• Laatst had ik iets heel raars..
    ik was mijn tanden aant poetsen en toen keek ik in de spiegel en toen zag ik zo'n wit gestalte achter me staan.. ik verstijfde toen helemaal en durfde me niet te verroeren..Het ging weer weg en toen ben ik heel snel naar mijn kamer gegaan.. Toen ging ik naar beneden en zag ik het spiegelbeeld weer hetzeflde gestalte lopen!!

    De volgende avond ging mijn radio ineens aan en mijn lichten vielen allemaal uit..

    Het klinkt miss raar maar ik wordt echt doodsbang van ze..

    hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt of verklaren jullie me voor geak >< ..

    en daaaar gaaaan we weeeerrrr
    niet meegemaakt.. maar verklaar je nie voor gek


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ok die hou je tegoed, ik ga nu eerst probere te slape :] <3

    Dat doet me denken aan die ene legende, volgens mij was het Bloody Mary. Als je om stipt 12 uur 's nachts iets deed met 2 kaarsen voor de spiegel ofzo, gebeurde er iets engs zodat je nooit meer in de speigel wou kijken of dat die 'Bloody Mary' je gezicht wou openkrabben ofzo. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ok die hou je tegoed, ik ga nu eerst probere te slape :] <3


    Okee <33


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Dat doet me denken aan die ene legende, volgens mij was het Bloody Mary. Als je om stipt 12 uur 's nachts iets deed met 2 kaarsen voor de spiegel ofzo, gebeurde er iets engs zodat je nooit meer in de speigel wou kijken of dat die 'Bloody Mary' je gezicht wou openkrabben ofzo. x]


    volgens mij was ut zo dat je haar gezicht in de spiegel zou zien.. en 3 keer haar naam zegge ofzo


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    omg da klinkt dus egt zoow creepy zeekr aj da om 2.20u snagts leest xD


    live your own life

    Waarom maak ik mezelf altijd bang en lees ik da? >.<


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)

    volgens mij was ut zo dat je haar gezicht in de spiegel zou zien.. en 3 keer haar naam zegge ofzo

    Ahja, 2 kaarsen aansteken, haar naam 3 keer roepen, en dan kwam ze. Je zag der in de spiegel, en dan zeggen vele mensen wat anders. Sommige zeggen dat ze je gezicht uitkrabt, anderen zeggen dat ze je in de speigel trekt, er gaat ook de ronde dat de mensen die haar oproepen op mysterieuze wijze verdwijnen. x]
    Nu weet ik het allemaal weer, volgens mij is het allemaal maar bedrog, maar ik ga het toch ook niet uitproberen x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik en mijn vriendinnen hebben wel is geesten opgeroepen en toen stond er een schim in de deuropening en het raam vloog ineens open , De kraan begon te lopen. enz.. [Eng x3.]
    en een vriendin vn mij die heer gitaar begon eens vnzelf te spelen toen ze sliep en als ze is in de spiegel stond er een witte schim achter haar. , En ze is dat is gaan opzoeken en het schijnt dat er vroeger een kerkhof onnder haar huis was. x3.


    A. ikmisje.

    Jeejj ,, Heel Q gaat weer is helderziend worden ^^

    NIet aan jou fseu ,Like ik geloof er wel in maar als je soiets hier segt siet opeens iedereen geesten ><


    Crack a bottle

    Jeejj ,, Heel Q gaat weer is helderziend worden ^^

    NIet aan jou fseu ,Like ik geloof er wel in maar als je soiets hier segt siet opeens iedereen geesten ><


    Inderdaad. Behalve ik dan x'D Ik ben er nog nooit mee in aanraking gekomen.


    a figment of your imagination

    heb ook zoiets mee gemaakt. maar dan met mijn overleden oma. als je meer wil weten of vragen ofzo. stuur maar bericht


    So Wrong, It's Right <3

    Ik en mijn vriendinnen hebben wel is geesten opgeroepen en toen stond er een schim in de deuropening en het raam vloog ineens open , De kraan begon te lopen. enz.. [Eng x3.]
    en een vriendin vn mij die heer gitaar begon eens vnzelf te spelen toen ze sliep en als ze is in de spiegel stond er een witte schim achter haar. , En ze is dat is gaan opzoeken en het schijnt dat er vroeger een kerkhof onnder haar huis was. x3.
    creepy x3 maar hoe hebben jullie die geesten dan opgeroepen x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)creepy x3 maar hoe hebben jullie die geesten dan opgeroepen x3

    Internet staat vol hoor x]
    Meestal moet het iig al stil zijn, enkele kaarsen aan enzo. Er is ook nog een ouijabord. x']
    Ik heb het nog nooit gedaan, ik geloof er niet in, maar ik ga het toch ook niet uitproberen x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)creepy x3 maar hoe hebben jullie die geesten dan opgeroepen x3


    [Ik ben ff op een ander account]
    Nou we hebben kaarsen doen branden. En een vriendin vn mij heeft zo een boek . En daar hebben wij zo spreuken uitgehaald en opgezgd. x]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.