• http://nd.blog.cz/t/tokio-hotel-de.blog.cz/obrazky/39064335.jpg

    Ik weet niet.. Weird...
    Wat heeft hij nu in godsnaam met zijn kapsel gedaan?xD


    Do you recognise me, do you know who I am?

    (...)
    wat nu?! Muziek is important en wy zeggen toch niet dat we alleen fan zijn van th omdat we ze HOT vinden? wy vinden de muziek ookgoed maar als ze lekker zijn moeten we hun uiterlijk toch niet negeren zeker wat voor zever vertel jy nu?!
    Xx


    Ik vind het niet belangrijk hoe Bill eruit ziet. Als scheert hij zichzelf kaal, doet hij honderden face-lifts en laat hij zijn neus twintig keer veranderen, boeit me niet.

    Het is trouwens geen "zever", het is een mening.


    rules don't stop me

    Ik ben er byna zeker van dat het geen dreads zyn,
    Bill wilt altijd apart uitzien met zijn look, haren etc, daarom lijkt het me sterk dat hij ook dreads gaat nemen net als Tom.

    Daar heb je een punt ja


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik ben er byna zeker van dat het geen dreads zyn,
    Bill wilt altijd apart uitzien met zijn look, haren etc, daarom lijkt het me sterk dat hij ook dreads gaat nemen net als Tom.

    daar zit wat in....

    (...)

    hij moet gewoon advies van Tom vragen...xD^^

    whaha xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    whaha xD

    ik denk dat Tom zijn eigendunk dan nog hoger word...xD^^

    (...)
    ik denk dat Tom zijn eigendunk dan nog hoger word...xD^^


    Tom, de stylist, als dat gebeurt weet ik zeker dat ie Georg als barbie aankleed en zegt dat het hem coowl staat! XD

    BTW ik ben ook gewoon fan om de muziek, en ik hou ook nog van andere bands, waarvan sommige leden echt niet mijn smaak zijn of het type waar ik op val, maar ik luister altijd vanwege de muziek.

    Ik vindt Bill zijn stijl interrresant, ik zag 1,5jaar geleden een mega poster van hem in de MM en dacht dat het een meisje was, maar ik begon te twijfelen vanwegee de naam, toen begon ik van alles op te zoeken over ze, en toen werd ik fan, van de muziek, die betoverede mij gewoon!(A)


    Dit is mijn mening...!?

    (...)
    ik denk dat Tom zijn eigendunk dan nog hoger word...xD^^

    ja dus laat bill z'n coole stijl maar houdn i.p.v. skater te worre ^^


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ja ik denk ook dat dat dreads zijn, maar op van die eilanden wordt dat veel gedaan, dus ik denk dat hij het gewoon een keer wou proberen, dat het maar tijdelijk is...


    idd,na een paar weken is da d'r dan uit

    (...)

    Tom, de stylist, als dat gebeurt weet ik zeker dat ie Georg als barbie aankleed en zegt dat het hem coowl staat! XD

    BTW ik ben ook gewoon fan om de muziek, en ik hou ook nog van andere bands, waarvan sommige leden echt niet mijn smaak zijn of het type waar ik op val, maar ik luister altijd vanwege de muziek.

    Ik vindt Bill zijn stijl interrresant, ik zag 1,5jaar geleden een mega poster van hem in de MM en dacht dat het een meisje was, maar ik begon te twijfelen vanwegee de naam, toen begon ik van alles op te zoeken over ze, en toen werd ik fan, van de muziek, die betoverede mij gewoon!(A)

    ik ben het helemaal met jou eens...alleen vond ik het bijna een jaar geleden interresant worden...en ging toen maar eens echt goed kijken... wie het was enzo...xD

    (...)
    ja dus laat bill z'n coole stijl maar houdn i.p.v. skater te worre ^^

    dat vind ik een geslaagt idee..xD^^

    bij die allereerste pic ziet dat er zo raar uit,zwart met wit door,volgens mij extensions

    bij die allereerste pic ziet dat er zo raar uit,zwart met wit door,volgens mij extensions

    zoiets zal het wel zijn..xD

    Mensen,
    wat zeiken sommige hier toch! Eerst gaan ze bijna janken omdat de witte plukken eruit zijn, heeeft hij ze weer is het nog niet goed! En ik vind het hem goed staan en het kan me geen Fuck schelen of het dreads zijn of niet. En het is géén wereldramp als hij iets anders doet met zijn uiterlijk!


    One of the Duo Of Evilness

    verbleekt door de zon xD
    omg >.< :p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    (...)
    dat vind ik een geslaagt idee..xD^^

    (lol) danke


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....