens mij was er tot voor kort maar één serie die gebaseerd was op Twilight en sinds die film er is, zie je bijna niets anders meer in the spotlight. Vreemd Vreemd als je het mij vraagt. Ik ben een grote fan van Twlight, maar niet omdat er een film van uit is, vooral omdat k er al een jaar een serie op Q van volg en omdat de boeken goed zijn. Ik vind het jammer dat iedereen er zo meteen opspringt vanaf er iets nieuws is. Het doet me denken aan The Jonas Brothers. Een paar maanden geleden was iedereen er hier nog zo vol van, maar sinds Twilight hoor je er hier bijna niets van. Volgens mij zijn veel mensen hier op Q gevoelig aan de Hype-Bacterie, en dat vind ik jammer.
    Dat is alles wat ik erover te melden heb, geloof ik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Moof

    (...)
    Ja, maar tegen als dat gebeurt, is het ook alweer een eeuw verder. Maargoed weetje, het feit opzich ergert me. Ze volgen de zogezegde hype en ze kunnen niet eens meer een eigen origineel idee verzinnen.

    - Is onorigineel. :Y) -

    (...) hm jah we noemen je geen meeloper omdat je de film hebt gezien. ik wil hem ook zien nadat ik het boek heb gelezen.

    Dat boek zou ik ook moeten lezen maar aangezien ik zelden lees komt het er waarschijnlijk nooit van..


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    - Is onorigineel. :Y) -

    Nee. Hoo dàmn, nu word ik weer verkeerd begrepen >.<
    Kijk, ik volg jou serie. Jij brengt een hele andere draai in het verhaal. Maar ik heb het over de serie's die gewoon niets verschillen met de film. Ze pakken zelfs gewoon dezelfde conversatie's, dàt, vind ik onorigineel en zo verwijderde ik er gisteren nog.


    Tanya is de beste.

    (...)
    Dat boek zou ik ook moeten lezen maar aangezien ik zelden lees komt het er waarschijnlijk nooit van..

    Ik heb Twilight en New Moon op 6 dagen uitgelezen, die boeken zijn verslavend..
    Nu moet ik wel weer wachten tot april voor ik verder kan ><


    Moof

    (...)
    Dat boek zou ik ook moeten lezen maar aangezien ik zelden lees komt het er waarschijnlijk nooit van..
    ik wou eerst het boek lezen want ik ken me als ik de film zie wil ik het boek niet meer lezen.
    ps: dankzij twilight word HP6 uitgesteld in de cinema niet dat ik het erg vind misschien een heel klein beetje.
    ps1: van mijn mama krijg ik het boek en ik heb geregeld dat ik voor mijn verjaardag (16 april) het derde boek krijg (':


    Lost in your eyes.

    (...)
    Nee. Hoo dàmn, nu word ik weer verkeerd begrepen >.<
    Kijk, ik volg jou serie. Jij brengt een hele andere draai in het verhaal. Maar ik heb het over de serie's die gewoon niets verschillen met de film. Ze pakken zelfs gewoon dezelfde conversatie's, dàt, vind ik onorigineel en zo verwijderde ik er gisteren nog.

    Die series zijn hilarisch.
    Je leest een zin en klikt ze weg. :'D
    - Was just joking, net. :Y) -

    (...)
    Die series zijn hilarisch.
    Je leest een zin en klikt ze weg. :'D
    - Was just joking, net. :Y) -

    Pha, oké ofzo :').


    Tanya is de beste.

    (...)
    Ik heb Twilight en New Moon op 6 dagen uitgelezen, die boeken zijn verslavend..
    Nu moet ik wel weer wachten tot april voor ik verder kan ><
    pff van mijn mama mag ik het eerste boek pas eind de vakantie uit zijn. maar ik zit al over de helft (':


    Lost in your eyes.

    (...)
    ps: dankzij twilight word HP6 uitgesteld in de cinema niet dat ik het erg vind misschien een heel klein beetje.


    Wààààààààààààààààt?! Neee! Het is zeker de wraak van Robert Pattinson! Die dacht vast 'Nou, als ik dood ga in een HP film, dan komt de film waarin ik de HOOFDROL in speel, eerst (puh)'
    xD


    Moof

    (...)
    Nee. Hoo dàmn, nu word ik weer verkeerd begrepen >.<
    Kijk, ik volg jou serie. Jij brengt een hele andere draai in het verhaal. Maar ik heb het over de serie's die gewoon niets verschillen met de film. Ze pakken zelfs gewoon dezelfde conversatie's, dàt, vind ik onorigineel en zo verwijderde ik er gisteren nog.
    ik maak ook een serie van een meisje overlaatst heeft ze besloten het boek niet meer te volgen en gewoon haar eigen zin te doen.


    Lost in your eyes.

    (...)

    Wààààààààààààààààt?! Neee! Het is zeker de wraak van Robert Pattinson! Die dacht vast 'Nou, als ik dood ga in een HP film, dan komt de film waarin ik de HOOFDROL in speel, eerst (puh)'
    xD

    hé zo heb ik het nog niet bekeken. (':


    Lost in your eyes.

    (...)
    hé zo heb ik het nog niet bekeken. (':

    Ik wel :Y)
    Eigenlijk vind ik het wel zielig voor Robert
    Eerst gaat hij dood in HP4
    En dat krijgt hij de hoofdrol in een film waarin hij al dood is ><
    Arme Rob xD


    Moof

    (...)
    Ik wel :Y)
    Eigenlijk vind ik het wel zielig voor Robert
    Eerst gaat hij dood in HP4
    En dat krijgt hij de hoofdrol in een film waarin hij al dood is ><
    Arme Rob xD
    (': weet jij misschien hoeveel het tweede boek kost?


    Lost in your eyes.

    (...) (': weet jij misschien hoeveel het tweede boek kost?

    Ik betaalde er 15 euro voor

    Correctie: Mijn vader betaalde er 15 euro voor :Y)


    Moof

    wààt dat heb ik nu nooit gedacht dat boek bestaat al van 2005. Ooh en weet er iemand of het boek en het boek van de film editie anders is?


    Lost in your eyes.