• Laatst had ik iets heel raars..
    ik was mijn tanden aant poetsen en toen keek ik in de spiegel en toen zag ik zo'n wit gestalte achter me staan.. ik verstijfde toen helemaal en durfde me niet te verroeren..Het ging weer weg en toen ben ik heel snel naar mijn kamer gegaan.. Toen ging ik naar beneden en zag ik het spiegelbeeld weer hetzeflde gestalte lopen!!

    De volgende avond ging mijn radio ineens aan en mijn lichten vielen allemaal uit..

    Het klinkt miss raar maar ik wordt echt doodsbang van ze..

    hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt of verklaren jullie me voor geak >< ..

    iemand die ik ken heeft dat geprobeert maar er gebeurde nix

    Nein, omdat het een verzinsel is om kleine kinderen snachts in bedje te houden dat ze niet laat opblijven. Dat is begonnen bij een oud menske ofzo die verteld dat aan haar kinderen en die weer aan hun kinderen en etc. en dan schrijft er een een boek en daar komt dat in ofzo, tis gwn nep >.< xD


    Candycorekid.

    bij mij is het altijd als ik op de computer zit dan voelt het alsof er iemand agter me staat maar dan zit iedereen op de bank, of dan denk ik dat er iemand langs me loopt maar dat is dan owk niet zo.
    en k had owkj een x toen sliep ik boven op de gang (omdat we met me kamer besig waren) en toen iedereen sliep hoorde ik heel hard gebonk op de trap alsof iemand oderaan de trap op de traptreden aan het slaan was

    Ik en mijn vriendinnen hebben wel is geesten opgeroepen en toen stond er een schim in de deuropening en het raam vloog ineens open , De kraan begon te lopen. enz.. [Eng x3.]
    en een vriendin vn mij die heer gitaar begon eens vnzelf te spelen toen ze sliep en als ze is in de spiegel stond er een witte schim achter haar. , En ze is dat is gaan opzoeken en het schijnt dat er vroeger een kerkhof onnder haar huis was. x3.


    Ö En daar dan geesten gaan opzoeken!! Ö Jeetje.. Wat heb ik een geluk dat er hier nooit een kerkhof heeft gestaan! :|


    You'll never dream alone. <3

    Ik en mijn vriendinnen hebben wel is geesten opgeroepen en toen stond er een schim in de deuropening en het raam vloog ineens open , De kraan begon te lopen. enz.. [Eng x3.]
    en een vriendin vn mij die heer gitaar begon eens vnzelf te spelen toen ze sliep en als ze is in de spiegel stond er een witte schim achter haar. , En ze is dat is gaan opzoeken en het schijnt dat er vroeger een kerkhof onnder haar huis was. x3.


    Dit komt me like héél erg bekend voor.... uit een film ^-^

    Cuwl sorry ben een horror freak maar zeg nooit 3 keer bloody mary voor de spiegel en vriendin van mijn vriendin deed dat en kwam daar door in het ziekenhuis te liggen en daarna ging ze dood toen ze in de spiegel keek ik meen het niet nep!!!

    Inderdaad héél geloofwaardig.


    Mew <3

    (...)

    -Plat-
    Nee, dit is echt niet nep mensen! Net zoals mijn pratende hond en mijn paarse koe met rode bollen en net zoals Mistake haar dansende macaroni en vliegende brocoli!
    THIS ISN'T FAKE x]

    Oh, als ik dan, drie keer, paarse koe met rode bollen zeg als ik voor de spiegel sta, komtie me dan ook vermoorden? ='] Vast vrienden met Mary. :'] Alleen Mary klinkt nepper. :P


    Mew <3

    Omg en weetje? Eigenlijk heb ik ook al zo 'bloody mary' voor de spiegel geroepen en ben'k hier nu eigenlijk zélf een geest want ben ook in het ziekenhuisd beland en daarna terug in de spiegel gekeken en doodgevale-len.....
    Van het lachen x]

    (...)
    Oh, als ik dan, drie keer, paarse koe met rode bollen zeg als ik voor de spiegel sta, komtie me dan ook vermoorden? =']


    Jhaa! Dan komt hij naar je en scheldt je verrot enzoo en dan val je dood.
    Mijn ding was like sarcastisch bedoelt ;-)

    (...)

    Jhaa! Dan komt hij naar je en scheldt je verrot enzoo en dan val je dood.
    Mijn ding was like sarcastisch bedoelt ;-)

    [/snapte ik hoor_O_]
    Oeh, cool! =D


    Mew <3

    Nou, vroeger toen ik beneden zat hoorde ik voetstappen boven. Maar er was niemand thuis. Ook had ik eens het gevoel alsof er iemand achter mij stond. Als ik in mijn bed lag hoorde ik soms dat de houten vloer kraakte. Ook heb ik al twee keer een soort lichtbol gezien. Ook een zwarte schim. Allemaal in mijn kamer. That's it.

    (...)
    Ik hoop dat jij dan ook snel dood gaat he

    geen doodsverwensingen!


    BAM!

    een keer toen me hartsvriendin bleef slapen.. zagen we ook een zwarte schim.. wij keihard gillen enzo maar daarna lachte we wel.. like ik denk wel dat sommige dingen waarzijn.. but sommige overdrijven vet erg en zuigen alles uit hun duim..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Je gaat pas geesten zien, áls je er ook écht in gelooft. ^^

    Ik heb oowk zoiets meegemaakt xd Ik kan geen geesten zien ofzo maarja.
    Ik was bij een vriendin aan het logeren en toen zaten we in de woonkamer, en toen ineens vloog een kaars aan en klapte de deur dicht. Van haar ouders moesten we direct naar boven, toen, de volgende dag waren wij eerder wakker en toen we naar beneden gingen, draaide de klok helemaal door >.<

    Dat was echt Freaky :3
    Maar gelukkig heb ik nooit meer zoiets meegemaakt, en dat wil ik ook zo houden ><


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Je gaat pas geesten zien, áls je er ook écht in gelooft


    xO ik geloof in ze :O Maar ik zie ze gelukkig niet ><


    I'll Dry the tears You Hide :3