• Ooit al het gevoel gehad dat je hele wereld op instorten stond? Alsof slechte gebeurtenissen zich opvolgden in een paar dagen tijd?
    Het gevoel dat heel je jaar naar de klote is voordat het ook nog maar begonnen is. Het gevoel dat je 's nachts wakker houd en zorgt dat de tranen maar over je gezicht blijven lopen.
    Het gevoel dat alles en iedereen je tegenzit, terwijl het juist een leuke tijd had moeten zijn? Een tijd van geluk en stralende gezichten, zonder enig teken van verdriet?
    Het gevoel dat niemand kan stillen, zelfs niet de personen die het meest met je inzitten?
    Alsof je hart gebroken is.
    Alsof er geen enkel middeltje bestaat om de stukjes weer aan elkaar kan lijmen.
    Zal het ooit nog hetzelfde worden?

    (...)
    Ik heb gisteren zelfs mijn acount verwijderd.
    Ik houd het nog niet eens een dag zonder Q uit. =='


    Paha ik ook niet. Ik moest en zou vandaag nog op de computer kunnen om te zien op Q. wat er allemaal nog gebeurd is. Ik voel me even Q.obsessed als de meeste hysterische TH-fans hier.

    (...)
    Ik heb gisteren zelfs mijn acount verwijderd.
    Ik houd het nog niet eens een dag zonder Q uit. =='
    Owja ik klikte jouwn account aan en toen dacht ik al: He hij is weg? Ik schrok me dood aangezien jij vaak online bent enzo ¬¬'.

    Mooi zo dat het wel in orde komt!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Zo doe ik het ook. Als het me tegen zit dan ben ik weg van Q. want de mensen hier hebben de gave om je dan nog meer neer te halen.

    Ik was zó vastbesloten weg te blijven van Q.
    Teminste, om 4u 's nachts :'D
    Maar, dat werkt niet voor mij, gewoon blijven gaan. :')

    (...)Owja ik klikte jouwn account aan en toen dacht ik al: He hij is weg? Ik schrok me dood aangezien jij vaak online bent enzo ¬¬'.

    Mooi zo dat het wel in orde komt!<3

    Nu kan ik met mijn domme kop mijn series weer gaan activeren. :'D
    Joy, en dankje. (:

    (...)
    Ik was zó vastbesloten weg te blijven van Q.
    Teminste, om 4u 's nachts :'D
    Maar, dat werkt niet voor mij, gewoon blijven gaan. :')

    Mijn pepmiddel is Radio BemBem. =D

    (...)

    Paha ik ook niet. Ik moest en zou vandaag nog op de computer kunnen om te zien op Q. wat er allemaal nog gebeurd is. Ik voel me even Q.obsessed als de meeste hysterische TH-fans hier.

    Ik zat heel de nacht op Q rond te dwalen, maar dan niet ingelogd. God, wat moest ik moeite doen om niet in te loggen.
    En nu kon ik het echt niet meer laten. :'D

    Hee..
    Misschien is het geen gedicht..
    maar het is prachtig geschreven..
    Maar ik begrijp je !! (H)

    xxx


    The mistakes from the past, made me who I am today.

    (...)
    Nu kan ik met mijn domme kop mijn series weer gaan activeren. :'D
    Joy, en dankje. (:

    Graaggedaan hoor.
    En ja dat is kut >,< Ben je dan lang bezig? Eigenlijk moeten ze zo'n knopje uit vinden om hele serie's te inactiveren en te activeren >,<

    Naja en weetje ik dacht trouwens ook wel eens ik ga weg van quizlet tegen iedereen dag gezegd account ge inactiveerd. 1 paar uur later kwam ik terug omdat het saai was xd' Dus volgens mij is dat redelijk normaal. Je houdt van Q en als je weg bent bessef je dat je niet zonder kan ookal denk je soms van wel. En dat zonder beter is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Mijn pepmiddel is Radio BemBem. =D

    Omg. :'D

    (...)
    Graaggedaan hoor.
    En ja dat is kut >,< Ben je dan lang bezig? Eigenlijk moeten ze zo'n knopje uit vinden om hele serie's te inactiveren en te activeren >,<

    Naja en weetje ik dacht trouwens ook wel eens ik ga weg van quizlet tegen iedereen dag gezegd account ge inactiveerd. 1 paar uur later kwam ik terug omdat het saai was xd'

    Haha :'D
    En dat knopje wil ik nu. =='

    (...)
    Haha :'D
    En dat knopje wil ik nu. =='

    Nou dan ga ik dat eens aan Rutger voor dragen xd'

    Owja en trouwens wat je midden in de nacht had snap ik. Maar dan kom je uiteindelijk gewoon terug omdat je beseft dat je niet zonder Q kan omdat het een deel van je leven is. En ookal denk je dat je soms wel zonder kan. Kan je het gewoon niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Nou dan ga ik dat eens aan Rutger voor dragen xd'

    Owja en trouwens wat je midden in de nacht had snap ik. Maar dan kom je uiteindelijk gewoon terug omdat je beseft dat je niet zonder Q kan omdat het een deel van je leven is. En ookal denk je dat je soms wel zonder kan. Kan je het gewoon niet.

    Dát heb ik een soort van heel hard gemerkt. :'D

    (...)
    Omg. :'D

    Dat is gwn fun. Wie heeft er nu nog Breezer nodig als die Radio BemBem heeft?? Okay, ik. No Breezer, still No fun.

    (...)
    Dát heb ik een soort van heel hard gemerkt. :'D
    Ja had ik ook. Dan ben je zo vast besloten en dan volbreng je het niet en dan ben je blij dat je terug bent maar toch weer teleur gesteld in je zelf dat je het niet kon volhouden!

    [/Ik heb het knopje aan rutger voor gesteld]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Dat is gwn fun. Wie heeft er nu nog Breezer nodig als die Radio BemBem heeft?? Okay, ik. No Breezer, still No fun.

    Ik heb gisteren een vieze 1-liter fles jenever opgedronken en nog steeds was de fun ver te zoeken. :'D