• Laatst had ik iets heel raars..
    ik was mijn tanden aant poetsen en toen keek ik in de spiegel en toen zag ik zo'n wit gestalte achter me staan.. ik verstijfde toen helemaal en durfde me niet te verroeren..Het ging weer weg en toen ben ik heel snel naar mijn kamer gegaan.. Toen ging ik naar beneden en zag ik het spiegelbeeld weer hetzeflde gestalte lopen!!

    De volgende avond ging mijn radio ineens aan en mijn lichten vielen allemaal uit..

    Het klinkt miss raar maar ik wordt echt doodsbang van ze..

    hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt of verklaren jullie me voor geak >< ..

    Ik geloof wel in geesten, maar heb nognooit iets raars meegemaakt
    Althans, m'n nichtje ging een keer geesten oproepen met zo'n kettinkje, en ik zat erbij, entoen ging ze vragen stellen entoen ging dat ding draaien, ik dacht dat zij het kettinkje rond draaide, maartoen probeerde ik het zelf entoen ging die ook draaien .___.


    I don't need words to feel those lips.

    Ik geloof wel in geesten, maar heb nognooit iets raars meegemaakt
    Althans, m'n nichtje ging een keer geesten oproepen met zo'n kettinkje, en ik zat erbij, entoen ging ze vragen stellen entoen ging dat ding draaien, ik dacht dat zij het kettinkje rond draaide, maartoen probeerde ik het zelf entoen ging die ook draaien .___.


    but dat is je eigen geest ;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz