• ik moest bijna alle nummers huilen dus een Duits meisje vroeg de hele tijd of ik euit wou ondat de mensen die bijna flauw vielen ook moesten huilen

    maar wat ik egt lullig vond was dat ze tijdens voorprogramma gingen roepen we want tokio hotel dat was zielig zo slegt was het voorprogramma nou ook weer niet de pauze was erger!!


    take me away

    Saki, is té wreed gewoon. ^^
    Ik vind het zó grappig als hij vet panisch gaat doen wanneer Bill 'in gevaar is,' oftewel wanneer er fans aanstormen. Echt lache :')
    Maargoed back ontopic meiden? ^^


    Dat is echt wel grappig [/Ziet het weer voor zich]


    I do not hook up.


    m'n nicht had het drumstokje van gustav maar een securetie heeft het afgepakt..
    ze zit nu wel onder de blauwe plekken xD

    x.


    Ik zou die security hebben gekilt en me drumstokje van gustav hebben terig ge eist!^^
    jaah me tooooo wat lullig zeg!!!domme security!


    take me away


    m'n nicht had het drumstokje van gustav maar een securetie heeft het afgepakt..
    ze zit nu wel onder de blauwe plekken xD

    x.


    Ik zou die security hebben gekilt en me drumstokje van gustav hebben terug ge eist!^^
    jaah me tooooo wat lullig zeg!!!domme security!


    Jah echt gwn te lullig heb je net dat ding en denk je zo van; ''Wow heb het drum stokje van Gustav gevangen, droom ik?'' en dan word dat ding uit je hand gerukt door een dikke kale man ofso. Die zegt; ''Sorry meisje we willen hem graag terug!'' Ik zou dan echt zo'n --> -_-'' gezicht trekken. :S


    I do not hook up.


    m'n nicht had het drumstokje van gustav maar een securetie heeft het afgepakt..
    ze zit nu wel onder de blauwe plekken xD

    x.


    Ik zou die security hebben gekilt en me drumstokje van gustav hebben terug ge eist!^^
    jaah me tooooo wat lullig zeg!!!domme security!


    Jah echt gwn te lullig heb je net dat ding en denk je zo van; ''Wow heb het drum stokje van Gustav gevangen, droom ik?'' en dan word dat ding uit je hand gerukt door een dikke kale man ofso. Die zegt; ''Sorry meisje we willen hem graag terug!'' Ik zou dan echt zo'n --> -_-'' gezicht trekken. :S
    secureti sucks toen we van de eerste rij naar de 2de moesten stikten de meiden bijna en de securety zat maar te lullen van:ja ik ben een man van de wereld hea en ik heb een schijt aan sonja dag(dat was te zien)ow er is er weer een flauw gevallen breng jij die naar binnen:S:S:S(N)(N)(N)


    take me away

    die security stond daar geld te verdienen door niks te doen en die politie ook..(N)

    wij vroegen aan zo'n security wijf of ze tegen de mensen voor ons wilde zeggen of ze die borden omlaag wilden doen want we zagen niks zegt ze wil je er uit..

    ze hadden allemaal oordopjes in (6)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~


    m'n nicht had het drumstokje van gustav maar een securetie heeft het afgepakt..
    ze zit nu wel onder de blauwe plekken xD

    x.


    Ik zou die security hebben gekilt en me drumstokje van gustav hebben terug ge eist!^^
    jaah me tooooo wat lullig zeg!!!domme security!


    Jah echt gwn te lullig heb je net dat ding en denk je zo van; ''Wow heb het drum stokje van Gustav gevangen, droom ik?'' en dan word dat ding uit je hand gerukt door een dikke kale man ofso. Die zegt; ''Sorry meisje we willen hem graag terug!'' Ik zou dan echt zo'n --> -_-'' gezicht trekken. :S
    secureti sucks toen we van de eerste rij naar de 2de moesten stikten de meiden bijna en de securety zat maar te lullen van:ja ik ben een man van de wereld hea en ik heb een schijt aan sonja dag(dat was te zien)ow er is er weer een flauw gevallen breng jij die naar binnen:S:S:S(N)(N)(N)

    Jah idd eigenlijk had ik ze dan geschopt ofzo (A) Want tsja het kunnen zoveel andere zijn door wie je word geschopt (A)


    I do not hook up.

    die security stond daar geld te verdienen door niks te doen en die politie ook..(N)

    wij vroegen aan zo'n security wijf of ze tegen de mensen voor ons wilde zeggen of ze die borden omlaag wilden doen want we zagen niks zegt ze wil je er uit..

    ze hadden allemaal oordopjes in (6)
    jah we zaten allemaal te schreeuwen om water maar ze gaven ons bijna niets!


    take me away