• Weer zo'n nutteloze topic...
    Maar goed de titel spreekt voor zich:
    Wat is het gekste dat jij ooit hebt gedaan?
    Nou kom maar op met jullie levens verhalen! :P

    En we gaan hier niemand uitlachen of discrimineren!

    De mijne:
    Ik was 4 jaar en liep met m'n moeder over straat..ergens in Rotterdam..en ik had kauwgom(roze)
    Nou leefde ik die tijd nogal in mijn eigen wereld en ik speelde dus met m'n kauwgom (you know uitrekken enzo XD) Toen dacht ik waarschijnlijk: Hé ik wil een ooglapje O.o en toen plakte ik die kauwgom dus zo op m'n oog. M'n moeder moest het eraf trekken...al m'n wimpers weg! O.O Maar die zijn gelukkig allemaal weer terug...zou toch zonde zijn als het niet zo was want ik heb van mezelf diepzwarte lange wimpers.
    (A) dat is het gekste...maar ik heb bijvoorbeeld ook Tarzan gespeeld dan stond ik op de rand van m'n ouders bed en hield het touwtje vast van het licht om te gaan slingeren XD en ik ben tig keer van de trap afgegaan met m'n matras..dan was dat mijn vliegende tapijt. Het is altijd goed gegaan :)

    XD zo wie overtreft dit?



    It's heavy but you are not the only one

    oeh ik deed hetzelfde met mijn matras van de trap dat is leuk! nog never gevallen! Wat ik nog meer doe freerunnen maar dat is niet gek maar je kunt je wel behoorlijk pijn doen! En een keer van de bovenste trede van de trap gesprongen maar wist niet of ik het droomde of niet xD

    Met waarheid D of doen
    OP een auto dansen op da van wiebel konyntje xD

    en 5 dikke kusse op de rame vn mense in mn straat geve met lippestift

    en Suckerz 3 keer op de ramen met lippestift sgryve xD


    The best revenge is massive success

    Oja nog een ding!

    Wij hebben open trappen en dan ging ik helemaal beneden staan en pakte de tree vast en ging zo een beetje slingeren...omg...mensen doe dit niet na!

    Bedankt voor de reacties btw (K) zo kan ik zien dat ik niet de enige ben. ^^


    It's heavy but you are not the only one

    Mijn BF ging vroeger een keer met haar driewieler de trap af O.o maar ze viel zo hard dat ze het nooit meer heeft gedaan. Het traphekje was open!

    Ze had wel dr nek kunnen breken!


    It's heavy but you are not the only one

    oeh ik deed hetzelfde met mijn matras van de trap dat is leuk! nog never gevallen! Wat ik nog meer doe freerunnen maar dat is niet gek maar je kunt je wel behoorlijk pijn doen! En een keer van de bovenste trede van de trap gesprongen maar wist niet of ik het droomde of niet xD

    ik ben ook al me de matras van de trap gegaan das leuk!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ik ben is boven aan de trap naar beneden gerold, ik was 5 en tja ik had juist leren tuimelen en tja ik helemaal de trap af, alle geluk had ik niks ma ja


    Live life limitless.

    Op mijn gezicht laten tekenen door de vriend van de jongen die ik leuk vind. Ik stond dus echt voor lul hea xD


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    Weer zo'n nutteloze topic...
    Maar goed de titel spreekt voor zich:
    Wat is het gekste dat jij ooit hebt gedaan?
    Nou kom maar op met jullie levens verhalen! :P

    En we gaan hier niemand uitlachen of discrimineren!

    De mijne:
    Ik was 4 jaar en liep met m'n moeder over straat..ergens in Rotterdam..en ik had kauwgom(roze)
    Nou leefde ik die tijd nogal in mijn eigen wereld en ik speelde dus met m'n kauwgom (you know uitrekken enzo XD) Toen dacht ik waarschijnlijk: Hé ik wil een ooglapje O.o en toen plakte ik die kauwgom dus zo op m'n oog. M'n moeder moest het eraf trekken...al m'n wimpers weg! O.O Maar die zijn gelukkig allemaal weer terug...zou toch zonde zijn als het niet zo was want ik heb van mezelf diepzwarte lange wimpers.
    (A) dat is het gekste...maar ik heb bijvoorbeeld ook Tarzan gespeeld dan stond ik op de rand van m'n ouders bed en hield het touwtje vast van het licht om te gaan slingeren XD en ik ben tig keer van de trap afgegaan met m'n matras..dan was dat mijn vliegende tapijt. Het is altijd goed gegaan :)

    XD zo wie overtreft dit?




    ow, we mochten niet uitlache:X

    Sorry maar ik lach me cht helemaal dood xD


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Ik ben een keer een jongen door mijn kamer achterna gerend om hem een kus te geven. Ik was toen 7 of zo. Hij is toen in mijn poppenbedje gesprongen. Tja, ik stond toen nogal voor lul:$


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik ook al me de matras van de trap gegaan..
    das zooooooo leuk! xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oja nog een ding!

    Wij hebben open trappen en dan ging ik helemaal beneden staan en pakte de tree vast en ging zo een beetje slingeren...omg...mensen doe dit niet na!

    Bedankt voor de reacties btw (K) zo kan ik zien dat ik niet de enige ben. ^^

    ja dan moet je via de achterkant klimmen en dan gaan zwaaien dat is leuk:P

    en overal opklimmen vroeger ook wel eens op auto's :P

    Ik heb niet zo veel geks gedaan, maar in de klas hadden we toch wel een gouden moment. We hadden een surveillant en we zaten achterin, ik met een vriendin. Wij werken aan de opdr. die we moesten maken want tja, huiswerk wil niemand dus dan doe je het maar tijdens zo'n uur waarbij je anders helemaal niets doet. Beginnen de jongens (links zat een groepje en rechts van ons) met vanalles te gooien naar elkaar. Potloden, dobbelstenen, propjes, linealen, geo's etc. etc. Komt die surveillant weer terug binnen en mijn vriendin is net bezig om een propje en een potloodje uit haar haar te vissen (heeft van dat krulhaar waar alles in blijft hangen) zegt de surveillant (en hij meende het nog ook!) Ik ben blij dat jullie te vertrouwen zijn. In mijn andere klas had ik nu overal potloden en dobbelstenen zien liggen. Roept mijn vriendin, die niets van zijn verhaal gehoord had:'Yes, eindelijk dat ding eruit. *Naam jongen* Gooi daar niet meer mee!!!' Oké dan.. Goed opgelet meneer!


    Der Augenblick schreibt unsere Geschichte

    nou ik was nog jong en ging met men ouders na plopsaland en ik zo gaan kijken naar iets van kabouter plop een show ofzo. en da begon met klus en die was zen sleutel kwijt ma ik had geizen da ei die in zen broekzak had gesotken ik voor heel die zaal: IN U BROEKZAK! IN U BROEKZAK! IN U BROEKZAK! gevolg ik kon het podium op en ik mocht in zen pak voelen(puh) omg ik raakte die zen been aan(puh)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    @ tomfreakske
    whaha die is goe