• ja dat is dus de cover van de joepie deze week.

    "Een bron uit de entourage van TH beweert dat er tss andy en Bill meer aan de hand is dan gewoon vriendschap"

    "Andi en Bill zijn altyd samen, als Bill moet opterden, staat andi in de crowd toe te kijken. Op toernee slapen ze zelfs in dezelfde hotelkamer. Ik ben er zeker van dat bill en andi een relatie hebben maar denk dar ze die geheim willen houden omdat de outing slecht zou zijn voor de populariteit van de band"

    Dat staat er dus.
    Persoonlijk vind ik het gwn een roddel.

    Wss heeft die persoon gwn wat tegenslag gehad door hun fzo en wil hij zo wraak nemen.

    Als twee meisjes bij elkaar slapen zijn ze toch ook niet direct lesbisch?

    Als er stond dat Andi en Tom samen sliepen, was er ook niks aan de hand geweest.

    En tot Bill zelf zegt dat die homo is, geloof ik er niets van.

    En jullie??


    I'm dying but I know our love will live

    Achja, laat ze lekker denken joh, doe je niks aan. Stelletje zielige zeikerds bij een blaadje wat het niet eens waard is om bij mijn wc te liggen. Zeurkousen.
    En als ze homo zijn, wat dan nog? Dan heeft Tom toch nog fans? Ha nee, serieus Iris. Er zijn zat meiden die denken van: 'Boeiend. Het maakt hem er niet minder lekker op.' Dus waar klagen ze over?

    xx


    Life is an art, not a science.

    (...)

    dat heb ik toch niet gezegd? ik heb gezegd dat er dikwijls foute dingen instaan ><


    Ik citeer:
    Eternityx3 zei op 18 jan 2009 - 16:19:

    heeft de joepie ooit wel eens iets juist?

    ik lees de joepie wel voor de fun, maar geloven? no way, allemaal zever --'

    Clear?

    (...)

    Ik citeer:
    Eternityx3 zei op 18 jan 2009 - 16:19:

    heeft de joepie ooit wel eens iets juist?

    ik lees de joepie wel voor de fun, maar geloven? no way, allemaal zever --'

    Clear?

    naja..ik denk da ook x'D
    maar ook over de Bravo, de blik, de dag allemaal, ...
    dusja..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    Ik citeer:
    Eternityx3 zei op 18 jan 2009 - 16:19:

    heeft de joepie ooit wel eens iets juist?

    ik lees de joepie wel voor de fun, maar geloven? no way, allemaal zever --'

    Clear?


    ja owkay je hebt gelijk, was ik vergeten
    maar toen had ik de joepie van die week gelezen waar zoveel zever instond [en dat zeg ik niet me me eruit te praten]
    maar je moet toch toegeven dat er niet veel van waar is wat erin staat? vroeger geloofde ik dat allemaal, maar nu


    You're a star in heaven.

    (...)

    ja owkay je hebt gelijk, was ik vergeten
    maar toen had ik de joepie van die week gelezen waar zoveel zever instond [en dat zeg ik niet me me eruit te praten]
    maar je moet toch toegeven dat er niet veel van waar is wat erin staat? vroeger geloofde ik dat allemaal, maar nu


    Eerlijk?
    Idunoo ;3 Ik lees alleen wat me aanstaat en verder niets =D

    (...)

    Eerlijk?
    Idunoo ;3 Ik lees alleen wat me aanstaat en verder niets =D

    doe ik in momente ook x'D
    alleen de intressante dingetjes enzow x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    Eerlijk?
    Idunoo ;3 Ik lees alleen wat me aanstaat en verder niets =D


    bwa ik lees meestal bijna alles, behalve zo van die oneindige interviews met 'bekende' mensen die ik niet eens ken ><
    ik lees liever Amerikaanse tijdschriften, maar die zijn te duur x']


    You're a star in heaven.

    (...)

    bwa ik lees meestal bijna alles, behalve zo van die oneindige interviews met 'bekende' mensen die ik niet eens ken ><
    ik lees liever Amerikaanse tijdschriften, maar die zijn te duur x']

    whaa, daar verstaan ik toch niks van x'D
    ik kan wel engels, ma hoe :P
    daarom dat ik dus ook nooit de Bravo koop, want mijn duits trekt op nog minder :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    whaa, daar verstaan ik toch niks van x'D
    ik kan wel engels, ma hoe :P
    daarom dat ik dus ook nooit de Bravo koop, want mijn duits trekt op nog minder :P


    ohnee Duits ><
    men daar versta ik niks van mss zo'n 5 woordjes ofzo, ik heb dat 1 jaar gehad op school en dat was mij 1 jaar teveel --'
    maar Engels versta ik wel goed x']


    You're a star in heaven.

    (...)

    ohnee Duits ><
    men daar versta ik niks van mss zo'n 5 woordjes ofzo, ik heb dat 1 jaar gehad op school en dat was mij 1 jaar teveel --'
    maar Engels versta ik wel goed x']

    ik ben nu dus bezig met men 2de jaar engels op school en pas volgend jaar krijg ik duits x'D
    'k ben nu 3de jaar x'D
    (maar stiekem ben ik nog altijd sinterklaas x'D) [/heeft nog altijd een hypere bui :P en hoopt nu maar dat de mods niet kwaad zullen zijn x'D]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    ik ben nu dus bezig met men 2de jaar engels op school en pas volgend jaar krijg ik duits x'D
    'k ben nu 3de jaar x'D
    (maar stiekem ben ik nog altijd sinterklaas x'D) [/heeft nog altijd een hypere bui :P en hoopt nu maar dat de mods niet kwaad zullen zijn x'D]


    ik heb al langer engels al zo'n 4 jaar ofzo [zit op het 5de middelbaar] maar ik heb mijn engels allemaal geleerd via songteksten/tv/films x'D

    haha x'] [/heeft stiekem ook zo'n bui x')]


    You're a star in heaven.

    (...)

    ik heb al langer engels al zo'n 4 jaar ofzo [zit op het 5de middelbaar] maar ik heb mijn engels allemaal geleerd via songteksten/tv/films x'D

    haha x'] [/heeft stiekem ook zo'n bui x')]

    nja, da helpt wel x'D
    && zo'n buien zijn leuk :P
    && eigenlijk zijn wij hélémààl off-topic aan het gaan :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    nja, da helpt wel x'D
    && zo'n buien zijn leuk :P
    && eigenlijk zijn wij hélémààl off-topic aan het gaan :P


    whoops (A)


    You're a star in heaven.

    (...)

    whoops (A)

    maar niemand die het doorheeft, dus waarom ook niet? :P wij zijn toch lekker braaf (A)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    maar niemand die het doorheeft, dus waarom ook niet? :P wij zijn toch lekker braaf (A)


    ik ben héél braaf!! ö wnat ik steek de school in brand zodat ik van sinterklaas [waar ik een stiekeme crush op heb, vooral met die baard] een doosje lucifers krijg x']


    You're a star in heaven.