• http://nd.blog.cz/t/tokio-hotel-de.blog.cz/obrazky/39064335.jpg

    Ik weet niet.. Weird...
    Wat heeft hij nu in godsnaam met zijn kapsel gedaan?xD


    Do you recognise me, do you know who I am?

    Als ik naar de muziek luister is er niets verandert.


    WAAROM GEEFT IEDEREEN TOCH ZO VEEL OM BILL Z'N UITERLIJK?
    LUISTER NAAR DE MUZIEK.

    MU-ZIEK.

    wat nu?! Muziek is important en wy zeggen toch niet dat we alleen fan zijn van th omdat we ze HOT vinden? wy vinden de muziek ookgoed maar als ze lekker zijn moeten we hun uiterlijk toch niet negeren zeker wat voor zever vertel jy nu?!
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    http://www.imagebam.com/image/4fe57d22398550/
    Like hoe hij daar ligt enzz en dan met dat haar...ik vind dat hij daar net Cleopatra is:$

    WHAHAHA IK LIG STRYK WHAHAH xD
    maar dan wel een mannelijke Cleopatre hè ;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    wat nu?! Muziek is important en wy zeggen toch niet dat we alleen fan zijn van th omdat we ze HOT vinden? wy vinden de muziek ookgoed maar als ze lekker zijn moeten we hun uiterlijk toch niet negeren zeker wat voor zever vertel jy nu?!
    Xx

    ik ben het met je eens!:X

    (...)
    WHAHAHA IK LIG STRYK WHAHAH xD
    maar dan wel een mannelijke Cleopatre hè ;)

    ;):P:D:DxD^^

    (...)
    ik ben het met je eens!:X

    Danke ^^


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    Danke ^^

    astuu...xD

    (...)
    ;):P:D:DxD^^

    xD Ma weet je toen ik eerst die foto van Bill zag dacht ik zo: Ja hy gaat Tom na-apen oh die jongen weet toch niet wat ie wil hè xD
    [/niet beledigend bedoelt für billiboii ma kvin hem zo grappig nu heeft die ook zo dreadlockskes ^^]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    xD Ma weet je toen ik eerst die foto van Bill zag dacht ik zo: Ja hy gaat Tom na-apen oh die jongen weet toch niet wat ie wil hè xD
    [/niet beledigend bedoelt für billiboii ma kvin hem zo grappig nu heeft die ook zo dreadlockskes ^^]
    Xx

    hij wil er graag bij horen..xD^^

    HOho, ik wil wel eens foto's zien van Billa met dat kapsel op de rode loper 8D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)
    hij wil er graag bij horen..xD^^

    oh oohh:O mean girl(N) xD
    whah ja wacht stel je voor by die nieuwe cd van th gaan ze nieuwe dinge uitprobere ik zie Bill echt al rappen hoor: Hallo ik ben Bill
    Bill Kaulitz van Tokio Hotel
    Ja die kennen jullie wel(cool)
    xDxDxDxDxD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    HOho, ik wil wel eens foto's zien van Billa met dat kapsel op de rode loper 8D

    haha... xD^^

    (...)
    oh oohh:O mean girl(N) xD
    whah ja wacht stel je voor by die nieuwe cd van th gaan ze nieuwe dinge uitprobere ik zie Bill echt al rappen hoor: Hallo ik ben Bill
    Bill Kaulitz van Tokio Hotel
    Ja die kennen jullie wel(cool)
    xDxDxDxDxD

    miss doen ze dat wel...maar dan moet Bill wel alvast inkomen dus oefent hij alvast in de vakantie..xD...ik denk dat ik Bill eigenlijk niet wil horen rappen...xD

    Ik ben er byna zeker van dat het geen dreads zyn,
    Bill wilt altijd apart uitzien met zijn look, haren etc, daarom lijkt het me sterk dat hij ook dreads gaat nemen net als Tom.

    (...)
    miss doen ze dat wel...maar dan moet Bill wel alvast inkomen dus oefent hij alvast in de vakantie..xD...ik denk dat ik Bill eigenlijk niet wil horen rappen...xD

    Ik zou het wel is willen horen..
    maar eigenlijk waarom zou het niet kunnen? tzou wel grppg zyn en Bill heeft zelf gezegd da de managers soms ni konne geloven dat Bill die liekes had gezonge en moest je my vrgn: wat voor soort van lieke zal bill nooit zingen? ik: RAPSONG xD
    dus wie weet..xD
    nu nog skaterkleedjes en we hebben een tom-double met zwart/wit haar en make-up^^
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    Ik zou het wel is willen horen..
    maar eigenlijk waarom zou het niet kunnen? tzou wel grppg zyn en Bill heeft zelf gezegd da de managers soms ni konne geloven dat Bill die liekes had gezonge en moest je my vrgn: wat voor soort van lieke zal bill nooit zingen? ik: RAPSONG xD
    dus wie weet..xD
    nu nog skaterkleedjes en we hebben een tom-double met zwart/wit haar en make-up^^
    Xx


    hij moet gewoon advies van Tom vragen...xD^^