• ja dat is dus de cover van de joepie deze week.

    "Een bron uit de entourage van TH beweert dat er tss andy en Bill meer aan de hand is dan gewoon vriendschap"

    "Andi en Bill zijn altyd samen, als Bill moet opterden, staat andi in de crowd toe te kijken. Op toernee slapen ze zelfs in dezelfde hotelkamer. Ik ben er zeker van dat bill en andi een relatie hebben maar denk dar ze die geheim willen houden omdat de outing slecht zou zijn voor de populariteit van de band"

    Dat staat er dus.
    Persoonlijk vind ik het gwn een roddel.

    Wss heeft die persoon gwn wat tegenslag gehad door hun fzo en wil hij zo wraak nemen.

    Als twee meisjes bij elkaar slapen zijn ze toch ook niet direct lesbisch?

    Als er stond dat Andi en Tom samen sliepen, was er ook niks aan de hand geweest.

    En tot Bill zelf zegt dat die homo is, geloof ik er niets van.

    En jullie??


    I'm dying but I know our love will live

    (...)


    Niemand kan zeggen of Bill homo is of niet, alleen hijzelf weet het, en ze zegge da hij da is omda hij vrouwelijke trekjes heeft en zich sminkt enal

    Ma vroeger wou ik altij jongenskleren aandoen en wou ik als ne jongen zijn en nu nog steeds doe ik ook als ne jongen enal bv ik spug op straat fzo ma ik ben toch hetero

    ja oke, ik zeg, het kàn dat hij hetero is, maar der is méér kans dat hij homo is..
    ook als je kijkt hoe hij doet enzow, en als hij iets zegt enzow..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    nee, gewoon een belgisch blad x'D

    Ohh, naja. Hier hebben ze de Joepie niet. (': Het enige wat ik lees is de Up! en de Rockoon! (Ja, die is wel duits. Maar dan met allemaal sexy bandjes.<3 En geen TH.)


    WANNA FUCK?!

    (...)
    ja oke, ik zeg, het kàn dat hij hetero is, maar der is méér kans dat hij homo is..
    ook als je kijkt hoe hij doet enzow, en als hij iets zegt enzow..



    Kan altij...Ma hij kan ook bi zijn...Ma da weten we ni, niemand weet het


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    (...)
    Ohh, naja. Hier hebben ze de Joepie niet. (': Het enige wat ik lees is de Up! en de Rockoon! (Ja, die is wel duits. Maar dan met allemaal sexy bandjes.<3 En geen TH.)

    owh séég, Tokio hotel is ook sexy :9~
    && dan vooral Tom enzow :Y)
    maar respect voor je mening enzow :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)


    Kan altij...Ma hij kan ook bi zijn...Ma da weten we ni, niemand weet het
    nope, da wordt w8e tot Bill ooit zijn ware aard vrijgeeft x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    owh séég, Tokio hotel is ook sexy :9~
    && dan vooral Tom enzow :Y)
    maar respect voor je mening enzow :Y)

    Ik heb niet zoveel met Tokio Hotel. (': NEE ik ben geen hater. Ik ben alleen zat van het idee dat als ik een tijdschrift uit de schappen haal, dat er altijd wel iets over TH te vertellen valt.


    WANNA FUCK?!

    (...)
    Ik heb niet zoveel met Tokio Hotel. (': NEE ik ben geen hater. Ik ben alleen zat van het idee dat als ik een tijdschrift uit de schappen haal, dat er altijd wel iets over TH te vertellen valt.
    bwha..tegewoordig valt da wel mee.. soms staat er een maand lang niks meer in de joepie over Th..
    && ik ben ook geen zo'n "héélp, zeg niks slecht over ToHo of ik vermoord Uu!" fan ze :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)bwha..tegewoordig valt da wel mee.. soms staat er een maand lang niks meer in de joepie over Th..
    && ik ben ook geen zo'n "héélp, zeg niks slecht over ToHo of ik vermoord Uu!" fan ze :P

    Niet alleen de Joepie, maar al die andere bladen ook enzo. Ik doe geen moeite meer om erin te kijken. Ik heb eigenlijk veel minder tijd nu, om een tijdschrift te lezen. Het huiswerk/leerwerk neemt alle tijd in beslag. ;-;


    WANNA FUCK?!

    (...)
    Niet alleen de Joepie, maar al die andere bladen ook enzo. Ik doe geen moeite meer om erin te kijken. Ik heb eigenlijk veel minder tijd nu, om een tijdschrift te lezen. Het huiswerk/leerwerk neemt alle tijd in beslag. ;-;

    huiswerk ook :S kutscholen!!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    huiswerk ook :S kutscholen!!

    Ja idd. School is prima, maar laat ons dan wel wat tijd overhebben nà school. Maar daar gaat dit topic echter niet over.
    Ik ben er nog steeds sterk van overtuigt dat Bill gay is. Mijn broer is dat ook, en zelfs hìj is niet zo verwijft. (':


    WANNA FUCK?!

    (...)
    Ja idd. School is prima, maar laat ons dan wel wat tijd overhebben nà school. Maar daar gaat dit topic echter niet over.
    Ik ben er nog steeds sterk van overtuigt dat Bill gay is. Mijn broer is dat ook, en zelfs hìj is niet zo verwijft. (':

    wel, ik denk dus ook dat Bill homo is x'D alleen nja.. nog niet 100 % zeker ben ik het.. zo'n 90 % van mij zegt van wel, de andere 10 van niet x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    wel, ik denk dus ook dat Bill homo is x'D alleen nja.. nog niet 100 % zeker ben ik het.. zo'n 90 % van mij zegt van wel, de andere 10 van niet x'D

    Ik ben er sterk van overtuigt. (': Maar ieder zijn mening.
    Dit is nog lang niet zo erg als tussen een stel ETF-fans zeggen dat ik Craig beter vind dan Ronnie. Dat staat zowat gelijk aan zelfmoord plegen. ><'


    WANNA FUCK?!

    (...)
    Ik ben er sterk van overtuigt. (': Maar ieder zijn mening.
    Dit is nog lang niet zo erg als tussen een stel ETF-fans zeggen dat ik Craig beter vind dan Ronnie. Dat staat zowat gelijk aan zelfmoord plegen. ><'

    ETF? [/voelt zich nu dom ^_^]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    ETF? [/voelt zich nu dom ^_^]

    Escape The Fate.<3


    WANNA FUCK?!

    (...)
    Escape The Fate.<3

    ken'k nii :$


    Sarah; Boefke is nen heten beer!