• Een vriendin van mij is 15 en ze is dus zwanger geworden. Nu wil ze abortus plegen, maar haar ouders mogen er niets vanaf weten.
    Weten jullie of je gewoon abortus kunt plegen zonder toestemming van je ouders of iets dergelijks?
    1 ding: kom alsjeblieft niet met ze kan t t beste toch tegen haar ouders zeggen, want dat kan ze echt niet;].
    Alvast bedankt!

    Geen idee eiglek , Maar ik denk wel dat dat kan. x3.


    A. ikmisje.

    Abortus is iets wat een moeilijke beslissing is. Weet ze het zeker? I mean, het is wel een gedaante dat in je buik zit. Voor zo'n beslissing moet je goed nadenken. Hoe lang is ze zwanger? Want na 3 maanden mag/kan je geen abortus meer laten plegen.


    -

    Je kan volgens mij gewoon abortus plegen zonder toestemming van ouders. Maar ze kan toch even informeren? Ze hebben iig geheimhoudingsplicht (zip)


    Life is a gift, take it as it is..

    Je kan dan abortus plegen ja, maar mn zus kent iemand en die zijn daardoor echt helemaal van de kaart. En volgens mij.. kost het ook geld ;S but im not sure..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik heb ergens gelezen dat als je een keer abortus hebt laten plegen je mischien in sommige gevallen geen kinderen meer kunt krijgen.
    en ja nu ga ik zeiken over het tegen haar ouders vertellen maar dan als optie zegt dat als het kind geboren is naar en pleeggezin die mischien geen kinderen kunnen krijgen.

    Zuigcurettage
    Bij zuigcurettage wordt de foetus uit de baarmoederholte verwijderd door middel van een buisje verbonden met een vacuümpomp. Deze methode is enkel geschikt tot 12 weken zwangerschap bij een vrouw die nog geen kinderen heeft gehad en tot 14 weken bij een vrouw die wel al kinderen heeft gebaard, omdat hierna de lichaamsdelen van de foetus te omvangrijk worden om door het buisje te passeren.


    hoe veel weken is ze al?


    Some angels have no wings.

    Zuigcurettage
    Bij zuigcurettage wordt de foetus uit de baarmoederholte verwijderd door middel van een buisje verbonden met een vacuümpomp. Deze methode is enkel geschikt tot 12 weken zwangerschap bij een vrouw die nog geen kinderen heeft gehad en tot 14 weken bij een vrouw die wel al kinderen heeft gebaard, omdat hierna de lichaamsdelen van de foetus te omvangrijk worden om door het buisje te passeren.


    hoe veel weken is ze al?

    weet ze niet zeker, waarschijnlijk 8;)

    (...)
    Idd je verkloot je eigen leven en dat van t kind, bovendien je kent t hele verhaal niet.


    nouja,je leven verkloten is een beetjuh overdreven want mijn moeder was toen ze 14 was zwanger en toen ze 15 was ging ze bevallen van mijn broer en ze hebbe allebei een normaal leven xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    maar,
    ik denk dat ze wel abortus kan plegen zonder dat haar ouders erachter komen maar volgens mij kost dat veel geld,
    heeft ze denk je genoeg geld om abortus te plegen??


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    maar,
    ik denk dat ze wel abortus kan plegen zonder dat haar ouders erachter komen maar volgens mij kost dat veel geld,
    heeft ze denk je genoeg geld om abortus te plegen??

    de een zegt dat het gratis is, de ander dat het geld kost, ik heb dus geen idee?

    (...)

    nouja,je leven verkloten is een beetjuh overdreven want mijn moeder was toen ze 14 was zwanger en toen ze 15 was ging ze bevallen van mijn broer en ze hebbe allebei een normaal leven xD

    Ik zeg ook niet dat het bij iedereen zo is.;)
    Maar ik ken ook een vrouw die erdoor niet is gaan studeren, dus die heeft geen goede baan en de vader wil niet voor haar en het kind zorgen dus staat ze er alleen voor en is ze best arm en dat kind dus ook.

    dat komt omdat je t aan verschillende mensen vraagt... ze kan t beste bij dr huisarts informeren, die weet zoiets écht, en hij heeft geheimhoudingsplicht ofzoiets, dus dr ouders komen r niet achter
    x

    1. Als het kind nog niet meer dan een cel is dan leeft het nog niet echt.
    2. Je kan voor je 18 geen abortus plegen zonder toestemming van je ouders.

    Trust me, ik heb het geprobeerd.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    1. Als het kind nog niet meer dan een cel is dan leeft het nog niet echt.
    2. Je kan voor je 18 geen abortus plegen zonder toestemming van je ouders.

    Trust me, ik heb het geprobeerd.

    over die 2e, iedereen zegt juist dat het wel kan.. weet je het heel zeker misschien verschild t per kliniek of persoon ofzo..

    Navragen bij dr dokter, zij hebben verplichte geheimhouding ofzo en als je dat wilt dan vertellen ze niets tegen de ouders :3, succes!


    I don't need words to feel those lips.