• Laatst had ik iets heel raars..
    ik was mijn tanden aant poetsen en toen keek ik in de spiegel en toen zag ik zo'n wit gestalte achter me staan.. ik verstijfde toen helemaal en durfde me niet te verroeren..Het ging weer weg en toen ben ik heel snel naar mijn kamer gegaan.. Toen ging ik naar beneden en zag ik het spiegelbeeld weer hetzeflde gestalte lopen!!

    De volgende avond ging mijn radio ineens aan en mijn lichten vielen allemaal uit..

    Het klinkt miss raar maar ik wordt echt doodsbang van ze..

    hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt of verklaren jullie me voor geak >< ..

    scary =D


    Some people make the world special just by being in it

    Whehoe! Here we go here we go here we go AGAIN Acjhaa, Q. zit gewoon vól met bijgelovige kinders 8D Haha jhaa weetje Ö
    Ik zag overlaats een koe met rode stippen en een paarse vacht in de wei staan! Écht waar! Ik was zo hard aan het dromen dat het écht waar is! --'

    Whehoe! Here we go here we go here we go AGAIN Acjhaa, Q. zit gewoon vól met bijgelovige kinders 8D Haha jhaa weetje Ö
    Ik zag overlaats een koe met rode stippen en een paarse vacht in de wei staan! Écht waar! Ik was zo hard aan het dromen dat het écht waar is! --'

    Ö! [/snakt naar adem]
    Bij mij, toen we gisteren makaroni aan het eten waren begonnen die pastaatjes opeens te TAPDANSEN !! Ö . En toen kwam er ineens een vliegende broccolie verbij zweven Ö. Vet eng ><'!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ja meegemaakt, ik zie nog steeds soms geesten of elfjes. verklaar me voor gek maar ik ben gek dus dat kan me niks schelen.
    de veel geesten zijn wel aardig en doen verder niks, sommigen willen je iets vertellen.
    gevoon rustig blijven mischien willen ze wel niet dat je bang bent en proberen ze contact te leggen?


    the garden where an angel lives

    eng O_o


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Heb 2 keer gehad dat mijn computer opeens aan ging

    brrr.....

    (...)
    Ö! [/snakt naar adem]
    Bij mij, toen we gisteren makaroni aan het eten waren begonnen die pastaatjes opeens te TAPDANSEN !! Ö . En toen kwam er ineens een vliegende broccolie verbij zweven Ö. Vet eng ><'!


    Omg! [/valt flauw]
    Zoiets ergs hebk nog nooit megeemaakt! Bij mij wel al eens dat opeens mijn hond tegen me begon te prate,maar dit slaat alles!Ö

    Cuwl sorry ben een horror freak maar zeg nooit 3 keer bloody mary voor de spiegel en vriendin van mijn vriendin deed dat en kwam daar door in het ziekenhuis te liggen en daarna ging ze dood toen ze in de spiegel keek ik meen het niet nep!!!

    Ik vond het wel cewl klinken dus heb het 3 nachten achter elkaar geprobeerd het enige wat je eraan overhoud zijn koude voeten van de vloer. Ik geloof best wel dat er zegmaar "iets" is maar in datsoort kwats gloof ik echt niet ^-^


    Candycorekid.

    Cuwl sorry ben een horror freak maar zeg nooit 3 keer bloody mary voor de spiegel en vriendin van mijn vriendin deed dat en kwam daar door in het ziekenhuis te liggen en daarna ging ze dood toen ze in de spiegel keek ik meen het niet nep!!!

    Ja tuurlijk
    dit klinkt wel heel erg nep
    Ik weet niet of je het door hebt ?


    I solemny swear i am up to no good

    als je geesten wilt verbannen uit je huis moet je alles poetsen met gewijd water en een zevendaagskaars laten opbranden heb ik ooit eens gelezen


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Dat doet me denken aan die ene legende, volgens mij was het Bloody Mary. Als je om stipt 12 uur 's nachts iets deed met 2 kaarsen voor de spiegel ofzo, gebeurde er iets engs zodat je nooit meer in de speigel wou kijken of dat die 'Bloody Mary' je gezicht wou openkrabben ofzo. x]

    iemand die ik ken heeft dat geprobeert maar er gebeurde nix

    (...)
    iemand die ik ken heeft dat geprobeert maar er gebeurde nix

    Ik geloof er zelf ook niet in, maar mij zie je het ook niet uitproberen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    iemand die ik ken heeft dat geprobeert maar er gebeurde nix

    Ik heb dat ook gedhaan samen met vriendin
    het enige wat er gebeurde was dat die vriendin en ik een gigantische lachbui kregen and That's it


    I solemny swear i am up to no good

    Cuwl sorry ben een horror freak maar zeg nooit 3 keer bloody mary voor de spiegel en vriendin van mijn vriendin deed dat en kwam daar door in het ziekenhuis te liggen en daarna ging ze dood toen ze in de spiegel keek ik meen het niet nep!!!


    -Plat-
    Nee, dit is echt niet nep mensen! Net zoals mijn pratende hond en mijn paarse koe met rode bollen en net zoals Mistake haar dansende macaroni en vliegende brocoli!
    THIS ISN'T FAKE x]

    (...)
    Ik hoop dat jij dan ook snel dood gaat he

    Doe normaal ofso :S


    I solemny swear i am up to no good