• ja dat is dus de cover van de joepie deze week.

    "Een bron uit de entourage van TH beweert dat er tss andy en Bill meer aan de hand is dan gewoon vriendschap"

    "Andi en Bill zijn altyd samen, als Bill moet opterden, staat andi in de crowd toe te kijken. Op toernee slapen ze zelfs in dezelfde hotelkamer. Ik ben er zeker van dat bill en andi een relatie hebben maar denk dar ze die geheim willen houden omdat de outing slecht zou zijn voor de populariteit van de band"

    Dat staat er dus.
    Persoonlijk vind ik het gwn een roddel.

    Wss heeft die persoon gwn wat tegenslag gehad door hun fzo en wil hij zo wraak nemen.

    Als twee meisjes bij elkaar slapen zijn ze toch ook niet direct lesbisch?

    Als er stond dat Andi en Tom samen sliepen, was er ook niks aan de hand geweest.

    En tot Bill zelf zegt dat die homo is, geloof ik er niets van.

    En jullie??


    I'm dying but I know our love will live

    (...)

    ik ben héél braaf!! ö wnat ik steek de school in brand zodat ik van sinterklaas [waar ik een stiekeme crush op heb, vooral met die baard] een doosje lucifers krijg x']

    whaha inderdaad x'D
    && sinterklaas heeft nog altijd heel mooi het pakje lucifers bijgehouden :Y)
    && sinterklaas heeft zo héél stiekem ook een crush op meisjes hier op quizlet omdat hij stiekem [maar niemand mag dat weten, dus shhhttt...] een pedo is x'D

    (A)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    whaha inderdaad x'D
    && sinterklaas heeft nog altijd heel mooi het pakje lucifers bijgehouden :Y)
    && sinterklaas heeft zo héél stiekem ook een crush op meisjes hier op quizlet omdat hij stiekem [maar niemand mag dat weten, dus shhhttt...] een pedo is x'D

    (A)


    ik ga heel blij zijn met die lucifers :Y) dan krijgt sinterklaas er eentje van mij als dank x']
    en later als ik groot ben [wat dus nooit gaat gebeuren --' ] dan ga ik trouwen met sinterklaas en dan moet zwarte piet mijn bruidsmeisje zijn :Y)


    You're a star in heaven.

    (...)

    ik ga heel blij zijn met die lucifers :Y) dan krijgt sinterklaas er eentje van mij als dank x']
    en later als ik groot ben [wat dus nooit gaat gebeuren --' ] dan ga ik trouwen met sinterklaas en dan moet zwarte piet mijn bruidsmeisje zijn :Y)

    zwarte piet zal vereerd zijn :9~
    && sinterklaas is dat ook :Y)
    && sinterklaas wil er graag bij zijn om de school in brand te steken overdag :Y)
    && sinterklaas gaat ook heel blij zijn met dat lucifertje, want dan kan hij lekker ook nog een school in brand steken :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    zwarte piet zal vereerd zijn :9~
    && sinterklaas is dat ook :Y)
    && sinterklaas wil er graag bij zijn om de school in brand te steken overdag :Y)
    && sinterklaas gaat ook heel blij zijn met dat lucifertje, want dan kan hij lekker ook nog een school in brand steken :P


    ja dan gaan we samen scholen in brand steken :Y)
    dan heb ik een fijne hobby (A)


    You're a star in heaven.

    (...)

    ja dan gaan we samen scholen in brand steken :Y)
    dan heb ik een fijne hobby (A)

    jep, en dan heeft sinterklaas iets te doen in heel dat jaar tot zijn verjaardag :Y)
    en het is nog een leuke hobby ook :Y)
    && je wordt er niet vermoeid van, maar ik mag toch wel mijn paar mee nemen he?
    (A)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    jep, en dan heeft sinterklaas iets te doen in heel dat jaar tot zijn verjaardag :Y)
    en het is nog een leuke hobby ook :Y)
    && je wordt er niet vermoeid van, maar ik mag toch wel mijn paar mee nemen he?
    (A)


    u paard?
    jaa tuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugde x']


    You're a star in heaven.

    (...)

    u paard?
    jaa tuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugde x']

    oeps, ik zei dus mijn paar, maar het moest dus paard zijn x'D stom toetsenbord!! [/schuift de schuld op iets anders :P]
    && inderdaad!! nemen we anders ook niet een leerkracht mee? ik krijg die wel weggelokt met mijn indrukwekkend uiterlijk (baard enzow)
    && dan duwen we hem in de brand en dan gaat het vuur plots héél hard branden (duivel)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    oeps, ik zei dus mijn paar, maar het moest dus paard zijn x'D stom toetsenbord!! [/schuift de schuld op iets anders :P]
    && inderdaad!! nemen we anders ook niet een leerkracht mee? ik krijg die wel weggelokt met mijn indrukwekkend uiterlijk (baard enzow)
    && dan duwen we hem in de brand en dan gaat het vuur plots héél hard branden (duivel)


    tuurlijk ligt het aan het toetsenbord!! ö
    niet bij sinterklaas, daarvoor is hij te cool x']
    ja want leerkrachten zijn lichtontvlambaar :Y)


    You're a star in heaven.

    (...)

    tuurlijk ligt het aan het toetsenbord!! ö
    niet bij sinterklaas, daarvoor is hij te cool x']
    ja want leerkrachten zijn lichtontvlambaar :Y)

    jep, dat weet ik nog van mijn meer dan 500 jaar geleden schoolopleiding, de nonnetjes waren toen al lichtontvlambaar, steek er een vuurtje onder en het brand al :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    jep, dat weet ik nog van mijn meer dan 500 jaar geleden schoolopleiding, de nonnetjes waren toen al lichtontvlambaar, steek er een vuurtje onder en het brand al :Y)


    haha (lol)
    srr vr de lat reactie :X


    You're a star in heaven.

    (...)

    haha (lol)
    srr vr de lat reactie :X

    gft niet :D
    sinterklaas heeft geduld :Y)
    && nog scholen in brand gestoken ondertussen? x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    haha (lol)
    srr vr de lat reactie :X

    gft niet :D
    sinterklaas heeft geduld :Y)
    && nog scholen in brand gestoken ondertussen? x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    oeps, en dat waren dus 2 reacties -_- stout toetsenbord toch!!! (N)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    oeps, en dat waren dus 2 reacties -_- stout toetsenbord toch!!! (N)


    nog 1tje, maar die brandde niet goed ><
    stout toetsenbord!! ö


    You're a star in heaven.

    (...)

    nog 1tje, maar die brandde niet goed ><
    stout toetsenbord!! ö

    ik weet het!! leg mijn toetsenbord in het vuur!! het gaat dan wel brande!! (A)
    && vergeet het klein detailtje niet, mét leerkracht erin gaat het veel beter :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!