• ja dat is dus de cover van de joepie deze week.

    "Een bron uit de entourage van TH beweert dat er tss andy en Bill meer aan de hand is dan gewoon vriendschap"

    "Andi en Bill zijn altyd samen, als Bill moet opterden, staat andi in de crowd toe te kijken. Op toernee slapen ze zelfs in dezelfde hotelkamer. Ik ben er zeker van dat bill en andi een relatie hebben maar denk dar ze die geheim willen houden omdat de outing slecht zou zijn voor de populariteit van de band"

    Dat staat er dus.
    Persoonlijk vind ik het gwn een roddel.

    Wss heeft die persoon gwn wat tegenslag gehad door hun fzo en wil hij zo wraak nemen.

    Als twee meisjes bij elkaar slapen zijn ze toch ook niet direct lesbisch?

    Als er stond dat Andi en Tom samen sliepen, was er ook niks aan de hand geweest.

    En tot Bill zelf zegt dat die homo is, geloof ik er niets van.

    En jullie??


    I'm dying but I know our love will live

    (...)
    ken'k nii :$

    Geeft niet. Je hoeft natuurlijk ook niet alles en iedereen te kennen. (x


    WANNA FUCK?!

    (...)
    Geeft niet. Je hoeft natuurlijk ook niet alles en iedereen te kennen. (x

    x'D :)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    x'D :)

    Bedankt dat je het er even over had, ik heb m'n quiz eff gepromoot. :x


    WANNA FUCK?!

    (...)
    Bedankt dat je het er even over had, ik heb m'n quiz eff gepromoot. :x

    whaa, graag gedaan :)
    maar ik ben weg he x'D
    Xx


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Bill is geen homo en als hij dat wel was, wat maakt het uit? Hij blijft een schattig egeltje xD


    Weet iemand trouwens hoe je een topic kan maken? Ik ben nieuw hier en ik kan het knopje om een nieuw topic te maken niet vinden :')


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=25303

    ik geloof ook nie tot hij toegeef hoor.....
    het is wel een goed argument maar wie weet
    tot ie toegeeft....


    Vampire's are cool

    asser sta: een bron uit... anoniem... blablabla.. dan kunde er zeker van zijn dattet gwn verzonne is,,

    nix van aan trekke en gwn doorgaan met billaanbidding is mijn raad :D


    Can you meet me half wey?!

    Andreas&Bill... Geweldig stel.


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik denk NEE ^^


    Your Butt is Mine!

    ik vind het gewoon zielig dat de joepie zulke dingen zegt!zolang bill niet zegt"ik ben homo"is het een leugen,terbij..wat als hij homo zou zijn? SO WHAT???dat maakt geen verandering aan mij als fan,ik ga oppeens geen hater worden ze! hij is ook maar een mens,met gevoelens,en al die dingen,dat is zijn beslissing,niet de onze,of die van de joepie! dus bill je blijft mijn schatje ze:$(A)


    Love Me For Me And Not For Someone I Would Never Be <3

    Ik geloof niks, totdat ze het zelf zeggen, net als wat jij zegt. Ik snap niet waarom sommige bladen artiesten zo vernederen, ik vind het nergens op slaan. Geloof niks, totdat ze zelf zeggen of ze dat zijn of niet.
    En ook al zou Bill homo zijn, ik blijf een enorme fan. Ik wordt geen hater, en ikga ook niet minder van de muziek ofzoo houden. Want dan ben je pas geen echte fan vind ik. Dus, of Bill nou homo is of niet, hij blijft altijf übercute :$


    you're my favourite part of the day ~

    Bill is geen homo en als hij dat wel was, wat maakt het uit? Hij blijft een schattig egeltje xD


    Weet iemand trouwens hoe je een topic kan maken? Ik ben nieuw hier en ik kan het knopje om een nieuw topic te maken niet vinden :')

    ga naar "forum" klik dan op 1 van de onderwerpen bv. "geruchten" (bij het onderdeel ToHo) && dan zie je linksvanboven het knopje "nieuw topic" staan x'D
    nu lukt het denk ik wel.. :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik vind het gewoon zielig dat de joepie zulke dingen zegt!zolang bill niet zegt"ik ben homo"is het een leugen,terbij..wat als hij homo zou zijn? SO WHAT???dat maakt geen verandering aan mij als fan,ik ga oppeens geen hater worden ze! hij is ook maar een mens,met gevoelens,en al die dingen,dat is zijn beslissing,niet de onze,of die van de joepie! dus bill je blijft mijn schatje ze:$(A)

    ik ben het met je eens..behalve de eerste 2 zinne.. 'cause.. zie je (eerlijk zijn x'D) Bill al zeggen in een intervieuw 'ja, ik ben homo.' ? ik toch niet..
    maargoed, voor de rest, ben ik het met je eens :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Joepi gooit wel veel rotzooi in hun magizes he.. 0.o


    ...

    Het zijn geoown een stel dombo's (die van de joepie) die niet weten waar ze het over zeggen, ik slaap ook altijd met me beste vriendinnen in het zelfde bed, en we w8en altijd op elkaar sowat?? Wij hebben toch ook geen relatie nu?? Ik geloof het pas al Bill het zegt


    On The Other Hand, You have Different Fingers