• Een vriendin van mij is 15 en ze is dus zwanger geworden. Nu wil ze abortus plegen, maar haar ouders mogen er niets vanaf weten.
    Weten jullie of je gewoon abortus kunt plegen zonder toestemming van je ouders of iets dergelijks?
    1 ding: kom alsjeblieft niet met ze kan t t beste toch tegen haar ouders zeggen, want dat kan ze echt niet;].
    Alvast bedankt!

    ja tis gratis en anoniem.
    ookal zeiken ze wel dat je 't je ouders moet zeggen enzo, ze mogen niets doen.

    succes ermee!

    het is heftig om op zo een leeftijd al zwanger te raken. ik ken ook een tienrmoeder nou die dacht dat ze er gelukkiger door werd dus niet! school moet ze af maken een een kind verzorgen! dat is zwaar.
    dokters en die mensne hebbben zwijgplicht alles kan gewoon anoniem. alleen het lijkt mij gewoon eerlijk en handig dat ze het verteld. tegen de ouders,misschien kunnen die ook helpen?


    Some angels have no wings.

    oo sorry dat dat ik wat zij over het zeggen tegen der ouders!


    Some angels have no wings.

    ik zou het niet weten. ze is wel nog minderjarig. dus misschien moeten d'r ouders wel toestemming geven. sorry maar ik weet het niet verder niet.
    veel succes!
    xxx


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Abortus kan anoniem, tuurlijk. Maar of ze dat wil, ze kan dat beter niet doen, dat is zo´n groot geheim, Het niet aan je ouders vertellen is geen goed idee, je ziet ze elke dag, elke dag ligt het op het puntje van je tong om het te zeggen, maaar het lukt je niet. Langzaam ga je er aan onderdoor aan zulke grote geheimen.. Dus, als ze slim is verteld ze het aan haar ouders. Ouders hebben het beste met je voor, die zullen haar niet laten stikken!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jep, dat kan ze.


    Life is hard and then we die

    Als je het verhaal kent weet je dat ze het niet tegen haar ouders kan zeggen, je wilt echt niet dat je ouders zoiets weten.

    OMG
    Waarom Abortus
    OMG
    Als ik zo oud was
    zou ik het kind laten
    en ik weet niet of dat kanxD

    Je weet niet wat je zegt, op je 15.. Je bent zelf nog een kind, ofja een puber :'). Je jeugd zou er helemaal aan zijn, denk je dat je met een kleine nog kan uitgaan ?


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Als je het verhaal kent weet je dat ze het niet tegen haar ouders kan zeggen, je wilt echt niet dat je ouders zoiets weten.

    ALs het zo erg is, en dan denk ik meteen aan verkrachting,maar ik weet het niet. Dan zou ze het juist moeten zeggen,.!! Maar oke ik weet er niets van.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    volgens mij mag je in die kliniek zelfs een valse naam opgeven maar dat weet ik niet zeker


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    (...)
    ze wist t pas na 6 weken..

    Zo'n dokter heeft zwijgplicht idd. Wacht ff, ik geef je de wikilink: http://nl.wikipedia.org/wiki/Abortus


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Je weet niet wat je zegt, op je 15.. Je bent zelf nog een kind, ofja een puber :'). Je jeugd zou er helemaal aan zijn, denk je dat je met een kleine nog kan uitgaan ?
    Eensheid hier. Ik zou ook abortus plegen als ik nog niet ben afgestudeerd.


    Life is hard and then we die

    Ik kom dr net achter dat ze nog maar 2 weken heeft0.0..

    Ik kom dr net achter dat ze nog maar 2 weken heeft0.0..

    Dan meot ze snel zijn. Hoe sneller hoe beter voor haar.
    En ik vind wel dat ze het moet zeggen, het zijn haar ouders.
    Tenzij ze er geen goede band mee heeft.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Dan meot ze snel zijn. Hoe sneller hoe beter voor haar.
    En ik vind wel dat ze het moet zeggen, het zijn haar ouders.
    Tenzij ze er geen goede band mee heeft.

    Ikke citeer:
    1 ding: kom alsjeblieft niet met ze kan t t beste toch tegen haar ouders zeggen, want dat kan ze echt niet;].
    [/no offense]