• Weer zo'n nutteloze topic...
    Maar goed de titel spreekt voor zich:
    Wat is het gekste dat jij ooit hebt gedaan?
    Nou kom maar op met jullie levens verhalen! :P

    En we gaan hier niemand uitlachen of discrimineren!

    De mijne:
    Ik was 4 jaar en liep met m'n moeder over straat..ergens in Rotterdam..en ik had kauwgom(roze)
    Nou leefde ik die tijd nogal in mijn eigen wereld en ik speelde dus met m'n kauwgom (you know uitrekken enzo XD) Toen dacht ik waarschijnlijk: Hé ik wil een ooglapje O.o en toen plakte ik die kauwgom dus zo op m'n oog. M'n moeder moest het eraf trekken...al m'n wimpers weg! O.O Maar die zijn gelukkig allemaal weer terug...zou toch zonde zijn als het niet zo was want ik heb van mezelf diepzwarte lange wimpers.
    (A) dat is het gekste...maar ik heb bijvoorbeeld ook Tarzan gespeeld dan stond ik op de rand van m'n ouders bed en hield het touwtje vast van het licht om te gaan slingeren XD en ik ben tig keer van de trap afgegaan met m'n matras..dan was dat mijn vliegende tapijt. Het is altijd goed gegaan :)

    XD zo wie overtreft dit?



    It's heavy but you are not the only one

    Ik ben altijd gek =D
    Maareeeehm. Kan zo even niks verzinnen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    owkeej , hier mag je mee lachen.

    toen ik een jaar of drie was op een legoblokje gaan staan (en dat deed zeer!). Over een trapje van 10 cm vallen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Toen ik 12 was, was ik eens enorm boos op mijn broer. *hij was toen 17* En ik was boos en hij was even naar buiten en toen ben ik naar z'n kamer gegaan. dan heb ik zo van die superlijm op z'n bureaustoel gesmeerd. en dan heb ik snorretjes zitten tekenen op de posters die aan z'n muur hingen. *jeweetwel van die vrouwenposter van Jennifer Lopez enzo...* welja snorretjes en baardjes en van die belachelijke dingen. En dan ben ik terug naar mijn kamer gegaan. En dan kwam hij terug binnen en hoorde ik mijn naam. Gevolg: m'n ouders kwamen het te weten en we hadden alletwee huisarrest. Maar ik moet zeggen het was het wel waard xD

    @ tomfreakske
    whaha die is goe
    ja en ik snap ni da ik op da moment nie door had da heel de zaal naar mij keek è:P en danke:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Weer zo'n nutteloze topic...
    Maar goed de titel spreekt voor zich:
    Wat is het gekste dat jij ooit hebt gedaan?
    Nou kom maar op met jullie levens verhalen! :P

    En we gaan hier niemand uitlachen of discrimineren!

    De mijne:
    Ik was 4 jaar en liep met m'n moeder over straat..ergens in Rotterdam..en ik had kauwgom(roze)
    Nou leefde ik die tijd nogal in mijn eigen wereld en ik speelde dus met m'n kauwgom (you know uitrekken enzo XD) Toen dacht ik waarschijnlijk: Hé ik wil een ooglapje O.o en toen plakte ik die kauwgom dus zo op m'n oog. M'n moeder moest het eraf trekken...al m'n wimpers weg! O.O Maar die zijn gelukkig allemaal weer terug...zou toch zonde zijn als het niet zo was want ik heb van mezelf diepzwarte lange wimpers.
    (A) dat is het gekste...maar ik heb bijvoorbeeld ook Tarzan gespeeld dan stond ik op de rand van m'n ouders bed en hield het touwtje vast van het licht om te gaan slingeren XD en ik ben tig keer van de trap afgegaan met m'n matras..dan was dat mijn vliegende tapijt. Het is altijd goed gegaan :)

    XD zo wie overtreft dit?




    ow, we mochten niet uitlache:X

    Sorry maar ik lach me cht helemaal dood xD


    Lachen mag ook wel hoor maar als je het maar niet gemeen bedoeld..dat is uitlachen. Ik lach hier zelf ook om. Maar niet om gemeen te zijn.


    It's heavy but you are not the only one

    Weer zo'n nutteloze topic...
    Maar goed de titel spreekt voor zich:
    Wat is het gekste dat jij ooit hebt gedaan?
    Nou kom maar op met jullie levens verhalen! :P

    En we gaan hier niemand uitlachen of discrimineren!

    De mijne:
    Ik was 4 jaar en liep met m'n moeder over straat..ergens in Rotterdam..en ik had kauwgom(roze)
    Nou leefde ik die tijd nogal in mijn eigen wereld en ik speelde dus met m'n kauwgom (you know uitrekken enzo XD) Toen dacht ik waarschijnlijk: Hé ik wil een ooglapje O.o en toen plakte ik die kauwgom dus zo op m'n oog. M'n moeder moest het eraf trekken...al m'n wimpers weg! O.O Maar die zijn gelukkig allemaal weer terug...zou toch zonde zijn als het niet zo was want ik heb van mezelf diepzwarte lange wimpers.
    (A) dat is het gekste...maar ik heb bijvoorbeeld ook Tarzan gespeeld dan stond ik op de rand van m'n ouders bed en hield het touwtje vast van het licht om te gaan slingeren XD en ik ben tig keer van de trap afgegaan met m'n matras..dan was dat mijn vliegende tapijt. Het is altijd goed gegaan :)

    XD zo wie overtreft dit?




    ow, we mochten niet uitlache:X

    Sorry maar ik lach me cht helemaal dood xD


    Lachen mag ook wel hoor maar als je het maar niet gemeen bedoeld..dat is uitlachen. Ik lach hier zelf ook om. Maar niet om gemeen te zijn.


    Oh ja (6) Maar discrimineren is niet toegestaan (dat doe jij niet dat weet ik wel) Maar dat dat maar duidelijk mag zijn!


    It's heavy but you are not the only one

    eigenlijk nog niets uitgestoken!
    oohja vorig jaar in een pretpark iedere mooie jongen dat paseerde gevraagt of ze hun naam wilden zetten op men buik! de meeste zijden geen nee(puh) ma da was gwn vo de lol!