• ja dat is dus de cover van de joepie deze week.

    "Een bron uit de entourage van TH beweert dat er tss andy en Bill meer aan de hand is dan gewoon vriendschap"

    "Andi en Bill zijn altyd samen, als Bill moet opterden, staat andi in de crowd toe te kijken. Op toernee slapen ze zelfs in dezelfde hotelkamer. Ik ben er zeker van dat bill en andi een relatie hebben maar denk dar ze die geheim willen houden omdat de outing slecht zou zijn voor de populariteit van de band"

    Dat staat er dus.
    Persoonlijk vind ik het gwn een roddel.

    Wss heeft die persoon gwn wat tegenslag gehad door hun fzo en wil hij zo wraak nemen.

    Als twee meisjes bij elkaar slapen zijn ze toch ook niet direct lesbisch?

    Als er stond dat Andi en Tom samen sliepen, was er ook niks aan de hand geweest.

    En tot Bill zelf zegt dat die homo is, geloof ik er niets van.

    En jullie??


    I'm dying but I know our love will live

    NEE i cant believe hij is het niet voor mij tot ie heeft toegegeven...


    Vampire's are cool

    ik vind van wel.

    JB is veel hipper. TH is stom.

    Mijn mening


    Directioner for ever!!! Niall <3

    'nd weet je zo heel stiekem ben ik die bron uit de entourage x3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik vind van wel.

    JB is veel hipper. TH is stom.

    Mijn mening

    ook vriendelijk -_-'
    dat je JB beter vind, mij best, maar Th is stom? dat maken we zelf wel uit.. ik vind JB ook maar stom, maar ga ik dat (behalve nu dan) ook zomaar op een topic dat over JB gaat gooien? niet dus.. -_-


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik ben ook fan van Th en als Bill homo is, dan hoop ik enkel voor hem dat hij gelukkig is. Hun muziek wordt er toch ni slechter op!


    What would Emma do?

    ik ben ook fan van Th en als Bill homo is, dan hoop ik enkel voor hem dat hij gelukkig is. Hun muziek wordt er toch ni slechter op!

    right !!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    het zal net als alle andere dingen, een roddel. Bill heeft vaak zat gezegd dat hij GÉÉN homo is. en dan in een keer homo geworden? moet knap zijn xD.

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    ik geloof er niks van
    als het zo is horen we het wel uit de mond van bill
    tot die tijd geloof ik er geen bal van

    Ik zou 't best cute vinden x]


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    als het écht zo is moet hij dat zelf zeggen,
    en dan nog zullen ze de echte Fans niet verliezen hoor, k bedoel wat is er mis met homo's enzo?
    wand op elke site en in elk blad heeft wel is gestaan dat bill homo is >.<

    so what als hij Gay is?.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik vind het egt nergens op slaan!
    en ik geloof het ook niet.
    xxx


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Ohmyngosh ^^ Ik vind die reacties echt om plat te gaan. Like ieder normaal mens ziet dat Bill op z'n minst toch bi is. And njhaa, al die reacties, echt om plat van te gaan mán xd'

    Ohmyngosh ^^ Ik vind die reacties echt om plat te gaan. Like ieder normaal mens ziet dat Bill op z'n minst toch bi is. And njhaa, al die reacties, echt om plat van te gaan mán xd'


    Agree XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik vind van wel.

    JB is veel hipper. TH is stom.

    Mijn mening


    OMyGósh, nooit geleerd beleefd te zijn? Ik gooi toch ook niet in een JB-tpoic dat ik ze niet afkan? ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson