• Ooit al het gevoel gehad dat je hele wereld op instorten stond? Alsof slechte gebeurtenissen zich opvolgden in een paar dagen tijd?
    Het gevoel dat heel je jaar naar de klote is voordat het ook nog maar begonnen is. Het gevoel dat je 's nachts wakker houd en zorgt dat de tranen maar over je gezicht blijven lopen.
    Het gevoel dat alles en iedereen je tegenzit, terwijl het juist een leuke tijd had moeten zijn? Een tijd van geluk en stralende gezichten, zonder enig teken van verdriet?
    Het gevoel dat niemand kan stillen, zelfs niet de personen die het meest met je inzitten?
    Alsof je hart gebroken is.
    Alsof er geen enkel middeltje bestaat om de stukjes weer aan elkaar kan lijmen.
    Zal het ooit nog hetzelfde worden?

    (...)
    Ik heb gisteren een vieze 1-liter fles jenever opgedronken en nog steeds was de fun ver te zoeken. :'D

    Welke jenever was het??

    (...)Ja had ik ook. Dan ben je zo vast besloten en dan volbreng je het niet en dan ben je blij dat je terug bent maar toch weer teleur gesteld in je zelf dat je het niet kon volhouden!

    [/Ik heb het knopje aan rutger voor gesteld]

    Ik was niet echt teleurgesteld. Ik zat eigenlijk gewoon met mezelf te spotten. Hoe lang zou ik het volhouden, 1 uur, 2 uur, een halve dag? Zo'n dingen. :'D

    (...)
    Welke jenever was het??

    Geen idee, het was een bruine fles en 48 % alcohol. :'D

    (...)
    Ik was niet echt teleurgesteld. Ik zat eigenlijk gewoon met mezelf te spotten. Hoe lang zou ik het volhouden, 1 uur, 2 uur, een halve dag? Zo'n dingen. :'D

    Haha omg :'D Als ik dat doe verlies ik zeker :'D Ik hou dat nooit lang vol xd'

    Owja ik hoop voor je dat dat knopje kom je moet namelijk 145 quizzen activeren :'d [/hoezo levenloos?] Succes ; ) But ik moet naar bed. Alvast sweet Dreams!<33


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Haha omg :'D Als ik dat doe verlies ik zeker :'D Ik hou dat nooit lang vol xd'

    Owja ik hoop voor je dat dat knopje kom je moet namelijk 145 quizzen activeren :'d [/hoezo levenloos?] Succes ; ) But ik moet naar bed. Alvast sweet Dreams!<33

    Slaapwel. ^^
    - wilt dat knopje, nu. :'D -

    ik weet niet wat je bedoeld. ik heb eigenlijk niet zoveel erge dingen meegemaakt in mijn leven. mijn leven is eigenlijk best wel heel makkelijk en zorgeloos. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja.

    Ja, ik weet heel goed wat je bedoelt..

    Jop, maar het gebeurt gelukkig niet zo héél vaak.


    Tanya is de beste.

    Dat heb ik ook!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ja, dat ken ik wel.