• Mensen , Weetje soms denk ik dat echte liefde niet meer bestaat.Mijn afdeling op school barst van de playertjes die om de maand met iemand anders hebben.En dat vinden zij liefde..Komop dat is toch geen liefde?Okee ik mag dan wel 13 zijn,Maar tochh.Wat verstaan jullie onder Real Love?


    Pictures fade away, but memories are forever

    dat ze je niet meteen dumpen....

    Geen playertjes =]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat je diegene kan vertrouwen, 24/7 aan kan kloppen als er iets is, dat diegene niet vreemdgaat enz.

    Real love bestaat niet...
    Trouwens, ik ga je volgend jaar lastig vallen op Zuid :'D
    Maar echte liefde bestaat niet, allemaal illusies.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    iemand waar je meteen je leven mee zou willen delen en absoluut alles voor zou doen (als dat gevoel wederzijds is dan XD) en idd niet meteen dumpen enzo.


    Be nyappy

    Ik denk niet dat echte liefde bestaat.
    Hoe gelukkig je ook bent met een bepaalde persoon, er zal altijd wel iemand zijn waarvan je nóg meer van kunt houden...

    Real love bestaat niet...
    Trouwens, ik ga je volgend jaar lastig vallen op Zuid :'D
    Maar echte liefde bestaat niet, allemaal illusies.

    Ja dat begin ik dus ook te denken>.< En doe je best maar ;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ja dat begin ik dus ook te denken>.< En doe je best maar ;P

    Tuurlijk doe ik mijn best _O_


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Er zijn tegenwoordig idd veel players. En dat kun je idd geen echte liefde noemen. Maarja ik kan zelf soms ook wel een beetje player-achtig doen, majaaz das meer online niet int egt eiglijk ^^ ik heb een hekel aan players, vandaar dat k online altijd leuk kan zeggen; You cant play a player. en nu denken jullie vast allemaal was dat voor hoer, majaa je kent t gesegde wel eh.. als een jongen vreemdgaat is ie stoer, meisje is een hoer. of w/e boeit me eiglijk niet echt, ik kan er gwn niej tege als mensen écht constant onderscheid maken tussen meiden en jongens, bijvoorbeeld laatst ging ik babysitten, net 5 deuren verderop, moest k bellen als k daar was! kom op een jongen had dan egt niet hoeven bellen. sorry alvast voor de mensen die zich op een of andere manier beledigd voelen door dit ofzow.. mjaaz heb gesegd wat k wilde zeggen ^^
    xx.


    >>NeverGiveUp<<